Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проведення поточного та підсумкового контролю.

 

Поточний контроль є засобом виявлення ступеня сприйняття (засвоєння) навчального матеріалу з курсу теорія та практика кваліфікації злочинів. Він пов'язаний з усіма формами навчального процесу і здійснюється на протязі всього вивчення курсу.

Рубіжний контроль знань є показником якості вивчення окремих модулів, тем. Він здійснюється після вивчення відповідної теми або блоку тем програми усно й письмово у вигляді контрольної роботи, виконання тестових завдань. Так, на розв'язання тестових завдань з дисципліни відведено до 25-35 хвилин практичного (семінарського) заняття, в залежності від кількості тестів. Кожне питання супроводжується альтернативними варіантами відповідей, позначеними буквами а, б, в. Одна правильна відповідь оцінюється в 0,25 балу.

Результати тестування оцінюються за такою схемою:

Оцінка „ відмінно " - правильна відповідь не менше ніж, 90% питань.

Оцінка „ добре " — правильна відповідь не менше, ніж 80 % питань.

Оцінка ,,задовільно " - правильна відповідь не менше, ніж на 50% питань.

Оцінка „незадовільно" - правильна відповідь на менш ніж як 50% питань.

Як правильні приймаються ті відповіді, які відповідають формулюванням чинного законодавства, інших нормативних актів та теоретичних положень кримінально-правової кваліфікації. Тому відповідна побудова тестів повинна стимулювати звернення до першоджерел, якими є текст відповідного закону, інших актів законодавства, Постанов Пленуму Верховного суду України, роз’яснень вищої судової інстанції України, які наводяться в узагальненнях судової практики по тій чи іншій категорії кримінальних справ, опублікованих рішень Верховного Суду України.

Підсумковий контроль здійснюється шляхом проведення іспиту.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Організація і проведення спортивних походів
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  7. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  10. IV. Питання самоконтролю.
  11. V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  12. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ




Переглядів: 311

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МОДУЛЬ 6 | Критерії оцінки знань, вмінь та практичних навиків.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.