Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика розв’язання.

1. Середньорічні сукупні втрати від ризику (за мінусом відшкодованих страховими компаніями):

(11.1)

2. Середньорічні сукупні доходи (скориговані на середньорічні темпи інфляції):

(11.2)

– Середньорічна сума активу балансу підприємства:

(11.3)

5. Величина резервного фонду підприємства:

– пропорційно сукупним доходам підприємства:

(11.4)

- пропорційно сумі активу балансу підприємства:

(11.5)

6. Середній розмір очікуваних втрат:

(11.6)

7. Вартість підприємства на кінець фінансового періоду при страхуванні:

ВАс = ВА – ВСП + N(ВА – ВСП) (11.7)

де ВА – вартість активів;

ВСП – величина страхової премії;

N – рентабельність активів підприємства.

8. Розраховуємо вартість підприємства на кінець фінансового періоду при самострахуванні:

ВА*с = ВА – Вочік. + N(ВА – Вочік. - РФ)+РФ∙Rк.в. (11.8)

де РФ – розмір резервного фонду при самострахуванні;

Rк.в. – рентабельність короткострокових вкладень.

9. Робимо висновок про ефективність самострахування через створення резервного фонду.

Якщо ВА*с > ВАс, то більш ефективніше самострахування.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. А) Методика проведення заняття
  3. А) Методика проведення заняття
  4. А) Методика проведення заняття.
  5. А) Методика проведення заняття.
  6. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  7. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  8. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  9. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  10. Аудиторський ризик і методика його визначення
  11. Види вправ з лексики й методика їх проведення
  12. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконати завдання, що винесені на самопідготовку | Виконати завдання, що винесені на самопідготовку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.