Параметри оцінювання
| Діапазон оцінки, балів
| Критерії оцінювання за бальною шкалою
|
|
|
|
Оцінювання якості курсової роботи
| 0 – 80
|
|
1. Відповідність змісту курсової роботи темі та затвердженому плану
| 0 – 10
| 0 – зміст жодного з розділів курсової роботи не відповідає затвердженому плану
|
5 – зміст одного розділу курсової роботи відповідає затвердженому плану
|
10 – зміст усіх розділів курсової роботи відповідає затвердженому плану
|
2. Ступінь розкриття теоретичних аспектів проблеми, широта та адекватність методологічного та діагностичного апарату, логічність побудови роботи відповідно до поставлених цілей та завдань
| 0 – 10
| 0 – понятійний апарат не сформовано; теоретичні аспекти проблеми не розкриті
|
5 – понятійний апарат сформовано, але теоретичні аспекти проблеми не розкриті
|
10 – понятійний апарат сформовано, теоретичні аспекти проблеми розкриті частково
|
|
|
|
3. Спрямованість роботи на розробку реальних практичних рекомендацій, вміння створювати адекватні моделі для аналізу об’єктів дослідження
| 0 – 10
| 0 – практичні рекомендації та моделі в курсовій роботі відсутні
|
5 – практичні рекомендації та моделі в роботі наявні, але узагальнення відсутні або некоректні
|
10 – практичні рекомендації та моделі для аналізу об’єктів дослідження наявні та супроводжені коректними узагальненнями
|
4. Ступінь використання сучасних програмних пакетів, методів моделювання
| 0 – 15
| 0 – сучасні програмні пакети, методи моделювання не використовувалися
|
10 – сучасні програмні пакети, методи моделювання були використані, але не зроблені узагальнення та висновки по роботі
|
15 – сучасні програмні пакети, методи моделювання були використані, зроблені висновки та надані рекомендації щодо подальшої роботи підприємства
|
5. Рівень обґрунтування запропонованих рішень, наявність альтернативних підходів
| 0 – 15
| 0 – обґрунтування запропонованих рішень відсутнє, наявність альтернативних підходів не запропоновано в роботі.
|
10 – обґрунтування запропонованих рішень прослідковується поверхово, наявність альтернативних підходів не достатньо обґрунтовані та доведені.
|
15 – обґрунтування запропонованих рішень та альтернативних підходів виконано ґрунтовно з поясненнями та є цілком правильними і проаналізованими.
|
6. Відповідність оформлення курсової роботи встановленим вимогам
| 0 – 15
| 0 – текст курсової роботи оформлено з суттєвими порушеннями встановлених вимог
|
10 – текст курсової роботи оформлено з незначними порушеннями встановлених вимог
|
15 – текст курсової роботи оформлено у відповідності до встановлених вимог
|
Оцінювання захисту курсової роботи
| 0 – 20
|
|
7. Здатність аргументовано захищати свої пропозиції, думки, погляди
| 0 – 10
| 0 – студент неспроможний чітко та стисло викласти основні результати дослідження
|
5 – студент невпорядковано викладає основні результати дослідження
|
10 – студент спроможний чітко та стисло викласти основні результати дослідження
|
|
|
|
8. Використання роздаткового ілюстративного матеріалу, слайдів, володіння культурою презентації
| 0 – 5
| 0 – роздатковий ілюстративний матеріал, слайди не використано
|
5 – доповідь супроводжена роздатковим ілюстративним матеріалом, слайдами
|
9. Повнота, глибина, обґрунтованість відповідей на питання
| 0 – 5
| 0 – студент неспроможний надати відповіді на поставлені питання
|
3 – студент надає неповні, поверхові, необґрунтовані відповіді на поставлені питання
|
5 – студент надає повні, глибокі, обґрунтовані відповіді на поставлені питання
|
Після обговорення підсумків захисту на закритому засіданні комісії здійснюється остаточне оцінювання рівня виконання, презентації та захисту курсової роботи за 100-бальною шкалою, що враховує:
1) попереднє оцінювання якості курсової роботи науковим керівником – 0 – 80 балів;
2) оцінювання захисту курсової роботи – 0 – 20 балів.
Після чого дані 100-бальної шкали оцінювання переводяться в 4-бальну та шкалу за системою ECTS за критеріями.