МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
МЕДИЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВДРУГИЙ (ВЕСНЯНИЙ) СЕМЕСТР
Змістовний модуль 1: Введення до спланхнології. Травна система
1. Тема 1: ВВЕДЕННЯ ДО СПЛАНХНОЛОГІЇ, ПОНЯТТЯ ПРО ТОПОГРАФІЮ ОРГАНІВ, ХАРАКТЕРИСТИКА ПОРОЖНИН. 2. Мета: Дізнатися, що вивчає розділ спланхнологія, визначити порожнини, які виділяють у тілі людини. Навчитися визначати топографію органів (скелетотопію, синтопію, голотопію). 3. Базовий рівень знань: 3.1. З курсу біології: філогенез систем внутрішніх органів. 3.2. З курсу анатомії: будову скелету, тулуба. 4. Програма самопідготовки студентів до теми: 4.1. Повторити будову скелета. 4.2. Вивчити поняття топографії внутрішніх органів. 4.3. Визначити топографію та мажі порожнин тіла, знати їх характеристику. 5. Програма самостійної позааудиторної роботи студентів: 5.1. Використовуючи знання будови і топографії скелета та м'язів, знайти на препараті грудну, черевну та тазову порожнини. 5.2. Визначити на препаратах, чим обмежені ці порожнини. 5.3. З'ясувати, які системи залягають у порожнинах тіла. 5.4. Визначити, якими оболонками покриті порожнини, визначити ці оболонки на препаратах. 5.5. З'ясувати, які структури є основою серозної, слизової, м’язової оболонки. 6. Вихідний рівень знань та вмінь: 6.1. Студент повинен знати: 6.1.1. Поняття про топографію органів, скелетотопію, голотопію, синтопію. 6.1.2. Елементи серозної оболонки, слизової та м'язової. 6.1.3. Стадії розвитку, філогенез внутрішніх органів. 6.2. Студент повинен вміти: 6.2.1. Визначати поняття спланхнології 6.2.2. Розказати та показати на схемі і препараті, чим утворена та обмежена грудна, черевна і тазова порожнини. 6.2.3. Показувати на препаратах та натурщиках топографічні лінії та області стінок грудної і черевної порожнин. 7. Форми та методи самоконтролю: 7.1. Контрольні питання: 7.1.1. Які порожнини тіла ви знаєте? 7.1.2. Чим обмежені порожнини тіла? 7.1.3. Які системи залягають у порожнинах тіла? 7.1.4. Якими оболонками покриті порожнини тіла? 7.1.5. Які структури є основою серозної оболонки, слизової, м'язової? 7.2. Тести - в кінці посібника
1. Тема 2: РОЗВИТОК ЗУБІВ,ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ЗУБІВ. ТИПОВІ ОСОБЛИВОСТІ ЗУБІВ ВЕРХНЬОЇ ТА НИЖНЬОЇ ЩЕЛЕПИ. 2. Мета: вивчити розвиток зубів; вивчити на препаратах, схемах та малюнках особливості будови зубів верхньої та нижньої щелеп; визначити вікові особливості зубів. 3. Базовий рівень знань: 3.1. З курсу біології: філогенез зубів. 3.2. З курсу анатомії: будова скелету голови. 4. Програма самопідготовки студентів до теми: 4.1. Повторити філогенез зубів. 4.2. Визначити і вивчити стадії розвитку зубів. 4.3. Вивчити етапи розвитку зубів у людини. 4.4. Визначити відмінності молочних зубів від постійних. 4.5. Визначити терміни прорізування молочних зубів. 4.6. Визначити терміни прорізування постійних зубів. 4.7. Визначити види прикусів: фізіологічні, патологічні. 5. Програма самостійної позааудиторної роботи студентів: 5.1. Визначити на препаратах особливості молочних зубів; зубну формулу молочних зубів. 5.2. Визначити на препаратах особливості постійних зубів; розібрати зубну формулу постійних зубів. 5.3. Вивчити варіанти фізіологічного та патологічного прикусу. 5.4. Визначити, які фактори впливають на особливості зубів верхньої та нижньої щелеп. 6. Вихідний рівень знань та вмінь: 6.1. Студент повинен знати: 6.1.1. Стадії розвитку зубів. 6.1.2. Чим відрізняються зуби верхньої та нижньої щелеп. 6.2. Студент повинен вміти: 6.2.1. Розказати та показати на препаратах вікові особливості зубів. 6.2.2. Показати на препараті фізіологічний (прогнатія, прогенія) та патологічний (ортогнатія) типи прикусів. 7. Форми та методи самоконтролю: 7.1. Контрольні питання: 7.1.1. Який філогенез зубів? 7.1.2. Які стадії розвитку зубів? 7.1.3. Які особливості молочних зубів; зубна формула молочних зубів? 7.1.4. Які терміни зміни молочних зубів постійними? 7.1.5. Які особливості постійних зубів; зубна формула постійних зубів? 7.1.6. Які варіанти фізіологічного та патологічного прикусу? 7.1.7. Які фактори впливають на особливості зубів верхньої та нижньої щелеп? 7.2. Тести - в кінці посібника
1. Тема 3: РОЗВИТОК ОРГАНІВ ЧЕРЕВНОЇ ПОРОЖНИНИ ТА ОЧЕРЕВИНИ (ПОХІДНІ ВЕНТРАЛЬНОЇ ТА ДОРЗАЛЬНОЇ БРИЖ). ОЧЕРЕВИНА – ТОПОГРАФІЯ, ПОХІДНІ, ВІДНОШЕННЯ ДО ОРГАНІВ. ПОРОЖНИНИ ТА КИШЕНІ ОЧЕРЕВИНИ. 2. Мета: вивчити на препаратах, малюнках та схемах розвиток органів черевної порожнини; визначити, похідними яких структур є органи черевної порожнини; визначити топографію, похідні, відношення до органів очеревини; розглянути кишені та порожнини очеревини. 3. Базовий рівень знань: 3.1. З курсу біології: філогенез органів черевної порожнини. 3.2. З курсу анатомії: будова скелету, тулуба, м'язів. 4. Програма самопідготовки студентів до теми: 4.1. Вивчити розвиток органів черевної порожнини. 4.2. Дати визначення очеревині. 4.3. Вивчити розвиток очеревини та її похідних (дорзальної та вентральної бриж). 4.4. Вивчити топографію очеревини. 4.5. Вивчити відношення очеревини до органів та її похідні. 4.6. Вивчити кишені та порожнини очеревини. 5. Програма самостійної позааудиторної роботи студентів: 5.1. Вивчити на препаратах топографію, похідні та відношення до органів очеревини. 5.2. Розглянути порожнини та кишені, які утворює очеревина. 5.3. Вивчити утворення вінцевої зв’язки печінки, яка є похідною очеревини. 5.4. Вивчити зв’язки, які утворюються біля нирки, шлунку та дванадцятипалої кишки, визначити їх особливості. 5.5. Визначити на препаратах, чим утворені малий та великий чепці. 5.6. Вивчити, на скільки поверхів розділяється порожнина очеревини. 5.7. Визначити, на які сумки розкладається верхній, середній та нижній поверхи. 5.8. Визначити, як покриті очеревиною шлунок, тонкий кишечик, товстий кишечик, печінка, підшлункова залоза, нирки. 6. Вихідний рівень знань та вмінь: 6.1. Студент повинен знати: 6.1.1. Органи черевної порожнини. 6.2. Студент повинен вміти: 6.3. Знайти та показати на препараті малий та великий сальники. 6.4. Знайти та показати на препараті корінь брижі. 6.5. Знайти та показати на препараті брижу та її утворення. 6.6. Знайти та показати на препараті печінкову, сальникову сумки. 6.7. Знайти та показати на препараті круглу, серповидну, вінцеву зв’язки печінки. 6.8. Знайти та показати на препараті печінкову дванадцятипалу, печінкову ниркову, печінкову шлункову зв’язки. 6.9. Знайти та показати на препараті прямокишково-міхурову, прямокишково-маткову, міхурові-матуову заглибини. 7. Форми та методи самоконтролю: 7.1. Контрольні питання: 7.1.1. Який ембріогенез органів черевної порожнини? 7.1.2. Який ембріогенез очеревини та її похідних (дорзальної та вентральної бриж)? 7.1.3. Яка топографія, похідні та відношення до органів очеревини? 7.1.4. Як утворюється вінцева зв’язка печінки? 7.1.5. Які є зв’язки, що утворюються біля нирки, шлунку та дванадцятипалої кишки, які їх особливості? 7.1.6. Чим утворені малий та великий чепці? 7.1.7. На скільки поверхів розділяється порожнина очеревини? 7.1.8. На які сумки розкладається верхній, середній та нижній поверхи? 7.1.9. Як покриті очеревиною шлунок, тонкий кишечник, товстий кишечник, печінка, підшлункова залоза, нирки? 7.2. Тести - в кінці посібника
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|