МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Рульове керування автомобіля з усіма керованими колесамиРульове керування двохосьового автомобіля з усіма керованими колесами, схема якого показана на рис. 3, може працювати в трьох режимах. У першому режимі (з передніми керованими колесами і заблокованими задніми) автомобіль рухається по дорогах з високими швидкостями. Другий і третій режими (із усіма керованими колесами) забезпечують автомобілю високу маневреність при русі і розворотах на обмежених площадках, гірських і лісових дорогах і в інших важких умовах. В другому режимі роботи рульового керування передні і задні колеса повертаються в протилежні сторони, а в третьому — в ту саму сторону. Це дозволяє автомобілю повертатися з малими радіусами, а також переміщатися поступально під кутом до повздовжньої осі. Рульове керування складається з наступних пристроїв: рульової колонки, рульового механізму 1, об'єднаного гідропідсилювача 2 з насосом 12 і рульового привода 3 переднього моста, а також роздільного підсилювача і рульового привода 18 заднього моста. Роздільний рульовий підсилювач заднього моста містить у собі насос 13, розподільник 9 режиму роботи, розподільники 5 і 10, гідроциліндр 17, клапани 8 і 11. Рульові приводи 3 і 18 переднього і заднього мостів зв'язані між собою через важелі 6 і 16 тягами 14 і 15, в які вбудовані розподільники 5 і 10. Золотники розподільників 5 і 10 центруються щодо гільз пружинами. Плечі важеля 6 з'єднані з золотниками, а важіль 16 — з гільзами розподільників 5 і 10. Тяги 4 і 7 важеля 6 з'єднані з золотниками розподільників 5 і 10 за допомогою кулькових замків, що виключаються в крайніх положеннях золотників щодо гільз, звільняючи тяги 4 і 7. При цьому тяги 14 і 15 можуть змінювати свою довжину, а золотники блокуються кульковими замками в гільзах. За допомогою розподільника 9 можна змінювати напрямок повороту задніх коліс щодо передніх. У першому режимі роботи рульового керування розподільник 9 включений у середню позицію. Порожнини гідроциліндру 17 з'єднані через розподільники 5 і 10 зі зливом. Задні колеса заблоковані в середнім положенні спеціальним пристроєм. Керування автомобілем здійснюється тільки передніми колесами за допомогою підсилювача 2. Тяги 14 і 15 змінюють свою довжину відповідно до повороту передніх керованих коліс і важеля 6. Для переходу в другий чи третій режими роботи рульового керування розподільник 9 переключають відповідно в праву чи ліву позицію. Рідина від насоса 13 надходить до розподільників 5 чи 10 і далі через клапани 8 чи 11 у відповідну порожнину гідроциліндра 17. Переходи від першого режиму керування до другого і третього, а також переключення останніх між собою можливі при довільних положеннях керованих коліс. Для зворотного переходу до першого режиму керування необхідно попередньо вирівняти задні колеса.
Рис. 3
Читайте також:
|
||||||||
|