МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Загальні технології харчової промисловості: лабораторний практикумМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ЗАГАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ЛАБОРАТОРНИЙ ПРАКТИКУМ для студентів напряму підготовки 6.051701 «Харчові технології та інженерія» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» денної форми навчання
Київ НУХТ 2014 Загальні технології харчової промисловості: лабораторний практикум для студентів напряму підготовки 6.051701 «Харчові технології та інженерія» денної форми навчання / уклад. С.П. Олянська, О.В. Грабовська, О.М. Молодницька. – К.: НУХТ, – 2014.– 35 с.
Рецензент: В.Ю. Виговський, канд.техн.наук, проф.
Укладачі: С.П. Олянська, канд.техн. наук, проф. О.В. Грабовська, д-р техн. наук, проф. О.М. Молодницька, канд. техн. наук.
Відповідальний за випуск: О.В. Грабовська, д-р.техн. наук, проф.
Вижання подається в авторській редакції 1. ВСТУП 5 Мета і завдання лабораторного практикуму 5 Завдання дисципліни 5 Правила техніки безпеки під час виконання лабораторних робіт 6 Лабораторна робота № 1 Методи якісного та кількісного визначення сахарози 8 1.1 Теоретичні відомості 8 1.2 Завдання на виконання роботи 14 1.3 Установки, прилади, лабораторний посуд, реактиви 14 1.4 Методика виконання роботи 15 1.4.1 Визначення масової частки сахарози в цукрових розчинах масовим та обємним методами з використанням поляриметричних трубок різної довжини 15 1.5 Аналіз одержаних результатів. Висновки і рекомендації 15 Лабораторна робота № 2 Визначення масової частки сухих речовин у напівпродуктах бурякоцукрового виробництва та їх чистоти 16 2.1 Теоретичні відомості 16 2.2 Завдання на виконання роботи 22 2.3 Установки, прилади, лабораторний посуд, реактиви 22 2.4 Методики виконання роботи 23 2.4.1 Визначення масової частки сухих речовин у чистому цукровому розчині рефрактометричним методом 23 2.4.2 Визначення масової частки сухих речовин у мелясі з використанням призми Германчука 23 2.4.3 Визначення чистоти сиропу 23 2.4.4 Визначення чистоти меляси 24 2.5. Аналіз одержаних результатів. Висновки і рекомендації 25 Лабораторна робота № 3 Визначення масової частки мінеральних речовин у продуктах бурякоцукрового виробництва 25 3.1. Теоретичні відомості 25 3.2 Завдання на виконання роботи 28 3.3 Установки, прилади, лабораторний посуд, реактиви 28 3.4 Методики виконання роботи 29 3.4.1 Визначення масової частки золи в цукру-піску кондуктометричним методом (Офіційний метод ICUMSA G2/3-17 1994 р.) 29 3.4.2 Визначення масової частки солей кальцію і магнію в соку ІІ сатурації комплексометричним методом 29 3.5 Аналіз одержаних результатів. Висновки і рекомендації 30 Лабораторна робота № 4. Визначення масової частки редукувальних речовин у крохмальній патоці 31 4.1 Теоретичні відомості 31 4.2 Завдання на виконання роботи 32 4.3 Установки, прилади, лабораторний посуд, реактиви 32 4.4 Методика виконання роботи 32 4.4.1 Визначення масової частки редукувальних речовин у крохмальній патоці методом Вілштеттера та Шудля 32 4.5 Аналіз одержаних результатів. Висновки і рекомендації 33 Рекомендована література 34 1. ВСТУП Мета і завдання лабораторного практикуму з дисципліни “Загальні технології харчової промисловості” – набуття студентами знань технології виробництва цукру з буряків, перспектив розвитку цукрової промисловості України в напрямку експортноорієнтованної галузі; шляхів удосконалення існуючої технології цукробурякового виробництва з метою збільшення виходу цукру та зниження його собівартості; опанування методів контролю якості сировини, напівпродуктів і готової продукції цукрового виробництва, ознайомлення студентів з новими державними стандартами України і нормами якості одного із головних продуктів харчування – білого цукру. Дисципліна базується на основних сучасних положеннях фундаментальних дисциплінах: неорганічної та органічної хімії, фізики, фізичної та колоїдної хімії. Знання, набуті студентами при вивчені змістового модулю дисципліни “Технологія цукристих речовин”, будуть використані ними для більш предметного і глибокого вивчення ряду спеціальних економічних дисциплін та забезпечують їх кваліфіковану участь в багатогранній діяльності бухгалтерів і аудиторів підприємств харчової промисловості. Завдання дисципліни – забезпечити вивчення студентами принципової технологічної схеми виробництва цукру з буряків; основних параметрів технологічного режиму на кожній стадії виробництва; фізико-хімічних основ найважливіших процесів при виробництві цукру; вимог Держстандартів України до якості сировини і готової продукції; навчити студентів методам аналізу сировини, напівпродуктів і готової продукції та основам роботи заводської лабораторії. В результаті вивчення дисципліни студент повинен: мати навички: аналізу відомостей щодо протікання технологічних процесів та надання рекомендацій щодо їх удосконалення; визначення хімічного складу та інших показників сировини, товарної продукції і відходів виробництва проведення відповідних розрахунків та статичної обробки отриманних даних, оформлення та аналізу отриманих результатів. До диференційного заліку з дисципліни “Загальні технології харчової промисловості” студенти допускаються після виконання та захисту лабораторних робіт, передбачених навчальною програмою.
Читайте також:
|
||||||||||
|