Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні настанови щодо виконання завдання 9

Виконання завдання показано на прикладі (див. рис. 18) побудови проекції однієї поли розгортного гелікоїда. Задана поверхня утворюється рівномірним переміщенням прямолінійної твірної, за умовою, що один її кінець переміщується по евольвенті (розгортці) кола, а другий – по циліндричній гвинтовій лінії (гелісі).

1. По заданим розмірам будуємо проекції циліндра, на якому утворена циліндрична гвинтова лінія. Поділимо циліндр на 8 рівних частин. Будуємо гвинтову лінію. Її горизонтальна проекція збігається з колом основи циліндра.

2. Для побудови евольвенти, до кожної точки 21′, 31′, 41...71 кола будуємо дотичні, на яких відкладемо довжину відповідної дуги. З’єднавши точки 11, 21, 31, 41 ... 71 отримуємо проекцію евольвенти.

3. На площині П1 проекціями твірних є дотичні до кола основи циліндра. Для побудови фронтальних проекцій твірних, з’єднаємо точки 22, 32, 42,...72 евольвенти з відповідними точками 22′, 32′, 42... 72 гвинтової лінії.

4. Для визначення точки перетину прямої m з кривою поверхнею, використаємо допоміжну січну площину Σ (Σ1m1).

Перетин m2 з лінією перетину поверхні площиною Σ визначить шукану точку К2. Іншу проекцію точки К1 будуємо звичайним способом.

33.

Рис. 18. Приклад виконання завдання 9

34.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  5. II. Завдання
  6. II. Завдання на проект.
  7. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні настанови щодо виконання завдання 8 | Денної та заочної форм навчання)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.