Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 3

Для обрання раціональної стратегії виробництва в умовах невизначеності можна використовувати ігрові моделі. Практичне застосування розглянемо на прикладі фірми, що має декілька каналів збуту продукції визначеного асортименту.

Невизначеність у імовірних коливаннях попиту на продукцію даної фірми викликана тим, що:

- обсяг продукції у вартісному вираженні із стійким збутом на ряд років 3000 од. (низька залежність від зміни ринкової кон'юнктури);

- обсяг продукції із стійким збутом, але не на тривалий термін 3000 од. (середня залежність);

- продукція забезпечена тільки разовими поставками 3000 од. (висока залежність від змін кон'юнктури);

- обсяг продукції, покупець на яку не визначений 3000 од. (абсолютна залежність від зміни кон'юнктури).

У задачі маються три стратегії виробництва продукції:

S1 = 6000 грош. одиниць; S2 = 9000 грош. одиниць; S3 = 12000 грош. одиниць.

В залежності від зміни кон'юнктури ринку у зв'язку з можливостями збуту розраховані варіанти середньорічного прибутку, представлені у вигляді матриці.

Таблиця 2.2

Вихідні дані

Обсяг виробництва Розмір прибутку в залежності від імовірних коливань попиту
       
S1=6000        
S2 = 9000 -60
S 3= 12000 -1140

(І - номер строки; j - номер графи)

Необхідно обрати оптимальну стратегію виробництва і збуту.


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача №2 | Методичні вказівки до розв’язання задачі № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.