Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І. Підсумок фенологічних спостережень.

— Які явища погоди ви сьогодні спостерігали (іній, росу, туман)?

— Який напрям вітру сьогодні?

— Отже, сьогодні ясно, температура повітря 12 градусів нижче нуля, падав сніг, зранку був іній, напрям вітру південний.

Слід відзначити, що сьогодні чудовий зимовий день. Сніг виграє '• барвами веселки, сонечко посміхається все тепліше й тепліше, сніжок порипує під ногами, морозець-олівець розмалював різдвяними візерунками шибки, іній, мов перли, виблискує на сонці.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Індивідуальне опитування (письмово).

Картка №1.

1. Записати водойми суші.

2. Чому джерельна вода холодна і чиста?

Картка №2.

1. Яку будову має річка?

2. Записати, які моря в Україні.

Картка №3.

1. Накреслити схему річки з двома лівими притоками й одним правим.

2. Що таке озеро?

Картка №4

1. Як утворюється болото?

2. Записати найбільші річки України.

Картка №5.

1. Розв'язати кросворд.

1) Місце, де річка впадає в море, озеро чи іншу річку.

(Гирло.)

2) Місце, де починається річка. (Витік.)

3) Заглибина, в якій тече річка. (Гусло.)

4) Як називаються рукава річки? (Притоки.)

5) Яка найбільша річка України? (Дніпро.)

2. Що таке море?

2. Фронтальне опитування.

— Як утворюється джерело? Чим воно корисне?

— З яких частин складається річка?

— Які ріки краю запам'ятали?

— Яке значення мають ріки у господарстві?

— Яку водойму називають озером? Які бувають озера?

— Як виникають болота?

— Що таке море? Чому вода в морях солона?

3. Розповіді дітей про одну з водойм України (матеріал підготувати самостійно на домашнє завдання).

III. Актуалізація опорних знань учнів.

1. Створення проблемної ситуації. Вчитель зачитує текст: "Неповторну красу природи створює цей край. Здавна він славиться могутніми лісами: соснові бори, розкішні діброви, білокорі березняки, а над чудовими озерами і повноводними ріками схиляють свої гілки похмурі вільшняки. Якої тут тільки немає дичини!"

2. Відповіді на запитання.

— Поміркуйте, якої зони стосується цей опис природи. Знайдіть в атласі зону мішаних лісів.

— Як ви розумієте вислів "мішаний ліс"?


Читайте також:

  1. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок уроку.
  3. III. Підсумок уроку.
  4. III. Підсумок уроку.
  5. III. Підсумок уроку.
  6. III. Підсумок уроку.
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 708

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Осмислення учнями знань. | IV. Повідомлення теми та завдань уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.