МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Заняття № 11. Вирішення ситуаційних завдань. Дискусія з елементами аналізу. Тема 8. Міжнародне торгове право і COTКомпетентності: Ключові інструментальні компетентності - здатність до аналізу і синтезу; - базові загальні знання; - усне спілкування рідною мовою; - знання другої мови; - елементарні комп’ютерні навички. Ключові міжособистісні компетентності: - взаємодія (робота в команді); - етичні зобов’язання. Ключові системні компетентності - здатність працювати самостійно; - планування і управління проектами; - бажання досягти успіху. Глобальні компетентності: - знання особливостей та тенденцій сучасного цивілізаційного розвитку. Інструментарій семінару: - семінар-вирішення ситуаційних вправ; - дискусія з елементами аналізу; Орієнтовний перелік питань для роботи на занятті: 1. Правова основа СОТ 2. Інституційний механізм СОТ. 3. Процедура прийняття рішень органами СОТ. 4. Умови членства в СОТ. 5. Порядок вступу до СОТ. Рекомендовані джерела: 1. Віденська Конвенція про правонаступництво держав щодо договорів від 23 серпня 1978 року //”Действующее международное право” сборник документов в 3 томах, том 1., п/р Голосова Ю.М., Кривчиковой Э.С., – М.: МНИМП. – 1996. 2. Марракешское соглашение о создание Всемирной торговой организации від 15 квітня 1994 року //Внешнеэкономический бюллетень. – 1997. - №5. 3. Зенкин И.В. Право Всемирной торговой организации. М., 2003. 4. Мальський О. М., Ягольник А.М. Міжнародне торговельне право: Навч. Посібник.- К.: Знання, 2005.- 595 с. 5. Международная торговля: Учебник для студ. вузов /В.И. Фомичев. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: ИНФРА-М, 2000. 6. Міжнародне економічне право: підруч. / В.Л.Чубарєв. - К.: Юрінком Інтер, 2009. - 368 с. 7. Осика Сергій Григорович, Пятницький Валерій Тезійович. Світова організація торгівлі: Підруч. / Київський національний торговельно-економічний ун- т; Центр досліджень СОТ, розвитку торгового права і практики. — 2.вид., перероб. і доп. — К. : К.І.С., 2004. — XXXV, 516с. 8. Опришко В.Ф. Міжнародне економічне право: Підручник. – Видання друге, перероблене і доповнене. - К.: КНЕУ, 2003. - 311 с. 9. Світова організація торгівлі: Підручник /С.Г. Осика, В.Т. Пятницький. – К.: К.І.С. – 2001. – 491 с. 10. Шумилов В.М. Международное экономическое право – М.: 2002 – 357 с. Читайте також:
|
||||||||
|