Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інтервальна шкала оцінок

За шкалою ECTS За шкалою університету За національною шкалою
Екзамен Залік
A 90 – 100 (відмінно) 5 (відмінно) Зараховано
B 80 – 89 (дуже добре) 4 (добре)
C 70 – 79 (добре)
D 65 – 69 (задовільно) 3 (задовільно)
E 60 – 64 (достатньо)
FX 35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) 2 (незадовільно) Не зараховано
F 1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 

1 бал – основна робота на лекції (наявність конспекту)

2 бали – виконання лабораторного заняття (протокол підписаний викладачем)

 

Студенти, працюючи протягом семестра отримують максимальну суму балів – 100 балів. Із них за:

· відвідування лекцій – 8 балів;

· виконання лабораторних занять – 24 балів;

· участь у семінарських заняттях – 10 балів

· наявність теоретичних і практичних знань – 18 балів (по 9 балів за І і ІІ модулі).

Індивідуальна робота оцінюється у 20 балів, а участь у НДРС – 20 балів.

Так як предмет читається I семестр, то тим, хто набрав 60 балів, виставляється – «зараховано».



Читайте також:

  1. Асимптотичний підхід до порівняння оцінок
  2. Бальна система оцінок технічного стану газопроводів
  3. Вибір алгоритмів розрахунку комплексних порівняльних оцінок.
  4. ВИДИ ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК
  5. Види педагогічного оцінювання і педагогічних оцінок.
  6. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  7. Відповідність рейтингових оцінок за окремі види навчальної роботи у балах оцінкам за нац. шкалою
  8. Геохронологическая шкала земной коры
  9. Гірсутна шкала Феррімена-Голлвея
  10. Для отримання кінцевого результату (експертних оцінок) використовують анкетні методи і методи групової експертизи.
  11. Експертних оцінок.
  12. Електромагнітні хвилі. Шкала електромагнітних хвиль




Переглядів: 410

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тематика лабораторних занять | Лабораторна робота № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.