Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лабораторне заняття 3

Морфометричні характеристики ландшафтних комплексів

Мета: навчити студентів за топографічними картами різного масштабу давати загальну характеристику орографії на території досліджень та обчислювати основні морфометричні характеристики рельєфу даних ландшафтних комплексів.

Необхідні матеріали: учбові топографічні карти масштабу 1: 200 000 території Вінницької області, за можливістю - інших областей України; курвіметри, калька.

В

сучасних умовах, коли інтенсивно розвиваються прикладні напрямки географічних досліджень, із метою задоволення потреб різних галузей народного господарства (сільського, лісового, промисловості, проектної справи тощо) від географів-ландшафтознавців вимагають конкретних крупномасштабних досліджень, що характеризують рельєф, фізико-географічні процеси, антропогенний вплив тощо.

Практичні завдання

Дати фізичні та морфометричні характеристики ландшафтних комплексів заданої території (на вибір студента), які записати до таблиці.

Географічне положення ЛК Вид та тип ландшафтного комплексу Загальні особливості рельєфу
         

Для виконання завдання необхідно використати топографічні карти Вінницької області масштабу 1 : 200 000 або 1 : 100 000, а також атлас вінницької області. В атласі на карті «Фізико-географічне районування» студент вибирає ландшафт, який має певну кольорову заливку та відповідний елемент легенди. Вибравши ландшафтний комплекс, визначаємо його вид та тип (за цією ж картою атласу). Загальні особливості рельєфу визначаються як за атласом Вінницької області (геоморфологічна карта), так і топографічною картою. Для виконання завдання підбирається лист або декілька, які співпадають за обрисами з вибраним ландшафтом. Отримавши певну площу на топографічній карті для вивчення морфометричних характеристик, необхідно:

· ознайомитись з масштабом карти, перерізом горизонталей і географічним положенням території;

· визначити вид та тип ландшафтних комплексів;

· встановити загальні особливості рельєфу (гірський або рівнинний, ерозійний або льодовиковий тощо);

· виділити вододільні лінії, схили, тальвеги;

· детально вивчити окремі форми в межах кожного району та можливості пояснити їх походження.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 723

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення меж ландшафтних комплексів | Визначити густоту розчленування рельєфу вибраного ландшафтного комплексу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.