МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВИБІР ВАРІАНТА ЗАВДАННЯ ТА ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ І ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТМЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ТА ЗАВДАННЯ до лабораторних робіт з курсів „Обчислювальна техніка та програмування”, „Алгоритмічні мови та програмне забезпечення” за темою „Масиви”
для студентів технічних спеціальностей всіх форм навчання
Методичні вказівки та завдання до лабораторних робіт з курсів „Обчислювальна техніка та програмування”, „Алгоритмічні мови та програмне забезпечення” за темою „Масиви” для студентів технічних спеціальностей всіх форм навчання /Укл.:В.Г.Вишневська, О.В.Корнєєва, Л.І.Лозовська, Е.В.Терещенко. – Запоріжжя: ЗНТУ,2006. – 56 с.
Методичні вказівки містять завдання та теоретичні відомості до лабораторних робіт з курсів „Обчислювальна техніка та програмування”, „Алгоритмічні мови та програмне забезпечення” за двома темами: „Одновимірні масиви” і „Матриці”, приклади їх виконання з використанням середовища Excel та програмування мовою VBA (Visual Basic of Application) для студентів технічних спеціальностей всіх форм навчання.
Укладачі: В.Г. Вишневська, доцент, О.В. Корнєєва, асистент, Л.І. Лозовська, доцент, Е.В. Терещенко, асистент.
Рецензенти: Н.І. Біла, доцент, О.І. Денисенко, доцент.
Експерт: А.О. Шумілов, к.т.н., доцент.
Відповідальний за випуск Г.В. Корніч, професор.
Затверджено на засіданні кафедри обчислювальної математики протокол № 17 від 15.06.06 р.
ЗМІСТ
1 Вибір варіанта завдання та порядок виконання і вимоги до оформлення лабораторних робіт.............................................................. 4 2 Варіанти завдань..................................................................................... 5 2.1 Одновимірні масиви....................................................................... 5 2.2 Матриці.......................................................................................... 15 3 Контрольні питання.............................................................................. 25 4 Зразок виконання лабораторних робіт............................................... 25 4.1 Загальні відомості........................................................................ 25 4.1.1 Одновимірні масиви.......................................................... 25 4.1.2 Матриці............................................................................... 26 4.2 Приклади завдання та розв‘язок задач обробки одновимірних масивів...................................................................................................... 27 4.3 Приклади завдання та розв‘язок задач для двовимірних масивів...................................................................................................... 42 5 Література............................................................................................. 55 6 Додаток АЗразок титульної сторінки лабораторної роботи........... 56 ВИБІР ВАРІАНТА ЗАВДАННЯ ТА ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ І ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ 1. Номер варіанта завдання студент обирає за своїм відповідним порядковим номером у списку в журналі академгрупи або за двома останніми цифрами номеру залікової книжки згідно таблиці, що наведена нижче. Наприклад, дві останні цифри номеру залікової книжки – 65. На перехресті 6-го рядка та 5-го стовпчика знаходимо номер варіанту – 5.
2. Для виконання завдання студент повинен вивчити лекційний матеріал за темами або відповідний розділ обраного підручника. 3. Розробити алгоритм, інтерфейс та код мовою Visual Basic для середовища Excel (VBA). Програма налагоджується на контрольному прикладі. 4. Звіт повинен для кожного завдання містити: - умову задачі, - інтерфейс задачі, - програмний код задачі, - тестовий приклад і отриманий результат, - відповідь на контрольне питання. 5. Титульний лист повинен бути оформлений згідно Додатка А. 6. Виконане і відповідно оформлене завдання студент захищає у викладача. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|