Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття № 1 (2 год.)

Тема 1. Загальні основи ризикології

Мета: з’ясувати методику варіативності можливих господарських рішень в умовах ризикованості підприємницької діяльності

 

Після опрацювання теми студент повинен:

1) знати:

а)зміст наступних економічних категорій:

Ризикологія, суб’єкт ризикології, об’єкт ризикології, джерела ризику, непрогнозованість, хеджування, банкрутство, очікувані втрати, інтравертність, екстравертність, об’єктивність ризику, суб’єктивність ризику, процес цілепокладання, оцінювання, теорія вимірювання, емпіричний об’єкт.

б) відповіді на наступні питання:

1.1 Еволюція поглядів на феномен ризику

1.2 Концептуальні засади ризикології

1.3 Сутність сучасної ризикології

2) вміти:

а) розраховувати проектно-практичну роботу

Аналіз чутливості параметрів моделі за допомогою коефіцієнту еластичності

Умова роботи

Припустимо, що є два підприємства А і Б, які випускають однаковий товар, але в різних регіонах України. Маються статистичні дані за 10 років по динаміці цін та обсягів продажу товару цими підприємствами.

Необхідно:

1. Встановити функцію залежності попиту на товар від його ціни для кожного підприємства;

2. Розрахувати еластичність попиту на зміну ціни товару для кожного підприємства;

3. Зробити висновок про рівень ризику підприємств А і Б та дати порівняльний його аналіз.

 


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 334

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Для студентів за напрямами підготовки 6.030508 – “Фінанси і кредит”(ступенева освіта) | Методика розв’язання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.