Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВАРІАНТИ ЗАВДАНЬ

Одновимірні масиви

Варіант 1

1. Заданий масив А(n) . Обчислити: а1 + а2 + ... + аn .

2. Заданий масив В(n) . Залишити без змін цю послідовність, якщо вона упорядкована за зростанням, у протилежному випадку подвоїти ті елементи, порядкові номера яких кратні 4.

3. Задано масив С(n) . За бажанням користувача знайти кількість від‘ємних елементів масиву та їх суму або середнє арифметичне додатних елементів.

Bapiaнт розрахунку обирається користувачем за допомогою перемикачів (OptionButton).

 

Варіант 2

1. Заданий дійсний масив B(m) . Обчислити b1 * b2 * … *bm .

2. Заданий цілочисельний масив А(n) . З‘ясувати, яке число зустрічається в масиві раніше - додатне чи від'ємне. Якщо уci елементи масиву дорівнюють нулю, то повідомити про це.

3. Задано масив А(n) , внесків іноземної валюти до банку. Перевести їх у гривні, помножуючи кожен елемент масиву на певний множник, якщо внески зроблено в рублях, і знайти їх суму або, коли внески зроблено в умовних одиницях, та знайти найбільший внесок.

Варіант розрахунку обирається користувачем за допомогою перемикачів (OptionButton).


Читайте також:

  1. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  5. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. IV. ВИБІР КОНТРОЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  8. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  11. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  12. IV. Повідомлення теми та завдань уроку.




Переглядів: 411

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИБІР ВАРІАНТА ЗАВДАННЯ ТА ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ І ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ | Варіант 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.