МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Основні дати для засвоєння з ІV модуля
Питання для самоконтролю знань студентів з ІV модуля 1. Які фактори забезпечили Україні членство в ООН ? 2. Назвіть найбільш характерні особливості та відмінності відбудови народного господарства України у порівнянні із західними державами. 3. Яка мета та наслідки грошової реформи ? 4. Що Вам відомо про операцію “Вісла” ? 5. Хто очолював уряд УРСР після війни ? 6. Висвітліть характер здійснення реформ М. Хрущова в Україні. 7. Який вплив мала хрущовська “відлига” на національно-культурне пробудження в Україні ? 8. Як Ви гадаєте, чому економіка України розвивалася екстенсивним шляхом ? 9. Що таке “дисидентство” ? Які напрями українського дисидентства Ви знаєте ? 10. Яку мету ставив правозахисний рух в Україні ? 11. Хто з учасників національно-визвольного руху 70-80-х років очолив Українську Гельсінську групу ? 12. Хто автор широко відомої праці “Інтернаціоналізм чи русифікація” ? 13. Порівняйте політичні портрети П. Шелеста та В. Щербицького. 14. Проаналізуйте причини кризових явищ у політичному та економічному житті України, що склалися в середині 80-х років. 15. У чому полягає значення прийняття Декларації про державний суверенітет України ? 16. Як Ви гадаєте, в основі національно-державного відродження українського народу лежать об'єктивні чи суб'єктивні чинники ? 17. Окресліть найважливіші етапи конституційного процесу у незалежній Україні. 18. Обґрунтуйте історичне значення Акта проголошення незалежності України. 19. Які, на Ваш погляд, перспективи розвитку багатопартійної політичної системи в Україні ? 20. На яких принципах ґрунтується зовнішня політика України ? 21. Розкрийте сутність поняття “державне будівництво” і коротко прокоментуйте його складові в Україні. 22.Що таке конституційний процес ? Які його складові ? 23. Визначте головні напрями нової соціально-економічної стратегії України на 2000-2004 рр. 24. Охарактеризуйте стан міжнаціональних відносин в Україні. 25. Висвітліть основні пріоритетні напрями зовнішньої політики України. 26. Україна і Співдружність Незалежних Держав в ХХІ ст.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|