МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Можна виділити наступні основні методи стимулювання збуту.Розглянемо переваги і недоліки стимулювання збуту. Перевагами є: 1) велика ймовірність безпосереднього контакту з покупцями; 2) велика кількість методів стимулювання; 3) підвищення ймовірності імпульсивних покупок і т.п. До недоліків можна віднести: 1) обсяг продажів підвищується тільки на невеликий проміжок часу; 2) є найбільший позитивний ефект спільно з іншими методами просування і т.п. 1. Поширення зразків товару. Даний метод характеризується поширенням безкоштовних зразків товару на пробу. Зразки можна роздавати в магазинах, на вулицях, у подарунок до вже купленого товару, розносити по квартирах. Спосіб є дієвим, але найдорожчим. 2. Купони. Вони дають своєму власнику право на знижку при придбанні наступного товару. Їх можна поширювати по пошті, використовувати у вигляді реклами, пропонувати у вигляді доповнення до вже досконалої купівлі. Ефективні при стимулюванні продажів товарів, міцно зайняли своє місце на ринку, а також при заохочення споживачів, що зважилися на придбання абсолютно нового продукту. 3. Пільгова ціна на кілька упаковок. Інформація про ціну розміщується на спеціальній упаковці. У даному випадку споживачеві пропонується невелика економія при покупці декількох упаковок (наприклад, 2 упаковки за ціною однієї). Дуже ефективний спосіб при короткочасному збільшенні збуту товару. 4.Премія. Це товар, який пропонується покупцеві як заохочення за придбання іншого товару. Преміальний товар дається в подарунок або за дуже низькою ціною. Цей метод дуже ефективний для компаній, які прагнуть значно розширити свій асортимент, оскільки будь-яка людина любить отримувати подарунки. 5. Сувеніри - маленькі презенти для покупців, це можуть бути календарики, ручки, блокноти, кружки, брелоки та інше з фірмовою символікою, їх завданням є нагадування клієнту про фірму, її товари. 6. Демонстрація товару - зображення товару або подання його в різних місцях продажів, наприклад на прилавках магазинів, на вікнах, на стендах і т.п. Як правило, зазначені матеріали надаються безпосередньо виробниками. Позитивним моментом є стимулювання імпульсивних покупок. 7. Конкурси. Фірми-виробники оголошують конкурси з певною тематикою. Учасники повинні скласти частівку, пісню або слоган про товар. Призами можуть бути побутова техніка, грошові призи, продукція організатора конкурсу і т.п. 8. Встановлення граничного терміну.Характерним моментом є те, що пропозиція залишається в силі тільки певну кількість часу, це стимулює споживача прийняти рішення про покупку в найкоротші терміни. При виборі даного методу доцільно враховувати швидкість доставки до споживачів рекламного повідомлення. 9. Альтернатива «так» - «ні». У цьому випадку на упаковку наклеюється питання з завідомо позитивною відповіддю, причому слово «так» друкується великими барвистими літерами, а слово «ні» - маленькими і непоказними. 10. Безкоштовне вступ до клубу. Клієнту пропонується членство в клубі, фірма розсилає йому різні каталоги про свою продукцію, призи, знижки на товар. Споживач ж у свою чергу зобов'язується у встановлені терміни купувати у фірми певна кількість її продукції. 11. Залучення клієнтів споживачами. Сутність цього методу полягає в тому, що клієнту, яка придбала товар, пропонують залучити до покупки своїх знайомих, друзів, родичів за певну винагороду; 12. Негативна відповідь.Споживачеві поштою висилаються товари, каталоги, сувеніри з фірмовою символікою до тих пір, поки клієнт на це згоден. В іншому випадку він відправляє відповідне повідомлення про відмову поштою. 13. Лотерея. Серед споживачів, які придбали товар у визначений відрізок часу, проводиться лотерея. Переможець визначається випадковим вибором з багатьох учасників. При особистих продажах продавець або виробник безпосередньо працює з покупцем. Головне достоїнство особистих продажів - це діалог, в який вступає представник організації і споживач, причому у продавця з'являється перевага - можливість гнучко змінювати свою позицію, підлаштовуючись під бажання потенційного клієнта. Недоліком є досить високі витрати на кожен контакт. Особистий продаж (по-іншому званий «директ-маркетинг») - будь-яка активна діяльність, покликана залучити до комунікацію можливих і реальних споживачів продукції, отримання даних про їх потреби і бажання, задоволеності покупкою, а також орієнтація їх на довгострокове співробітництво. Особистий продаж сприяє виявленню перспектив для покупців при особистому спілкуванні, регулярності індивідуальних контактів, ознайомлення з думками споживачів. При особистій продажу використовуються різні способи встановлення безпосереднього контакту, продуктивність якого багато в чому залежить від комунікативних навичок продавця. Багато організацій користуються телемаркетингом. Ця пропозиція товарів і послуг по телефону при високій ефективності особистих телефонних контактів. За дослідженнями американських вчених, використання телефону нерозривно з поштовою розсилкою збільшує збуту продукції в 2,5 - 10 разів залежно від конкретних умов. Зазвичай створюється база даних цільової аудиторії. Це досить складний і тривалий процес. Але згодом можна проводити цілеспрямовану розсилку споживачам поштою (листи, листівки, проспекти та ін), дзвонити по телефону, інформуючи про особливості товарів, нові надходження, акції, розпродажі і знижки. Особисті продажі набувають все більшої популярності, тому що таку діяльність легко проконтролювати, піддати обліку, оцінки та контролю. Лекція №12 Тема:Поняття і сутність менеджменту Читайте також:
|
||||||||
|