Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 9. Правова поведінка, правопорушення та юридична відповідальність.

Формування компетентностей: засвоєння основ базових знань з професії; здатність до аналізу та синтезу; дослідницькі навички; здатність до письмової та усної комунікації; знання законодавства України; уміння вести дискусію; здатність здійснювати класифікацію; здатність застосовувати теоретичні знання у професійній діяльності; знання особливостей та тенденцій сучасного цивілізаційного розвитку, критично мислити; здатність аналізувати види юридичної відповідальності та визначати її підстави.

Питання для обговорення:

1. Правова поведінка: поняття, ознаки і види. Стимулювання і заохочення правомірної поведінки, засоби її охорони і захисту.

2. Поняття і ознаки правопорушень. Юридичний склад правопорушення.

3. Злочини і проступки: поняття, особливості та види.

4. Юридична відповідальність у позитивному (перспективному) значенні. Ретроспективна (негативна) юридична відповідальність та її загальнотеоретична характеристика.

Тема 10. Правова система: сутність, структура, функції та сучасна типологія.

Формування компетентностей: засвоєння основ базових знань з професії; здатність до аналізу та синтезу; дослідницькі навички; знання законодавства України; здатність до навчання; здатність до письмової та усної комунікації; здатність застосовувати теоретичні знання у професійній діяльності; знання особливостей та тенденцій сучасного цивілізаційного розвитку; здатність визначати особливості сучасних правових систем світу; розуміння культури та звичаїв інших країн.

Питання для обговорення:

1. Поняття „національної правової системи” та її структура.

2. Поняття „правової сім`ї” та її ознаки.

3. Загальна порівняльна характеристика основних правових сімей світу.

 

 

5. ГРАФІКИ ІНДИВІДУАЛЬНО-КОНСУЛЬТАТИВНОЇ РОБОТИ

 

 

6. КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА


Читайте також:

  1. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  2. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  3. Административно-правовая защита ребенка
  4. Адміністративна відповідальність. Види адміністративних стягнень.
  5. Адміністративне правопорушення
  6. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи
  7. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  8. Адміністративне правопорушення, його ознаки та склад
  9. Адміністративне правопорушення.
  10. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  11. Адміністративні правопорушення та адміністративні стягнення.
  12. АКЦІОНЕРНА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ФОРМА ПІДПРИЄМСТВ




Переглядів: 382

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 8. Реалізація норм права. | ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.054 сек.