Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок нанесення зони хімічного зараження на карту

1. Визначають місце розташування ХНО.

2. Визначають напрямок вітру, якщо L=2000.

3. Відкладають від напрямку вітру половинні кути та .

4. Визначають масштаб карти М 1:100 000, тобто 1см на карті відповідає 1км на місцевості.

5. Проводять коло району аварії з RA=0,5 км, синім кольором.

6. Відкладають на межових лініях в прийнятому масштабі глибини поширення хмар Г1 і Г2 .

7. Радіусами (RA1) та (RA2) проводять дуги і замикають контури зон хімічного зараження, таким чином графічно отримують на карті площі хімічного зараження S1 і S2.

8. Межі зон хімічного зараження і напис про фосген і час аварії наноситься на карту синім кольором, а саме поле зони хімічного зараження зафарбовується жовтим кольором.

9. Визначають кількість осередків хімічного ураження і відмічають на карті їхні рубежі: осередків утворилось два: Кулички і Яри.

10. Виміряють відстані від місця аварії до осередків ураження: вони відповідно дорівнюють: ВДК =1,7 км, ВДЯ =4,8 км.

11. Розраховують час руху зараженого повітря до осередків ураження:

,

.

12.Визначають час початку забруднення населених пунктів і перетворення їх у можливі осередки: н. п. Кулички – 9 год.12 хв., н. п. Яри – 9 год 35 хв.

13.Кількість можливих уражених в цих населених пунктах складає – 40% від чисельності мешканців н. п. Кулички і Яри , що становить 30,6 тис. людей з них 10% дітей віком до 16 років.

ПОС =(nк + nя )*0,4=30 600*0,4=12 240 осіб, з них 1224 дитини.

Висновки:

Внаслідок аварії на ХНО в н. п. Борки, яка сталась 28 жовтня о 9.00 у повітря потрапило 15 тон фосгену, утворилась зона аварії з RA = 0,5 км. Фосген з вражаючою концентрацією поширився на глибину Г1 =8,74 км та Г2 =3,439 км., сформувалися зони хімічного зараження S1 =21,34 км2 та S2 =5,17 км2 . В районі аварії може бути 12 уражених людей.

В зоні хімічного зараження опинились два населених пункти: Кулички та Яри, з загальною кількістю уражених 12,24 тис. людей. Забруднення н. п. Кулички почнеться о 09 год. 12 хв. Тобто через12 хв. після початку аварії. Забруднення н. п. Яри почнеться о 09 год. 35 хв. Тривалість забруднення – 5 годин. На цей період часу мешканців населених пунктів Кулички та Яри треба евакуювати до н. п. Дачне, н. п. Лужки та н. п. Валки. Повертатись до своїх домівок евакуйовані можуть лише після проведення хімічної розвідки у осередках хімічного ураження.

При не виконанні заходів евакуації кількість уражених за ступенем тяжкості складе:

легкого ступеня – 30% – 3.672 особи;

середнього ступені – 45% – 5.508 людей:

з летальним наслідком – 25% – 3.060 осіб + 12 осіб в районі аварії, тобто 3.072 особи з них 306 дітей віком до 16 років та 10% (277осіб) серед дорослих – годувальники дітей віком 16 років.

Дегазація місцевості, будинків, майна, транспорту не потрібна.

 


Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. II. Порядок разработки индивидуальной программы
  5. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. IV ПОРЯДОК ПРОВЕДЕНИЯ ОПРОБОВАНИЯ ТОРМОЗОВ
  7. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  8. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  9. The peace – порядок
  10. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи
  11. V. Порядок подання скарги
  12. V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ




Переглядів: 519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні положення | Визначення збитків від негативної події.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.