Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення економічної ефективності створення крана

6.1. Розрахунок річного економічного ефекту ( )

Розрахунок річного економічного ефекту ( ) здійснюється за формулою

, (40)

де – питомі приведені витрати щодо базової техніки, грн./т. Приймається умовно на 10 – 15% більше, ніж .

 

 

6.2. Річна економія з витрат праці за рік ( )

, (41)

де – річний фонд часу одного виробничого робітника, год. Для укрупнених розрахунків можна приймати 1900 год.;

– питома трудомісткість одиниці продукції за базовою технікою (приймається умовно на 10-15% більше, ніж ).

 

 

6.3. Річна економія з витрат матеріалів ( )

, (42)

де – питома матеріалоємність одиниці продукції за базовою технікою (приймається умовно на 10-15% більше, ніж ).

 

 

6.4. Річна економія витрат на паливо ( )

, (43)

де – питома енергоємність одиниці продукції за базовою технікою
(приймається умовно на 10-15% більше, ніж ).



Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  3. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  4. CMM. Визначення моделі зрілості.
  5. I визначення впливу окремих факторів
  6. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. ISO 15504. Причини та історія створення
  9. Ocнoвнi визначення здоров'я
  10. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  11. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.
  12. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм




Переглядів: 316

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Питома трудомісткість одиниці продукції | Денна форма навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.