Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виконати завдання, що винесені на самопідготовку

 

Рекомендована література:[6, с. 7-20, 51-65], [15, с. 7-19].

 

Практичне заняття № 2-3 (4 год.)

Тема 2. Невизначеність – фундаментальна складова об’єктивної дійсності

Мета: застосувати методику урахування чинника невизначеності в підприємництві та засобів його зниження

 

Після опрацювання теми студент повинен:

1) знати:

а)зміст наступних економічних категорій:

Альтернативність, варіантність, ефект інформаційного конусу, конфлікт, невизначеність, гра, ігри стратегічні, ігри азартні, ігри комбінаторні, теорія ігор, «ефект марева», «ефект розпливчатості», невідомість, стохастична неоднозначність, семіотична неоднозначність, неструктурованість інформації.

б) відповіді на наступні питання:

2.1. Поняття невизначеності та ієрархія її видів

2.2. Аналіз головних чинників невизначеності

2.3. Головні підходи до класифікації невизначеності

2.4. Присутність ефекту інформаційного конусу у господарській діяльності

2.5. Причини багатокритеріальності та конфліктності

 

2) вміти:

а) розраховувати проектно-практичні роботи

№1. Обґрунтування стратегії виробництва на засадах

Теоретико-ігрової моделі

Умова роботи

Для обрання раціональної стратегії виробництва в умовах невизначеності можна використовувати ігрові моделі. Практичне застосування розглянемо на прикладі фірми, що має декілька каналів збуту продукції визначеного асортименту.

Невизначеність у імовірних коливаннях попиту на продукцію даної фірми викликана тим, що:

- обсяг продукції у вартісному вираженні із стійким збутом на ряд років 3000 од. (низька залежність від зміни ринкової кон'юнктури);

- обсяг продукції із стійким збутом, але не на тривалий термін 3000 од. (середня залежність);

- продукція забезпечена тільки разовими поставками 3000 од. (висока залежність від змін кон'юнктури);

- обсяг продукції, покупець на яку не визначений 3000 од. (абсолютна залежність від зміни кон'юнктури).

У задачі маються три стратегії виробництва продукції:

S1 = 6000 грош. одиниць; S2 = 9000 грош. одиниць; S3 = 12000 грош. одиниць.

В залежності від зміни кон'юнктури ринку у зв'язку з можливостями збуту розраховані варіанти середньорічного прибутку, представлені у вигляді матриці.

Таблиця 2.1

Вихідні дані

Обсяг виробництва Розмір прибутку в залежності від імовірних коливань попиту
       
S1=6000        
S2 = 9000 -60
S 3= 12000 -1140

(І - номер строки; j - номер графи)

Необхідно обрати оптимальну стратегію виробництва і збуту.


Читайте також:

  1. Аудит: поняття, завдання, предмет та об’єкти. Класифікація аудиту. Ринок аудиторських послуг
  2. Боржник повинен виконати зобов’язання особисто , а кредитор повинен його особисто прийняти – за загальним правилом.
  3. В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
  4. В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
  5. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  6. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  7. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  8. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  9. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  10. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  11. Виконати самостійну роботу.




Переглядів: 493

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок параметрів показників функції попиту | Методика розв’язання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.