МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Основні дати для засвоєння з ІV модуля
Питання для самоконтролю знань студентів з ІV модуля 1. Які фактори забезпечили Україні членство в ООН ? 2. Назвіть найбільш характерні особливості та відмінності відбудови народного господарства України у порівнянні із західними державами. 3. Яка мета та наслідки грошової реформи ? 4. Що Вам відомо про операцію “Вісла” ? 5. Хто очолював уряд УРСР після війни ? 6. Висвітліть характер здійснення реформ М. Хрущова в Україні. 7. Який вплив мала хрущовська “відлига” на національно-культурне пробудження в Україні ? 8. Як Ви гадаєте, чому економіка України розвивалася екстенсивним шляхом ? 9. Що таке “дисидентство” ? Які напрями українського дисидентства Ви знаєте ? 10. Яку мету ставив правозахисний рух в Україні ? 11. Хто з учасників національно-визвольного руху 70-80-х років очолив Українську Гельсінську групу ? 12. Хто автор широко відомої праці “Інтернаціоналізм чи русифікація” ? 13. Порівняйте політичні портрети П. Шелеста та В. Щербицького. 14. Проаналізуйте причини кризових явищ у політичному та економічному житті України, що склалися в середині 80-х років. 15. У чому полягає значення прийняття Декларації про державний суверенітет України ? 16. Як Ви гадаєте, в основі національно-державного відродження українського народу лежать об'єктивні чи суб'єктивні чинники ? 17. Окресліть найважливіші етапи конституційного процесу у незалежній Україні. 18. Обґрунтуйте історичне значення Акта проголошення незалежності України. 19. Які, на Ваш погляд, перспективи розвитку багатопартійної політичної системи в Україні ? 20. На яких принципах ґрунтується зовнішня політика України ? 21. Розкрийте сутність поняття “державне будівництво” і коротко прокоментуйте його складові в Україні. 22.Що таке конституційний процес ? Які його складові ? 23. Визначте головні напрями нової соціально-економічної стратегії України на 2000-2004 рр. 24. Охарактеризуйте стан міжнаціональних відносин в Україні. 25. Висвітліть основні пріоритетні напрями зовнішньої політики України. 26. Україна і Співдружність Незалежних Держав в ХХІ ст.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|