МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Симптомокомплекси тесту ДДЛ
Кожний симптомокомплекс складається з ряду показників, які оцінюються балами. Якщо показник відсутній, ставиться 0 у всіх випадках, присутність деяких ознак оцінюється в залежності від ступеня вираженості. Так, наявність хмар на одному малюнку — 1 бал, на двох — 2, а на всіх трьох — 3 (симптомокомплекс «тривожність»). При наявності більшості ознак ставиться 1 або 2 бали — в залежності від значущості даної ознаки в інтерпретації окремого малюнка або всіх малюнків тесту. Наприклад, відсутність основних деталей обличчя (очей, носа або рота) — 2 бали (симптомокомплекс «Труднощі спілкування»). Вираженість симптомокомплексу показує сума балів всіх показників даного симптомокомплексу. Інтерпретувати малюнки будинку, дерева, людини можна тільки тоді, коли людина намалювала їх у стандартній тестовій ситуації. Необхідно пам'ятати, що при інтерпретації тесту необхідно виходити з цілісності усіх малюнків. Наявність лише однієї ознаки не свідчить про наявність певної психологічної особливості. Іноді гіпотези інтерпретації можна перевірити в бесіді з обстежуваним. Слід зазначити також, що тест «Дім — Дерево — Людина» може показати, яка основна проблема обстежуваного: емоційна чи в сфері інтелектуального розвитку. Якщо дитина малює помітно гірше, ніж її ровесники, якщо на малюнках погана перспектива, неадекватні пропорції, відсутні основні деталі об'єктів, які малюються, якщо якість погана у всіх трьох малюнках, тоді можна думати про можливі відставання розумового розвитку. Якщо ж серед малюнків лише один виділяється поганою якістю, можна припустити, що він викликає найяскравішу емоційну реакцію дитини. Рекомендована література: 1. Використання психометричних тестів у соціальній роботі [Текст] // Соціальний працівник. — 2007. — № 20. — С. 9-31 2. Використання психометричних тестів у соціальній роботі [Текст] // Соціальний працівник. — 2007. — № 21. — С. 2-32 3. Соціальна робота в Україні: Теорія та практика: посібник для підвищення кваліфікації психологів центрів соціальних служб для молоді [Текст]. — 5-а частина / За ред. А. Я. Ходорчук. — К.: ДЦССМ, 2003. — 264 с. [с. 94-103] Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|