МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Для отримання кінцевого результату (експертних оцінок) використовують анкетні методи і методи групової експертизи.Достоїнствами цих методів є: 1) простота організації; 2) використання статистичної обробки; 3) можливість охоплення великих груп.
Недоліки: 1) неповнота відповідей; 2) суб'єктивний фактор опитуваних; 3) можливість неправильного розуміння питань. Особливість методу експертних оцінок полягає в науковому розумінні організації проведення всіх етапів експертизи, а також у застосуванні кількісних методів на кожному етапі. Експертні оцінки - важливий інструмент у підвищенні якості управління на всіх рівнях. Але при цьому цей метод не може собою замінити ні адміністративних, ні планових рішень, а здатний надати лише необхідну інформацію. Метод бенчмаркінгу - це метод оцінки ефективності як елемент програми обліку споживчих думок при створенні нового продукту. Впровадження цього методу в творчі колективи з ряду причин є складним процесом. Люди творчих професій ставляться негативно до будь-якого контролю над їх діяльністю і, зокрема, до контролю над якістю. Вірно підмічено, що будь-який контроль пригнічує творчі здібності, в першу чергу креативні, тому метод бенчмаркетинга не прийнятний в творчому середовищі. Впровадження систем управління якістю призводить до конфлікту між вільними розумовими процесами і обмеженнями. Однак як показує практика, бенчмаркінг (та інші подібні методи) не завжди настільки негативно діють на творчу активність. Негативне ставлення проти їх застосування визначається, по-перше, страхом перед змінами, по-друге, занепокоєнням, пов'язаним зі складністю, а іноді і неможливістю пошуку адекватних оцінок і, по-третє, продуктивністю персоналу. Однак перераховані вище проблеми можна легко подолати, якщо вище керівництво буде бажати і прагнути впровадити дійсно ефективну систему контролю якості. Мета методу бенчмаркінг - це створення саморозвивається організації на базі ефективного використання творчих здібностей усіх співробітників і не тільки в межах виконуваних ними функцій. Останнім часом бенчмаркінг активно застосовують у науково-дослідних колективах, дизайнерських бюро та сфері послуг, хоча не розроблена чітка система оцінки ефективності. Дослідження з використанням фокус-групи - це такий собі маркетинговий хід, абсолютно комерційне винахід. Фокус-групи застосовуються тоді, коли потрібні докладні дані від існуючих або потенційних клієнтів фірми. Причому вивчається все. Вперше цей метод був використаний Р. Мертоном і П. Лазарсфельдом в 1941 р. для вивчення ефективності роботи радіо під час Другої світової війни. Фокус-група- це своєрідне інтерв'ю, групова дискусія на певну тему, за заздалегідь розробленим планом. Складається група з 6 - 12 осіб, причому необхідно враховувати стать, вік, рівень доходів, соціальне положення, освіта. У дослідженні участь може приймати кілька фокус-груп, бажано з різним складом учасників. Способи відбори учасників: 1) випадковий (за наявними адресами і телефонами); 2) відбір конкретних людей, знайомих знайомих, родичів друзів, колег і т. д.); 3) стихійне запрошення. Визначається час дослідження, готується звукозаписна інформація, наочний матеріал та ін План фокус-груп складається з вступу (пояснюються завдання і мета), фонових питань (адаптаційний період учасників), основних питань, додаткових (що виникають по ходу загальної бесіди) і висновки (завершальні питання). По закінченні фокус-груп розшифровуються аудіо-, відео-, а також паперові запису, інформація структурується і складається звіт. Читайте також:
|
||||||||
|