Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рульове керування автомобіля з усіма керованими колесами

Рульове керування двохосьового автомобіля з усіма керованими колесами, схема якого показана на рис. 3, може працювати в трьох режимах. У першому режимі (з передніми керованими колесами і заблокованими задніми) автомобіль рухається по дорогах з високими швидкостями. Другий і третій режими (із усіма керованими колесами) забезпечують автомобілю високу маневреність при русі і розворотах на обмежених площадках, гірських і лісових дорогах і в інших важких умовах. В другому режимі роботи рульового керування передні і задні колеса повертаються в протилежні сторони, а в третьому — в ту саму сторону. Це дозволяє автомобілю повертатися з малими радіусами, а також переміщатися поступально під кутом до повздовжньої осі.

Рульове керування складається з наступних пристроїв: рульової колонки, рульового механізму 1, об'єднаного гідропідсилювача 2 з насосом 12 і рульового привода 3 переднього моста, а також роздільного підсилювача і рульового привода 18 заднього моста. Роздільний рульовий підсилювач заднього моста містить у собі насос 13, розподільник 9 режиму роботи, розподільники 5 і 10, гідроциліндр 17, клапани 8 і 11. Рульові приводи 3 і 18 переднього і заднього мостів зв'язані між собою через важелі 6 і 16 тягами 14 і 15, в які вбудовані розподільники 5 і 10. Золотники розподільників 5 і 10 центруються щодо гільз пружинами. Плечі важеля 6 з'єднані з золотниками, а важіль 16 — з гільзами розподільників 5 і 10.

Тяги 4 і 7 важеля 6 з'єднані з золотниками розподільників 5 і 10 за допомогою кулькових замків, що виключаються в крайніх положеннях золотників щодо гільз, звільняючи тяги 4 і 7. При цьому тяги 14 і 15 можуть змінювати свою довжину, а золотники блокуються кульковими замками в гільзах.

За допомогою розподільника 9 можна змінювати напрямок повороту задніх коліс щодо передніх. У першому режимі роботи рульового керування розподільник 9 включений у середню позицію. Порожнини гідроциліндру 17 з'єднані через розподільники 5 і 10 зі зливом. Задні колеса заблоковані в середнім положенні спеціальним пристроєм. Керування автомобілем здійснюється тільки передніми колесами за допомогою підсилювача 2. Тяги 14 і 15 змінюють свою довжину відповідно до повороту передніх керованих коліс і важеля 6.

Для переходу в другий чи третій режими роботи рульового керування розподільник 9 переключають відповідно в праву чи ліву позицію. Рідина від насоса 13 надходить до розподільників 5 чи 10 і далі через клапани 8 чи 11 у відповідну порожнину гідроциліндра 17.

Переходи від першого режиму керування до другого і третього, а також переключення останніх між собою можливі при довільних положеннях керованих коліс. Для зворотного переходу до першого режиму керування необхідно попередньо вирівняти задні колеса.

 

 

Рис. 3

 

 


Читайте також:

  1. D-тригер з динамічним керуванням
  2. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  3. Аварія автомобіля
  4. Автократично-демократичний континуум стилів керування.
  5. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  6. Автоматизація меліоративних помпових стацій. Автоматизація керування помповими агрегатами.
  7. Агресивне керування портфелем акцій
  8. Алгоритми керування ресурсами
  9. Аналіз компонування автомобіля та визначення параметрів ваги
  10. Аналіз конструкції рульового керування.
  11. Аналіз умов технічної експлуатації територіально розподілених ПФС екстремальної комп’ютерно-інтегрованої системи керування технологічними процесами обробки даних
  12. Апарати керування пневматичними приводами.




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.