Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Денної та заочної форм навчання)

Запорізький національний університет

Міністерства освіти і науки України

 

 

К.Л. Власенко, К.М. Параєва

 

Методичні рекомендації до лабораторних занять

З фізіології людини

(для студентів факультету фізичного виховання

денної та заочної форм навчання)

 

Затверджено

вченою радою ЗНУ

Протокол № від

. .2014

 

 

Запоріжжя


УДК: 612

ББК: Е-60

 

Методичні рекомендації до лабораторних занять з фізіології людини (для студентів факультету фізичного виховання денної та заочної форм навчання за модульною системою) / К.Л. Власенко, К.М. Параєва - Запоріжжя: ЗНУ, 2014. – 103 с.

 

У методичних рекомендаціях систематизовано викладені цілі, основні завдання, форми та методи контролю знань, методичні поради й вимоги до лабораторних занять з курсу фізіології людини.

 

Призначені для студентів І курсу факультету фізичного виховання денної та заочної форм навчання (напряму підготовки 6.010201 “Фізічне виховання”, 6.010202 “Спорт”, 6.010203 “Здоров'я людини” галузі знань 0101“Фізичне виховання, спорт та здоров'я людини”).

 

Рецензент М.В. Маліков, к.б.н., доцент.

 

Відповідальний за випуск О.М. Дьомiн

 

Коректор: А.В. Бєляєва


1.Тематичний та календарний розподіл навчального матеріалу

А. Тематичний та календарний розподіл лекційного матеріалу

 

№ п/п ТЕМА ЛЕКЦІЇ Семестр Кількість годин
Біоелектричні явища в організмі. Нервові клітини ІІI
Фізіологія вегетативної нервової системи ІІI
Фізіологія ЦНС ІІI
Фізіологія ЦНС ІІI
Фізіологія спинного мозку ІІI
Фізіологія залоз внутрішньої секреції ІІI
Поняття про регуляції функцій організму ІІI
Фізіологія крові ІІI
Фізіологія серцево-судинної системи. Методи кардіо- та гемодинаміки ІІI
Фізіологія дихання IV
Енергетичний обмін в організмі. Методи дослідження обміну енергії IV
Фізіологія травлення IV
Виділення продуктів обміну речовин з організму IV
Загальна фізіологія м’язів.    
Вища нервова діяльність людини IV
Фізіологія сенсорних систем IV

 

* теми, що виносяться на сесійні заняття для студентів заочної форми навчання.


Б. Тематичний та календарний розподіл матеріалу лабораторних занять

 

№ п/п ТЕМИ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ Семестр Кількість годин
Введення в фізіологію людини. Загальний огляд збуджених тканин. ІІІ
Аналіз рефлекторної дуги * ІІІ
Рецептивне поле спинномозкового рефлексу ІІІ
Центральне гальмування спинномозкових рефлексів ІІІ
Сухожильні рефлекси людини ІІІ
Оцінка збудливості клітини ІІІ
Семінарське заняття № 1. Фізіологія центральної нервової системи ІІІ  
Поточний модульний контроль ІІІ
Залози внутрішньої секреції загальний огляд та топографія. ІІІ
Вплив інсуліну на рівень цукру в крові ІІІ  
Антидіуретична дія пітуітрину ІІІ
Підрахунок кількості еритроцитів та лейкоцитів у крові людини. ІІІ
Визначення кількості гемоглобіну (Нв) в крові та кольорового показника крові ІІІ  
Визначення групи крові та резус-фактору ІІІ
Семінарське заняття № 2. Фізіологія крові ІІІ
Поточний модульний контроль ІІІ
Методика реєстрації та розшифровки електрокардіограми IV
18,19 Математичний аналіз серцевого ритму IV
Дослідження показників гемо- та кардіодинаміки IV
Функціональні проби серцево-судинної системи IV
Дослідження зовнішнього дихання людини методами спірометрії та спірографії IV
Регуляція дихання IV
Семінарське заняття № 3. Фізіологія кровообігу та дихання  
Поточний модульний контроль IV
Дослідження рівня основного обміну у людини IV
27,28 Розрахунок енерговитрат організму за добу IV
Вивчення рецепції на прикладі зорового аналізатора IV
Вивчення вищої нервової діяльності людини IV
Семінарське заняття № 4. Фізіологія аналізаторів та вища нервова діяльність людини IV
Поточний модульний контроль IV

* теми, що виносяться на сесійні заняття для студентів заочної форми навчання.


Читайте також:

  1. Виконання індивідуальних (обов’язкових і вибіркових) завдань студентами денної і вечірньої форми навчання
  2. Вимоги до сержантів строкової служби з охорони навколишнього природного середовища в ході повсякденної діяльності військ
  3. Графіки індивідуально-консультативної роботи (за формами навчання)
  4. Д) Країни Африки, Центральної та Південної Америки.
  5. Деколонізація Південної Африки.
  6. Денної та заочної форм навчання
  7. Денної та заочної форм навчання
  8. ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
  9. Денної форми навчання
  10. Денної форми навчання (1 курс, 1 семестр)
  11. Для денної форми навчання




Переглядів: 349

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні настанови щодо виконання завдання 9 | Тематика лабораторних занять

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.