МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Звідси витрати на просуванняR+D=S*W – P – [S*(O+A)+F]
3 Крупні підприємства та фірми з метою створення привабливого іміджу розробляють та реалізують фірмовий стиль. Фірмовий стиль – графічні, кольорові, мовні та інші прийоми, що забезпечують упізнання виробів серед конкуруючих. Основними елементами фірмового стилю є: § товарний знак (включає оригінальний напис назви фірми) § фірмовий лозунг (слоган) § фірмовий колір або поєднання кольорів § фірмовий комплект шрифтів § фірмові поліграфічні константи (формат, стиль ілюстрацій та текстів) § єдине музичне оформлення § фірмовий блок – поєднання всіх вище зазначених елементів В Україні у 1998р. був прийнятий Закон “Про рекламу”, який є одним з найдосконаліших в світі. В цьому законі, а також у “Міжнародний кодекс міжнародної торгової палати з рекламної практики” сформульовані основні положення щодо недобросовісної реклами. В цих документах зазначено, що будь-яка реклама повинна бути бездоганною, благопристойною, чесною і правдивою, реклама не повинна вміщувати стверджень або зображень, які ідуть в розріз з прийнятими в суспільстві правилами благопристойності. До основних положень, які формулюють поняття недобросовісної реклами відносять: O рекламне послання споживачам не повинно використовувати його недосвідченість або нестачу знань O рекламне послання споживачам не повинно грати на відчутті страху O рекламне послання споживачам не повинно будуватись на марновірстві, виклику насильства, дискримінації з ознаки раси, релігії або статті O рекламне послання споживачам не повинно вміщувати тверджень з перебільшенням, які б вводили в оману споживачів щодо ціни, якості, доставки, повернення, обмінну, ремонту, гарантій товару O порівняння з товарами конкурентів повинно бути чесним і не упередженим Відповідальність за недотримання цих правил лежить на рекламодавцях, видавництвах та власниках ЗМІ. До недобросовісної реклами відносять також недоброякісні переклади з іншої мови, які вводять в оману споживачів. 3. Характерні особливості елементів системи маркетингових комунікацій Стимулювання збуту є одним з елементів маркетингових комунікацій. В даний час воно знаходить все більше поширення в Росії. Позитивними факторами є висока ефективність даного методу і його доступність. Стимулювання збуту - це маркетингова діяльність, спрямована на спонукання споживачів купувати цей товар, але відрізняється від реклами, особистого продажу або пропаганди. Стимулювання збуту застосовується, коли в ситуаціях, коли необхідно: 1) за короткостроковий проміжок часу підвищити обсяг продажів; 2) утримати прихильність споживача до продукції; 3) просунути на ринок новий товар; 4) взаємодіяти з іншими елементами просування. Читайте також:
|
||||||||
|