МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Для студентів за напрямами підготовки 6.030508 – “Фінанси і кредит”(ступенева освіта)ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕСУ
Кафедра економічної теорії РИЗИКОЛОГІЯ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ для студентів ОКР “Бакалавр” за напрямами підготовки 6.030509 – “Облік і аудит”, 6.030509 – “Облік і аудит” (ступенева підготовка), 6.030507 – “Маркетинг” та 6.030508 «Фінанси і кредит» (ступенева підготовка) денної форми навчання
Мелітополь, 2013 УДК 330.131.7:519.8 ББК 65.011.3 Ризикологія.Методичні вказівки до практичних занять для студентів ОКР “Бакалавр” за напрямами підготовки 6.030509 – “Облік і аудит”, 6.030509 – “Облік і аудит” (ступенева підготовка), 6.030507 – “Маркетинг” та 6.030508 «Фінанси і кредит» (ступенева підготовка) денної форми навчання. – Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет, 2013. – 86 с. Розробник:доцент кафедри економічної теорії ТДАТУ Кукіна Наталя Володимирівна
Рецензенти:кандидат економічних наук, доцент кафедри «Фінанси і кредит» ТДАТУ Когут І. А.
Розглянуто та рекомендовано до друку на засіданні кафедри економічної теорії «30» серпня 2013 р., протокол № 1 . Затверджено методичною комісією факультету економіки та бізнесу « __» _ ___201_р., протокол № .
Методичні вказівки до практичних занять розроблені у відповідності із робочою програмою дисципліни «Ризикологія», що передбачена для студентів економічних спеціальностей. Методичні вказівки призначені для здійснення поточного контролю знань студенів в процесі вивчення дисципліни.
ЗМІСТ
ВСТУП
Можна виділити дві головні складові реальної ринкової трансформації економіки України. По-перше, формування особливого соціального прошарку дієздатних громадян, чия господарська діяльність буде спрямована на задоволення потреб суспільства та одержання особистого доходу. По-друге, формування надійної системи економічної безпеки, яка б сприяла створенню самодостатньої, конкурентоспроможної, соціально спрямованої економіки та забезпечила б її захист від зовнішніх та внутрішніх деструктивних впливів. Однак на сьогоднішній день не визначено систему індикаторів економічної безпеки та їх порогові значення вихід за межі яких веде до руйнівних процесів в економіці, не запроваджено і моніторинг на підставі зазначених індикаторів. Відсутнє моделювання можливих альтернативних ситуацій і комплекс механізмів попередження кризових явищ в економіці. Вирішенню саме цього важливого завдання сприяє вивчення курсу «Ризикологія». Мета курсу – формування комплексного розуміння економіки, як складної динамічної системи взаємодії об’єктивних та суб’єктивних факторів, шляхом вивчення детермінантного впливу невизначеності та ризику на характер економічних процесів. Щоб реалізувати цю мету, студент повинен знати: - сутність економічних явищ і процесів через характеристику невизначеності; - природу економічного ризику та характер його впливу на ефективність економічної системи; - головні підходи до класифікації економічних ризиків та їх видову сукупність, характерну окремим напрямкам господарської діяльності. Студент повинен вміти: - визначити на основі комплексного аналізу рівень ризикованості виду господарської діяльності; - здійснювати кількісну та якісну оцінку економічного ризику; - компетентно визначати припустимі межі прийняття ризику суб’єктами господарської діяльності. Методичні рекомендації розкривають можливі підходи до визначення та вимірювання економічного ризику та допомагають студентам успішно виконати практичні вправи з курсу цієї дисципліни.
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН КУРСУ «РИЗИКОЛОГІЯ» для студентів за напрямами підготовки 6.030509 – “Облік і аудит”, 6.030509 – “Облік і аудит” (ступенева підготовка) та 6.030507 – “Маркетинг”
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН КУРСУ «РИЗИКОЛОГІЯ» для студентів за напрямами підготовки 6.030508 – “Фінанси і кредит”(ступенева освіта)
ОСНОВНА ЧАСТИНА
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|