Тематика лабораторних занять
І МОДУЛЬ
1. Введення в фізіологію людини. Загальний огляд збуджених тканин (2 години).
2. Аналіз рефлекторної дуги (2 години).
3. Рецептивне поле спино-мозкового рефлексу (2 години).
4. Центральне гальмування спино-мозкового рефлексу (2 години).
5. Сухожилкові рефлекси людини (2 години).
6. Оцінка збудливості клітини (2 години).
7. Семінарське заняття № 1. Фізіологія ЦНС (2 години).
8. Поточний модульний контроль знань з модулю № 1 (2 години)
.
ІІ МОДУЛЬ
9. Залози внутрішньої секреції загальний огляд та топографія (2 години).
10. Вплив інсуліну на рівень цукру в крові (2 години).
11. Антидіуретична дія пітуітрину (2 години).
12. Підрахунок кількості еритроцитів та лейкоцитів у крові людини (2 години).
13. Визначення кількості гемоглобіну (Нв) в крові та кольорового показника крові (2 години).
14. Визначення групи крові та резус-фактору (2 години).
15. Семінарське заняття № 2. Фізіологія крові та ендокринної системи(2 години).
16. Поточний модульний контроль знань з модулю № 2 (2 години).
ІІІ МОДУЛЬ
17. Методика реєстрації та розшифровки електрокардіограми (2 години)
18. Математичний аналіз серцевого ритму (2 години).
19. Дослідження показників гемо- та кардіодинаміки (2 години).
20. Функціональні проби серцево-судинної системи (2 години).
21. Дослідження зовнішнього дихання людини методами спірометрії та спірографії (4 години).
22. Регуляція дихання (2 години).
23. Семінарське заняття № 3 Фізіологія кровообігу та дихання (2 години).
24. Поточний модульний контроль знань з модулю № 3 (2 години).
ІV МОДУЛЬ
25. Дослідження рівня основного обміну у людини (2 години).
26. Розрахунок енерговитрат організму за добу. Складання харчового раціону (2 години).
27. Фізіологія м’язів (2 години)
28. Вивчення рецепції на прикладі зорового аналізатора (2 години).
29,30. Вивчення вищої нервової діяльності людини (2 години).
31. Семінарське заняття №4 Фізіологія аналізаторів та вища нервова діяльність людини” (2 години).
32. Поточний модульний контроль знань з модулю № 4 (2 години).
Критерії оцінювання знань і вмінь студентів
Порядок перерахунку рейтингових показників нормованої 100-бальної університетської шкали оцінювання в традиційну 4-бальну шкалу та європейську шкалу ЕСТS.
Інтервальна шкала оцінок встановлює взаємозв’язки між рейтинговими показниками і шкалами оцінок (табл. 1).
Таблиця 1.
Читайте також: - II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
- II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
- II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
- VII. ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ
- Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
- Варіанти лабораторних робіт та порядок їх вибору
- ВИБІР ВАРІАНТА ЗАВДАННЯ ТА ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ І ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ
- Види індивідуальних занять
- Види навчальних занять.
- Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
- Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
- Визначення вартості лабораторних і технологічних досліджень
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|