Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. Повідомлення теми та завдань уроку.

— Мабуть, ви вже здогадалися, про що йтиметься на сьогоднішньому уроці. Тим, хто ще не здогадався, допоможе ось це завдання. Ви обчислюєте приклад і за допомогою ключа знаходите літеру, що відповідає знайденому результату. Обчисливши всі приклади в стовпчику, прочитаєте тему уроку.

Наприклад, обчислюємо перший приклад: до тридцяти трьох додати вісімнадцять дорівнює п'ятдесят один. Шукаємо в ключі число п'ятдесят один. Йому відповідає літера "ем". Отже, перша літера — "ем". Анало­гічно шукаємо інші літери.

33 + 18=
25 • 4=
99 : 3=
46 + 55=
121: 11=
13 • 6=
144 : 2=
53 • 4=
25 • 4=
73 • 3=

Ключ

м ш и і с а л н й

(Мішаний ліс)

— Ще перед нами сьогодні стоїть завдання — з'ясувати причину різноманітності природи на нашій планеті і, зокрема, в Україні. Розгля­нути, як змінюються природні зони з півночі на південь у північній півкулі та в Україні. Більше дізнатися про таку природну зону як мішані ліси.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок уроку.
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 589

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Підсумок фенологічних спостережень. | V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.