МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Денної та заочної форм навчання)Запорізький національний університет Міністерства освіти і науки України
К.Л. Власенко, К.М. Параєва
Методичні рекомендації до лабораторних занять З фізіології людини (для студентів факультету фізичного виховання денної та заочної форм навчання)
Затверджено вченою радою ЗНУ Протокол № від . .2014
Запоріжжя УДК: 612 ББК: Е-60
Методичні рекомендації до лабораторних занять з фізіології людини (для студентів факультету фізичного виховання денної та заочної форм навчання за модульною системою) / К.Л. Власенко, К.М. Параєва - Запоріжжя: ЗНУ, 2014. – 103 с.
У методичних рекомендаціях систематизовано викладені цілі, основні завдання, форми та методи контролю знань, методичні поради й вимоги до лабораторних занять з курсу фізіології людини.
Призначені для студентів І курсу факультету фізичного виховання денної та заочної форм навчання (напряму підготовки 6.010201 “Фізічне виховання”, 6.010202 “Спорт”, 6.010203 “Здоров'я людини” галузі знань 0101“Фізичне виховання, спорт та здоров'я людини”).
Рецензент М.В. Маліков, к.б.н., доцент.
Відповідальний за випуск О.М. Дьомiн
Коректор: А.В. Бєляєва 1.Тематичний та календарний розподіл навчального матеріалу А. Тематичний та календарний розподіл лекційного матеріалу
* теми, що виносяться на сесійні заняття для студентів заочної форми навчання. Б. Тематичний та календарний розподіл матеріалу лабораторних занять
* теми, що виносяться на сесійні заняття для студентів заочної форми навчання. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|