МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Х. РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА ВИДАМИ РОБОТИ ТА ФОРМАМИ КОНТРОЛЮПоточна модульна рейтингова оцінка складається з 60 балів(6 модулів, повне виконання кожного з них - по 60 балів), які студент отримує за певну навчальну діяльність протягом засвоєння даного модуля: 1) усна відповідь - до 2 балів Критерії оцінювання усної доповіді. Вміння вирішувати практичні ситуаційні задачі оцінюється за п’ятибальною шкалою з урахуванням повноти, правильності, вмотивованості та обґрунтованості кримінально-правової оцінки запропонованої ситуації - за кожну правильну, повну, обґрунтовану та вмотивовану кримінально-правову оцінку ситуації студент одержує 2 бали; - за правильну, неповну вмотивовану або правильну та недостатньо обґрунтовану відповідь – 1,5 бали; - за неповну, частково правильну, але недостатньо вмотивовану кримінально правову оцінку запропонованої ситуації – 1 бал; - за неповну, частково правильну, але необґрунтовану кримінально-правову оцінку запропонованої ситуації – 0,5 балу; - за неправильну відповідь – 0 балів - якщо студент не зміг правильно, вмотивовано та обґрунтовано кваліфікувати злочин, але продемонстрував вміння орієнтуватися в законодавчому матеріалі, що необхідний для кримінально-правового аналізу запропонованої ситуації – 0,5 бал; Оцінювання самостійної роботи- пошук і аналіз законодавчих актів, монографій, наукових статей, підготовка реферату або доповіді - до 5 балів, виконання тестового завдання - до 5 балів ("відмінно" А - 5 балів, "добре" В - 4 бали, "задовільно" С - 3 бали, "задовільно" Е - 2 бали, "незадовільно", РХ - 1 бал, “незадовільно”, F – о балів) Виконання і захист індивідуальних завдань – до 15 балів Доповнення до усного виступу – 0,5 бал. Позитивного результату складення іспиту (до 15 балів)заслуговують відповіді студентів, які показали впевнені знання передбаченого програмного матеріалу, використали для підготовки основну та додаткову літературу, освоїли основні нормативно-правові акти у галузі попередження злочинності, не допустили суттєвих помилок при відповіді на всі запитання. Основні показники оцінок знань студентів за результатами виконання письмових контрольних робіт, що виставляється за чотирибальною системою ("5"-відмінно, "4"-добре, "3"- задовільно, "2" - незадовільно): Оцінка "відмінно" - "5" (14-15 балів) виставляється за: - знання і розуміння всього програмного матеріалу у повному обсязі; - послідовний, логічний, обґрунтований, безпомилковий виклад навчального матеріалу; - правильне , охайне оформлення письмових робіт з використанням таблиць, схем, витягів з документів тощо( у разі письмового тестування та проведення письмових контрольних робіт); - самостійне, впевнене і правильне тлумачення та застосування знань при вирішенні конкретних навчальних задач, ситуацій тощо; - вміле та вивірене формулювання висновків і узагальнень; - вміле користування довідковою літературою та нормативно-правовими базами даних. Оцінка "добре"-"4" (11-13 балів) виставляється за: - знання і розуміння всього програмного матеріалу в цілому; - послідовний, логічний, обґрунтований, безпомилковий виклад матеріалу; - правильне , охайне оформлення письмових робіт з використанням таблиць, схем, витягів з документів тощо( у разі письмового тестування та проведення письмових контрольних робіт); - правильне і без особливих труднощів застосування знань у конкретних умовах; - формулювання висновків та узагальнень ; - вміле користування довідковою літературою та нормативно-правовими базами даних;
Оцінка "задовільно" - "3" (8-10 балів) виставляється за: - знання і розуміння тільки основного програмного матеріалу в обсязі, який дозволяє застосувати наступний програмний матеріал; - спрощений виклад матеріалу; - правильне , охайне оформлення письмових робіт ; - застосування окремих знань в конкретних умовах за допомогою викладача; - поверхні навички користування довідковою літературою та нормативно-правовими базами даних;
Оцінка "незадовільно" - "2" (менше 8 балів) виставляється за: - поверхове знання і розуміння тільки основного програмного матеріалу в обсязі, який не дозволяє застосувати наступний програмний матеріал; - непослідовний виклад матеріалу з допущенням істотних помилок; - неохайне оформлення письмових робіт ; - невміння роботи висновки та узагальнення ; - невміння застосувати знання у практичній діяльності.
Зарахування кредиту та визначення оцінок за національною шкалою і шкалою ЕСТ здійснюється наступним чином: (Орієнтовний розподіл балів, що надаються студентам за підсумками контрольних заходів та окремих видів навчальної діяльності студента див. у Додатку 1)
Програма курсу розроблена з урахуванням досвіду його викладання в Національній юридичній академії імені Ярослава Мудрого, Львівському національному університеті імені Івана Франка, Київському Національному університеті ім. Тараса Шевченка
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|