Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 5. Методи побудови множинних економетричнх моделей

Структура множинної економетричної моделі. Обґрунтування системи аргументів-факторів. Алгоритми створення моделей. Оцінка параметрів моделей. Оцінка тісноти та значимості зв’язку між змінними у множинній регресії. Значимість коефіцієнта кореляції та оцінок параметрів моделі множинної регресії. Виробнича функція Кобба-Дугласа. Аналіз виробничих функцій. Інтерпретація результатів. Моделі попиту та пропозиції.

Контрольні запитання

1. Дати визначення лінійної багатофакторної регресійної моделі.

2. Суть та складові частини лінійної економетричної моделі з двома змінними

3. Основні етапи побудови лінійних економеричних моделей

4. Роль коефіцієнтів еластичності в кількісному аналізі лінійних економетричних моделей

5. Характеристика системи оцінок і критеріїв для перевірки статистичної достовірності моделі

6. Суть та складові частини нелінійної моделі пропозиції продукції

7. Етапи побудови нелінійної моделі попиту на продукцію

8. Роль та значення коефіцієнтів еластичності в аналізі моделей попиту і пропозиції продукції

Література [2, с. 39-57; 3, с. 96-99; 4, с. 171-227; 5, с. 46-68, 140-149; 6, с. 93-105, 118-121, 143-147]

 

Тема 6. Умови оцінка параметрів економетричної моделі за допомогою методу найменших квадратів

Умови оцінка параметрів економетричної моделі за допомогою методу найменших квадраті. Поняття гомо- та гетероскедастичності. Вплив гетероскедастичності на властивості оцінок параметрів. Методи тестування наявності гетероскедастичності.

Контрольні запитання

1. Дати означення гомоскедасттичності та гетероскедастичності.

2. Які існують методи визначення гетероскедастичності

3. Як впливає явище гетероскедастичності на оцінку параметрів моделі.

Література [2, с. 89-100; 3, с.145-150; 4, с. 249-272; 5, с. 46-68, 95-97, 245-265]

Тема 7. Мультиколінеарність

Поняття мультиколінеальності, її вплив на оцінки параметрів моделі. Ознаки мультиколінеарності.Методи визначення мультиколінеальності та засоби її усунення.

Контрольні запитання

1. Зміст поняття «мультиколінеарність» та причини її виникнення?

2. Ознаки мультиколеніарності.

3. Суть алгоритму Фаррара–Глобера та мета його застосування?

4. Яке співвідношення свідчить про наявність мультиколінеарності між змінними?

5. Як використовуються F-критерії в оцінці мультиколінеарності змінних?

6. Як визначаються і для чого використовуються t-критерії в аналізі мультиколінеарності змінних?

7. Як усунути мультиколеніарність?

8. Яким методом можуть бути оцінені параметри моделі з мультиколеніарними змінними?

Література: [2, с. 72-84; 3, с. 138-144; 4, с. 228-248; 5, с. 203-215; 6, с. 121-123]



Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  7. IV. Учебно-методические рекомендации
  8. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  9. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  11. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 632

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3. Методи побудови загальної лінійної моделі | Тема 8. Узагальнений метод найменших квадратів (метод Ейткена)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.