Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії оцінки знань, вмінь та практичних навиків.

 

Головним, що враховується екзаменаторами при вирішенні питання про рівень підготовки студентів з дисципліни “Кримінальне право. Особлива частина” є знання:

· Правил кваліфікації окремих видів злочинів (з врахуванням стадій його вчинення, співучасті, множинності злочинів тощо);

· Поняття, системи та значення Особливої частини кримінального права України та КК України;

· Критеріїв розмежування злочинів у ході кримінально-правової кваліфікації;

· Поняття та правила вирішення (усунення чи подолання) конкуренції кримінально-правових норм;

· Елементів складів злочинів, передбачених в Особливій частині КК України та давати юридичну характеристику цих злочинів

· Стан наукових розробок щодо проблем кваліфікації окремих категорій злочинів.

та вміння:

· застосовувати свої навички та знання для вирішення правових колізій та інших проблем застосування кримінального законодавства;

· давати правовий аналіз конкретної ситуації правозастосування кримінального закону з посиланням на чинне кримінальне законодавство, узагальнення слідчої та судової практики, а також з врахуванням теоретичних положень науки кримінального права стосовно того чи іншого питання;

- вміти самостійно, послідовно, чітко та впевнено викласти свої знання під час усних та письмових відповідей.

При визначенні оцінки знань студентів викладач керується критеріями та положеннями, які розроблені Міністерством освіти і науки України, а також методичних рекомендацій з питань організації та здійснення навчально-виховного процесу, а також методичних рекомендацій, положення ”Про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців”.

Базовою шкалою оцінювання навчальної діяльності студентів є 100-бальна шкала.

Вміння вирішувати практичні ситуаційні задачі оцінюється за двобальною шкалою з урахуванням повноти, правильності, вмотивованості та обґрунтованості кримінально-правової оцінки запропонованої ситуації

- за кожну правильну, повну, обґрунтовану та вмотивовану кримінально-правову оцінку ситуації студент одержує 2 балів;

- за правильну, неповну вмотивовану або правильну та недостатньо обґрунтовану відповідь – 1,5 бали;

- за неповну, частково правильну, але недостатньо вмотивовану кримінально правову оцінку запропонованої ситуації – 1 бали;

- за неповну, частково правильну, але необґрунтовану кримінально-правову оцінку запропонованої ситуації – 0.5 бали;

- за неправильну відповідь – 0 балів

- якщо студент не зміг правильно, вмотивовано та обґрунтовано кваліфікувати злочин, але продемонстрував вміння орієнтуватися в законодавчому матеріалі, що необхідний для кримінально-правового аналізу запропонованої ситуації – 0,5 бал

Таким чином, на відповіді на запитання для контролю та вирішення ситуативних задач (варіативна частина змістовного модулю) протягом роботи над вивченням тем кожного окремого модуля студент може отримати до 10 балів.

Зважаючи на те, що вивчення дисципліни “Кримінальне право. Особлива частина” має на меті набуття студентами практичного вміння давати власну кримінально-правову оцінку конкретних життєвих ситуацій, рекомендуємо як для тематичного так і підсумкового контролю набутих студентами під час практичних занять вмінь, а також для самоконтролю використовувати задачі з навчального посібника “Кримінальне право України: Практикум: Навч. посіб. / Яценко С.С. (кер. авт. кол.), Андрушко П.П., Кобзаренко П.В. Матишевський П.С., Шапченко С.Д.; за ред. С.С. Яценка. – К: Юрінком Інтер, 2002. – 528 с.

 


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  7. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 362

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проведення поточного та підсумкового контролю. | Х. РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА ВИДАМИ РОБОТИ ТА ФОРМАМИ КОНТРОЛЮ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.