МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок параметрів показників функції попиту
3. На основі встановленої лінійної форми залежності розраховуємо параметри функції попиту: , (1.2); , (1.3); 4. Записуємо рівняння функції попиту для обох підприємств. Наприклад, якщо для підприємства А: а0 = 82,24; а1 = -0,80, то рівняння регресії Q = 82,24 – 0,80 p, аналогічно для підприємства Б: а0 = 98,52; а1 = -1,34; рівняння регресії Q = 98,52 – 1,34 p 5. Для функції попиту, що представлена лінійною залежністю відношення DQ/Dp є постійною величиною і дорівнює - а1. Еластичність попиту на зміну ціни цього товару є від’ємною безрозмірною величиною : , (1.4); Розрахуємо ключові точки для проведення порівняльного аналізу рівня ризику для підприємств А і Б. По-перше, в околі точки перетину лінії попиту з віссю ординат величина попиту вкрай мала (lim Q ® 0) , тому різко зростає значення коефіцієнта еластичності (eр = - ¥). Ця точка має координати Q = 0; p = - a0 / a1. За цих значень eрнавіть відносно незначне підвищення ціни на товар призводить до різкого зростання ризику, який полягає у тому, що на цей товар навряд чи знайдеться достатня кількість покупців. Рис. 1.1 Еластичність попиту з позиції ризикології
По-друге, в околі точки перетину лінії попиту з віссю абсцис (координати Q = а0 , р = 0) маємо мінімальне значення коефіцієнта еластичності (eр = 0). Ця величина реагування попиту на зміну ціни свідчить про мінімальний ступінь ризику, який викликаний зростанням ціни на товар. По-третє, в точці з координатами р = а0/2а1; Q = а0/2 маємо eр = - 1. У цій ситуації ризик, спричинений зміною (зростанням) ціни товару, набуде відносно поміркованого значення. 6. Зображуємо лінію попиту та ключові точки графічно для обох підприємств як показано на рис. 1.1. 7. Порівнюючи значення коефіцієнта еластичності в різних точках лінії попиту двох підприємств, необхідно зробити висновок про рівень ризику. Примітка. Розглянутий метод оцінки чутливості для аналізу ризику відзначається своєю простотою. Однак необхідно звернути увагу на те, що цей метод є дещо обмеженим: 1. Він спирається на аналіз впливу на оцінку лише окремих чинників, або за умов їх відокремленого впливу. Тим часом істотне значення для визначення впливу ризику має їхній інтегральний вплив; 2. Аналіз чутливості не враховує взаємозв’язку між цими параметрами (чинниками). Так, зокрема, зміни у попиті можуть потягти за собою зміни у цінах.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|