Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 8. Узагальнений метод найменших квадратів (метод Ейткена)

Узагальнений метод найменших квадратів оцінок параметрів лінійної економетричної моделі. Визначення оператора оцінок та відповідної коваріаційної матриці (метод Ейткена). Прогноз за моделлю.

Контрольні запитання

1. У чому суть узагальненого методу найменших квадратів?

2. Як використовується матриця S в методі УМНК?

3. У яких випадках використовується УМНК (метод Ейткена)?

Література: [2, с. 100-104; 3, с. 151-155; 5, с. 270-288; 6, с.123]

Тема 9. Моделі розподіленого лагу

Поняття лагу та лагових змінних. Кількісне вимірювання взаємозв’язку між економетричними показниками. Види лагових моделей. Взаємна кореляційна функція. Лаги залежної та незалежних змінних. Наявність мультиколінеарності між лаговими змінними. Методи оцінювання параметрів лагової моделі.

Контрольні запитання

6. Дати означення моделі розподіленого лагу.

7. Перерахувати методи оцінки параметрів моделі розподіленого лагу.

8. Суть методу Ейткена для лагової моделі.

Література [2, с. 118-125; 3, с. 168-180; 4, с. 278-283; 5, с. 365-398; 6, с. 165-173]


Лабораторні заняття

Таблиця 2.1

№ пор. Теми лабораторних занять
2
Побудова парної лінійної економетричної моделі
  Побудова лінійних економетричних моделей продуктивності праці
  Розрахунки статистичних критеріїв оцінки достовірності моделей
  Оцінка та аналіз адекватності моделей
   
Побудова двофакторної лінійної економетричної моделі
  Побудова двофакторної лінійної моделі продуктивності праці
  Розрахунки статистичних критеріїв оцінки достовірності моделей
  Оцінка та аналіз адекватності моделей
Методи побудови множинних економетричних моделей
  Побудова множинних економетричних моделей господарської виробничої діяльності підприємства
  Розрахунки статистичних критеріїв оцінки достовірності моделей
  Оцінка та аналіз адекватності моделей
   
  Методи побудови нелінійних економетричних моделей
Побудова нелінійних економетричних моделей обсягу виробленої продукції (функція Кобба-Дугласа). Розрахунки коефіцієнтів еластичності. Аналіз результатів та загальний висновок.
Побудова нелінійних економетричних моделей попиту на продукцію. Розрахунки коефіцієнтів еластичності. Аналіз результатів та загальний висновок.
Побудова нелінійних економетричних моделей пропозиції продукції. Розрахунки коефіцієнтів еластичності. Аналіз результатів та загальний висновок.
Мультиколінеарність
  Дослідження наявності мультиколінеарності між змінними за допомогою алгоритму Фарара-Глобера

 


Вказівки до виконання контрольної роботи

Студентами заочної форми навчання

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D) методу мозкового штурму.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. I Метод Шеннона-Фано
  6. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  7. I. Метод єдиної подібності.
  8. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  9. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  10. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  11. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  12. IV. Метод супутних змін.




Переглядів: 910

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5. Методи побудови множинних економетричнх моделей | Зміст та оформлення контрольної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.