Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для отримання кінцевого результату (експертних оцінок) використовують анкетні методи і методи групової експертизи.

Достоїнствами цих методів є:

1) простота організації;

2) використання статистичної обробки;

3) можливість охоплення великих груп.

 

Недоліки:

1) неповнота відповідей;

2) суб'єктивний фактор опитуваних;

3) можливість неправильного розуміння питань.

Особливість методу експертних оцінок полягає в науковому розумінні організації проведення всіх етапів експертизи, а також у застосуванні кількісних методів на кожному етапі.

Експертні оцінки - важливий інструмент у підвищенні якості управління на всіх рівнях.

Але при цьому цей метод не може собою замінити ні адміністративних, ні планових рішень, а здатний надати лише необхідну інформацію. Метод бенчмаркінгу - це метод оцінки ефективності як елемент програми обліку споживчих думок при створенні нового продукту. Впровадження цього методу в творчі колективи з ряду причин є складним процесом. Люди творчих професій ставляться негативно до будь-якого контролю над їх діяльністю і, зокрема, до контролю над якістю. Вірно підмічено, що будь-який контроль пригнічує творчі здібності, в першу чергу креативні, тому метод бенчмаркетинга не прийнятний в творчому середовищі.

Впровадження систем управління якістю призводить до конфлікту між вільними розумовими процесами і обмеженнями. Однак як показує практика, бенчмаркінг (та інші подібні методи) не завжди настільки негативно діють на творчу активність. Негативне ставлення проти їх застосування визначається, по-перше, страхом перед змінами, по-друге, занепокоєнням, пов'язаним зі складністю, а іноді і неможливістю пошуку адекватних оцінок і, по-третє, продуктивністю персоналу. Однак перераховані вище проблеми можна легко подолати, якщо вище керівництво буде бажати і прагнути впровадити дійсно ефективну систему контролю якості.

Мета методу бенчмаркінг - це створення саморозвивається організації на базі ефективного використання творчих здібностей усіх співробітників і не тільки в межах виконуваних ними функцій.

Останнім часом бенчмаркінг активно застосовують у науково-дослідних колективах, дизайнерських бюро та сфері послуг, хоча не розроблена чітка система оцінки ефективності.

Дослідження з використанням фокус-групи - це такий собі маркетинговий хід, абсолютно комерційне винахід.

Фокус-групи застосовуються тоді, коли потрібні докладні дані від існуючих або потенційних клієнтів фірми. Причому вивчається все. Вперше цей метод був використаний Р. Мертоном і П. Лазарсфельдом в 1941 р. для вивчення ефективності роботи радіо під час Другої світової війни.

Фокус-група- це своєрідне інтерв'ю, групова дискусія на певну тему, за заздалегідь розробленим планом. Складається група з 6 - 12 осіб, причому необхідно враховувати стать, вік, рівень доходів, соціальне положення, освіта. У дослідженні участь може приймати кілька фокус-груп, бажано з різним складом учасників.

Способи відбори учасників:

1) випадковий (за наявними адресами і телефонами);

2) відбір конкретних людей, знайомих знайомих, родичів друзів, колег і т. д.);

3) стихійне запрошення.

Визначається час дослідження, готується звукозаписна інформація, наочний матеріал та ін

План фокус-груп складається з вступу (пояснюються завдання і мета), фонових питань (адаптаційний період учасників), основних питань, додаткових (що виникають по ходу загальної бесіди) і висновки (завершальні питання).

По закінченні фокус-груп розшифровуються аудіо-, відео-, а також паперові запису, інформація структурується і складається звіт.



Читайте також:

  1. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. Аверсивную терапію використовують, як правило, при лікуванні алкоголізму, нікотиновій залежності і деяких інших захворювань.
  4. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  5. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  6. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  7. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  8. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  9. Адміністративні методи управління
  10. Адміністративні, економічні й інституційні методи.
  11. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  12. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля




Переглядів: 911

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вторинна, тобто це дані, зібрані для інших цілей раніше. | Звідси витрати на просування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.