Для обрання раціональної стратегії виробництва в умовах невизначеності можна використовувати ігрові моделі. Практичне застосування розглянемо на прикладі фірми, що має декілька каналів збуту продукції визначеного асортименту.
Невизначеність у імовірних коливаннях попиту на продукцію даної фірми викликана тим, що:
- обсяг продукції у вартісному вираженні із стійким збутом на ряд років 3000 од. (низька залежність від зміни ринкової кон'юнктури);
- обсяг продукції із стійким збутом, але не на тривалий термін 3000 од. (середня залежність);
- продукція забезпечена тільки разовими поставками 3000 од. (висока залежність від змін кон'юнктури);
- обсяг продукції, покупець на яку не визначений 3000 од. (абсолютна залежність від зміни кон'юнктури).
У задачі маються три стратегії виробництва продукції: