Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначити густоту розчленування рельєфу вибраного ландшафтного комплексу.

Густоту ерозійного розчленування (К) визначають за формулою:

К = L / P,

де L - довжина ерозійної сітки на площі P. Для цього курвіметром або циркулем вимірюють довжину ерозійної сітки та обчислюють за допомогою палетки (виготуваної з кальки) площу досліджуваного комплексу.

Для виконання завдання студент використовує ту ж саму топографічну карту, де бажано вибрати форму рельєфу з чітко вираженою брівкою (підошовною лінією) - яружно-балковий комплекс, річкову долину. Довжину ерозійної сітки буде складати лінія брівки або підошовна лінія.

Обчислити глибину розчленування рельєфу вододільних, схилових та надзаплавно-терасових місцевостей.

Відносні висоти, що характеризують глибину ерозійного розчленування кожного з типів місцевостей, знаходять як різницю між абсолютними відмітками найнижчих (супераквальних) та найвищих (елювіальних) місцерозташувань.

4. Дати короткий опис морфометричних характеристик ландшафтного комплексу на одну-дві сторінки із додержанням послідовності.

Визначити положення вибраного ландшафту, загальний характер рельєфу (гірський, рівнинний, ерозійний та ін.). Дати висотні характеристики, визначити характер вододілів. Встановити головні річки та їх притоки, форму долин, вираженість заплавних та надзаплавно-терасових місцевостей, їх особливості, закономірності поширення. Описати форму і характер схилів, їх крутизну, малі ерозійні форми (що відповідають за розмірами складним урочищам): яри, балки, долини; їх характеристики. Описати аквальні ландшафтні комплекси (положення, розміри, глибина, ширина): озера, болота, ставки, водосховища.

Теми доповідей

1. Розвиток ландшафтознавства в СРСР / СНД / України.

2. Німецька школа ландшафтознавців.

3. Ландшафтні дослідження в Австралії та Північній Америці.

4. Формування ландшафтної науки у Європі.

 

Теоретичні питання

1. Характеристика передпольового камерального періоду.

2. Характеристика польового періоду.

3. Характеристика післяпольового камерального періоду.

4. Визначення “карти-гіпотези”. Які матеріали необхідні для її складання?

5. Рекогносціювання, маршрутні та площинні дослідження.

6. Методичні прийоми польової роботи. Вибір та види географічних точок. Форми польової документації. Техніка польової роботи.


Читайте також:

  1. DEVICE - Визначити пристрій для якого компілюється програма
  2. Аналіз вибраного способу зберігання сировини
  3. АСУТП без керувального обчислювального комплексу.
  4. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  5. Визначити економічний тип розвитку аграрного підприємств
  6. Визначити ООП можна і багатьма іншими способами.
  7. Визначити рівень інтенсивності та економічну ефективність інтенсифікації
  8. Визначити рівень розвитку системи мотивації праці персоналу на досліджуваному підприємстві
  9. Визначити хто платить ПДВ, якщо підприємство вносить вклад до статуного фонду у вигляді основних засобів на суму 7000 грн.
  10. Вимоги: визначити мету учасників, вибрати приміщення, сприятливе для проведення сесії, вибрати ведучого.
  11. Відносини України і Росії. Початок розчленування України




Переглядів: 1037

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторне заняття 3 | Практичні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.