Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

 

№ семінарського (практичного) заняття Форма самостійної роботи студента Види семінарських (практичних, лабораторних) занять Макси­мальна кількість балів
За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних) заняттях
4. Норми права у системі соціальних норм - підготовка до практичного заняття; - виконання домашніх завдань; практичне заняття – міні-кейс До 8 балів
5. Джерела (форми) права   - підготовка, моделювання законотворчого процесу у Верховній Раді України; - вивчення додаткової літератури; рольова гра До 8 балів
5. Правотворчість та правоутворення - опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу; - вивчення питань, що передбачені для самостійного опрацювання; - вивчення додаткової літератури; - підготовка до семінарського заняття; - „мозковий штурм“: „Джерела (форми) права“ комбінований семінар – експрес-опитування, „мозковий штурм“ До 8 балів
6. Система права та система законодавства: поняття, зміст та співвідношення - опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу; - вивчення додаткової літератури; - вивчення питань, що передбачені для самостійного опрацювання; - підготовка до семінарського заняття комбінований семінар – семінар запитань і відповідей, семінар-дискусія До 6 балів
7. Правовідносини: поняття, склад, підстави виникнення, зміни та припинення - підготовка до практичного заняття; - вивчення додаткової літератури; - виконання домашніх завдань практичне заняття – міні-кейс До 8 балів
8. Реалізація норм права - опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу; - вивчення додаткової літератури; - вивчення питань, що передбачені для самостійного опрацювання; - підготовка до семінарського заняття комбінований семінар – експрес-опитування, семінар-дискусія До 4 балів
8. Тлумачення норм права - підготовка до практичного заняття; - виконання домашніх завдань; практичне заняття – міні-кейс До 4 балів
9.Правова поведінка. Правопорушення та юридична відповідальність - опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу; - вивчення додаткової літератури; - вивчення питань, що передбачені для самостійного опрацювання; - підготовка до семінарського заняття комбінований семінар – експрес-опитування, міні-кейс До 8 балів
10. Правова система: сутність, структура та сучасна типологія - опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу; - вивчення додаткової літератури; - підготовка до семінарського заняття; - систематизація вивченого матеріалу науки перед написанням модуля комбінований семінар – експрес-опитування, міні-кейс До 6 балів
Усього балів за роботу на семінарських (практичних) заняттях
За виконання модульного завдання
Написання модульної (контрольної) роботи (за темами 1–10) Написання модульної (контрольної) роботи (за темами 1–10) До 20 балів
За виконання самостійних завдань (студент обирає не більше 2-х завдань)
- підготовка конспекту першоджерел (їх перелік визначений у списку літератури) (не менше 10); До 10 балів
- написання реферату(есе) (за погодження з викладачем); До 10 балів
- підготовка реферативних матеріалів із фахових публікацій (не менше 10) До 10 балів
Усього балів за виконання самостійних завдань
Разом балів
           

Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 9. Правова поведінка, правопорушення та юридична відповідальність. | ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.