Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МОДУЛЬ 6

1. Поняття, загальна характеристика й види військових злочинів.

2. Злочини проти порядку підлеглості та військової честі.

3. Злочини проти порядку проходження військової служби.

4. Злочини проти порядку користування військовим майном та його збереження.

5. Злочини проти авторитету і правомірної діяльності військових формувань і правоохоронних органів.

6. Злочини проти порядку ведення бойових дій, вимог законів і звичаїв війни.

7. Поняття та загальна характеристика злочинів у сфері використання електронно-обчислювальних машин (комп'ютерів), систем та комп'ютерних мереж.

8. Поняття, загальна характеристика і види злочинів проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку.

9. Злочини проти миру й безпеки людства.

10. Злочини проти встановленого порядку, що забезпечують дотримання міжнародних договорів та конвенцій.

11. Злочини проти осіб та установ, що мають міжнародний захист.

 

 

ІХ. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ СТУДЕНТІВ

Підсумкова оцінка у кредитно-модульній системі організації навчального процесу виставляється як інтегрована оцінка за засвоєння усіх модулів на протязі навчального року, вона є бально-рейтінговою з урахуванням особливостей навчальної дисципліни та з переведенням національної системи оцінок в шкалу ECTS (Європейської кредитно-трансферної системи). Застосування оцінок ECTS пов’язано з уніфікацією оцінок успішності студентів, оскільки в кожній державі є свої системи і критерії оцінювання.

Вивчення дисципліни “Кримінальне особлива ” триває протягом 1 семестру, передбачені такі форми навчання як лекції, семінарські та практичні заняття, самостійна робота студента, курс закінчується складанням іспиту.

Кредитно-модульна система навчання дозволяє визначати оцінку знання за кількістю балів, які студент набрав за навчальний семестр. Якість засвоєння теоретичних знань з кожної теми та вміння використовувати їх на практиці (обов’язкова базова частина змістовного модулю) контролюється викладачем за допомогою завдань, які наведені наприкінці кожного змістовного модулю. Кількість балів, що отримує студент, визначається кількістю та повнотою правильних відповідей на теоретичні питання та розв’язання практичних завдань.

 


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. V міні – модуль
  3. Блок (модуль) 1
  4. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  5. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  6. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  7. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  8. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  9. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  10. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  11. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  12. ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1




Переглядів: 322

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МОДУЛЬ 5 | Проведення поточного та підсумкового контролю.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.