2. До організаційних характеристик підприємців належать:
А) комунікабельність; самоорганізація; чіткість і прогнозованість поведінки;
Б) комунікабельність; рентабельність; чіткість і прогнозованість поведінки;
В) вірної відповіді не має.
3. Рушійною силою підприємницької діяльності особи є:
А) комунікація,
Б) мотивація,
В) трансформація.
4. В основі підприємницької мотивації є:
А) здатність до самовиразу,
Б) прагнення отримати прибуток,
В) забезпечення конкурентоздатності.
5. Споживацька мотивація грунтується на:
А) стимулах,
Б) потребах людей,
В) ієрархіях.
6. Сукупність етапів розвитку суб’єкта підприємництва називають :
А) життєвим циклом підприємництва,
Б) життєвим циклом товру,
В) процес відтворення.
7. Основними етапами підприємницької діяльності є:
А) організаційно – підготовчий; зародження та становлення; розвиток та поглиблення діяльності; стагнація (відсутність росту); занепад підприємства; ліквідація і припинення існування;
Б) організаційно – підготовчий; зародження та вмирання; розвиток та поглиблення діяльності; стагнація (відсутність росту); занепад підприємства; ліквідація і припинення існування;
В) вірної відповіді не має.
8. Виділяють такі різновиди схем еволюції:
А) повний цикл (I - VI); неповний замкнений (I- II- III- V);
Б) періодичний (I- II- III- IV - III ...); інші (різні варіанти);
В) всі відповіді вірні.
9. Суб’єкт підприємництва може обрати одну з трьох базових стратегій розвитку:
А) стратегію виживання;
Б) стратегію стійкого розвитку;
В) стратегію зростання;
Г) всі відповіді вірні.
10. Скільки примірників статуту необхідно підготувати для реєстрації: