Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Параметри та критерії оцінювання курсової роботи

Параметри оцінювання Діапазон оцінки, балів Критерії оцінювання за бальною шкалою
Оцінювання якості курсової роботи 0 – 80
1. Відповідність змісту курсової роботи темі та затвердженому плану 0 – 10 0 – зміст жодного з розділів курсової роботи не відповідає затвердженому плану
5 – зміст одного розділу курсової роботи відповідає затвердженому плану
10 – зміст усіх розділів курсової роботи відповідає затвердженому плану
2. Ступінь розкриття теоретичних аспектів проблеми, широта та адекватність методологічного та діагностичного апарату, логічність побудови роботи відповідно до поставлених цілей та завдань 0 – 10 0 – понятійний апарат не сформовано; теоретичні аспекти проблеми не розкриті
5 – понятійний апарат сформовано, але теоретичні аспекти проблеми не розкриті
10 – понятійний апарат сформовано, теоретичні аспекти проблеми розкриті частково

 

3. Спрямованість роботи на розробку реальних практичних рекомендацій, вміння створювати адекватні моделі для аналізу об’єктів дослідження 0 – 10 0 – практичні рекомендації та моделі в курсовій роботі відсутні
5 – практичні рекомендації та моделі в роботі наявні, але узагальнення відсутні або некоректні
10 – практичні рекомендації та моделі для аналізу об’єктів дослідження наявні та супроводжені коректними узагальненнями
4. Ступінь використання сучасних програмних пакетів, методів моделювання 0 – 15 0 – сучасні програмні пакети, методи моделювання не використовувалися
10 – сучасні програмні пакети, методи моделювання були використані, але не зроблені узагальнення та висновки по роботі
15 – сучасні програмні пакети, методи моделювання були використані, зроблені висновки та надані рекомендації щодо подальшої роботи підприємства
5. Рівень обґрунтування запропонованих рішень, наявність альтернативних підходів 0 – 15 0 – обґрунтування запропонованих рішень відсутнє, наявність альтернативних підходів не запропоновано в роботі.
10 – обґрунтування запропонованих рішень прослідковується поверхово, наявність альтернативних підходів не достатньо обґрунтовані та доведені.
15 – обґрунтування запропонованих рішень та альтернативних підходів виконано ґрунтовно з поясненнями та є цілком правильними і проаналізованими.
6. Відповідність оформлення курсової роботи встановленим вимогам 0 – 15 0 – текст курсової роботи оформлено з суттєвими порушеннями встановлених вимог
10 – текст курсової роботи оформлено з незначними порушеннями встановлених вимог
15 – текст курсової роботи оформлено у відповідності до встановлених вимог
Оцінювання захисту курсової роботи 0 – 20
7. Здатність аргументовано захищати свої пропозиції, думки, погляди 0 – 10 0 – студент неспроможний чітко та стисло викласти основні результати дослідження
5 – студент невпорядковано викладає основні результати дослідження
10 – студент спроможний чітко та стисло викласти основні результати дослідження
8. Використання роздаткового ілюстративного матеріалу, слайдів, володіння культурою презентації 0 – 5 0 – роздатковий ілюстративний матеріал, слайди не використано
5 – доповідь супроводжена роздатковим ілюстративним матеріалом, слайдами
9. Повнота, глибина, обґрунтованість відповідей на питання 0 – 5 0 – студент неспроможний надати відповіді на поставлені питання
3 – студент надає неповні, поверхові, необґрунтовані відповіді на поставлені питання
5 – студент надає повні, глибокі, обґрунтовані відповіді на поставлені питання

Примітка: Додатковим критерієм оцінювання якості курсової роботи (+ 15 балів) є наявність елементів наукової новизни та оригінальність методів дослідження, а також наявність публікацій тез або статей по темі курсової роботи за умови, що загальна сума балів оцінки якості роботи не перевищує 80 балів.

 

Після обговорення підсумків захисту на закритому засіданні комісії здійснюється остаточне оцінювання рівня виконання, презентації та захисту курсової роботи за 100-бальною шкалою, що враховує:

1) попереднє оцінювання якості курсової роботи науковим керівником – 0 – 80 балів;

2) оцінювання захисту курсової роботи – 0 – 20 балів.

Після чого дані 100-бальної шкали оцінювання переводяться в 4-бальну та шкалу за системою ECTS за критеріями.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  12. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ




Переглядів: 698

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ | ЗАТВЕРДЖУЮ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.