МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Комплексний показник ризику
Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
Рекомендована література: [3, c. 56-63], [7, c. 96-112], [9, c. 115], [15, c. 191-197], [33, c.309-311]. Практичне заняття № 11 (2 год.) Тема 7. Суб’єктивне сприйняття ризику Мета: застосувати методику граничної корисності для виявлення і побудови ефекту доходу та ефекту заміщення інвестиційних рішень суб’єкту підприємницької діяльності
Після опрацювання теми студент повинен: 1) знати: а)зміст наступних економічних категорій: Корисність, гранична корисність, авантюра, інтуіція, ставлення до ризику, рандомізованість, особа нейтральна до ризику, особа схильна до ризику, особа несхильна до ризику, детермінований еквівалент, премія за ризик, розпізнавання ризику, фактор ризику.
б) відповіді на наступні питання: 7.1. Аналіз економічного ризику в контексті фактору - майновий стан людини 7.2. Психологічні властивості індивіда в контексті здатності ризикувати 7.3. Чинники впливу на вибір особистості
2) вміти: а) розраховувати проектно-практичну роботу Суб’єктивність вибору з використанням функції корисності Умова роботи. Підприємство планує інвестувати кошти у два види акцій: перший – X, од., проект 2 –Y, од. Функція корисності має вигляд: U = X · Y. Ціна акції Х – Px = 2 тис. грн.. за 1 од., ціна акції У – Py = 1 тис. грн. Бюджет підприємства, що виділений на інвестиції I = 30 тис. грн. 1. Запишіть рівняння кривої байдужості, на якій знаходиться підприємство в момент рівноваги. 2. Визначте вплив збільшення на 1 тис. грн. ціни акції Х на початкову рівновагу підприємства, розбийте загальний ефект збільшення ціни на ефект заміни та ефект доходу стосовно акції X і акції Y. 3. Покажіть графічно реакцію підприємства на збільшення ціни акції Х з точки зору ефекту заміни, ефекту доходу і загального ефекту. 4. Визначте різницю між компенсуючою та еквівалентною змінами доходу. Представте графічно компенсуючу та еквівалентну зміни доходу.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|