Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика розв’язання.

1. Визначаємо оптимальну стратегію на основі критерію Вальда, який полягає в тому, що суб'єкт обирає стратегію, що гарантує йому найбільший (максимальний) з усіх найгірших (мінімальних) можливих результатів по кожній стратегії, тобто:

ai=min gij, (2.1)

W = max ai = max min gij, (2.2)

де i – номер стратегій виробництва;

j – номер варіанта обсягів попиту;

gij – очікуваний прибуток при відповідній стратегії виробництва Si та обсягів попиту Qj ;

ai – найменший прибуток для і – тої стратегії з усіх можливих обсягів попиту Qj ;

W – оптимальна стратегія за критерієм Вальда.

Стратегія W називається максимінною, тобто при будь-якій умові кон'юнктури ринку очікуваний прибуток буде не гірше ніж W . Таку величину називають нижньою ціною гри, а також принципом найбільшого гарантованого результату на основі критерію Вальда.

2. Визначаємо оптимальну стратегію на основі критерію Севіджа. який полягає у встановленні гарантованого найгіршого (мінімального) результату (розміру прибутку) з усіх найкращих (максимальних) результатів дії по кожній стратегії.

2.1 Спочатку для цього по кожному варіанту імовірного обсягу збуту по кожній стратегії обираємо рішення, що максимізує прибуток за допомогою вираження:

βі = max gij (2.3)

З урахування усього можливого гірший варіант буде визначатися за формулою:

В = min βі = min max gij (2.4)

Ця величина В називається верхньою ціною гри чи мінімаксом.

2.2 Результати попередніх розрахунків представляємо у вигляді таблиці:

Таблиця 2.2

Аналіз комерційної стратегії при невизначеній ринковій кон'юнктурі

Обсяг вироб.-ва Розмір прибутку в залежності від імовірних коливань попиту ai=min gij W=max ai βі = max gij B= min βі
Q1 Q2 Q3 Q4
S1                
S2            
S3            
max Sij          

 

2.3 В останню строку таблиці (max Sij) заносимо максимальне значення очікуваного прибутку по відповідному стовпчику попиту (Q).

2.4 Переходимо до матриці ризику. Для того щоб оцінити, наскільки той чи інший стан кон’юнктури впливає на очікуваний результат, використовують показник ризику vijпри стратегії Sі, і стані попиту Qj, який визначається як різниця між максимально можливим виграшем при даному стані попиту max Sij і виграшем при обраній стратегії gij :

vij= max Sij - gij (2.5)

Будується матриця ризиків на основі підстановки даних попередньої таблиці в формулу ризику (2.5).

Таблиця 2.3


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. А) Методика проведення заняття
  3. А) Методика проведення заняття
  4. А) Методика проведення заняття.
  5. А) Методика проведення заняття.
  6. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  7. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  8. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  9. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  10. Аудиторський ризик і методика його визначення
  11. Види вправ з лексики й методика їх проведення
  12. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.




Переглядів: 525

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконати завдання, що винесені на самопідготовку | Аналіз ризику при різних співвідношеннях імовірного прибутку і стратегій виробництва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.