МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема Вища рада юстиції (тема вивчається самостійно).Тема розглядається разом з темою «Суди загальної юрисдикції» 1. Статус Вищої ради юстиції та її завдання. 2. Порядок формування Вищої ради юстиції. 3. Повноваження Вищої ради юстиції. 4. Організація діяльності Вищої ради юстиції. Заняття 7. Прокуратура України(4 години) – семінар – розгорнута бесіда; семінар-конференція, семінар-дискусія. Завдання. Сформувати вміння: - визначати статус органів прокуратури в державному механізмі; - розкривати принципи організації та діяльності прокуратури України, розуміти їх практичне значення; - розкривати зміст функцій прокуратури; - розрізняти акти прокурорського реагування, знати підстави їх внесення, порядок реагування на них. Сформувати компетенції: · знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел; · критично мислити та генерувати креативні ідеї щодо вирішення важливих проблем на інноваційній основі; · розуміти тенденції реформування держаних органів; · засвоєння основ базових знань з професії. План заняття. 1.Опитування (усне або письмове) з питань: ‒ роль і місце прокуратури в системі органів державної влади: ‒ система органів прокуратури; ‒ статус Генерального прокурора України; ‒ акти прокурора; ‒ кадрове забезпечення органів прокуратури; 2. Виступи студентів із завчасно підготовленими доповідями щодо функцій органів прокуратури, обговорення цих доповідей у ході дискусії. Інформаційне забезпечення: 1. Розділ 7 Конституції України. 2. Кримінальний кодекс України від 5.04.2001 р. 3. Кримінальний процесуальний кодекс України від 13.04.2012 р. 4. Цивільний кодекс України від 16.01. 2003 р. 5. Цивільний процесуальний кодекс України від 18.03.2004 р. 6. Господарський кодекс України від 16.01.2003 р. 7. Господарський процесуальний кодекс України. 8. Кодекс адміністративного судочинства України від 06.07.2005 р. 9. Кодекс України про адміністративні правопорушення. 10. Закон України «Про прокуратуру» від 05.11.1991 р. 11. Закон України «Про Вищу раду юстиції» вiд 15.01.1998 р. 12. Закон України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року. 13. Закон України «Про ратифікацію Конвенції про відмивання, пошук, арешт та конфіскацію доходів, одержаних злочинним шляхом» від 17.12.97 р. 14. Закон України «Про попереднє ув’язнення» від 30 червня 1993 року. 15. Постанова Верховної Ради України «Про затвердження Дисциплінарного статуту прокуратури України» від 6.11.91 р. 16. Постанова Верховної Ради України від 6.11.91 р. № 1795-XII «Про затвердження Положення про класні чини працівників органів прокуратури України». 17. Указ Президента України від 12.02.2000 р. «Про вдосконалення координації діяльності правоохоронних органів по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю». 18. Наказ Генерального прокурора України № 35 «Про затвердження Регламенту Генеральної прокуратури України» від 12.04.2012 р. 19. Наказ Генерального прокурора України № 1/1гн «Про координацію діяльності правоохоронних органів по боротьбі із злочинністю та корупцією» від 4 травня 2012 року.
Заняття 8. Органи внутрішніх справ(4 години) (семінар-вирішення ситуаційних завдань; робота в малих групах ‒ 2 години; семінар-конференція – 2 години) Завдання. Сформувати вміння: - вільно оперувати поняттями: органи внутрішніх справ; міліція; оперативно-розшукова діяльність; Міністерство внутрішніх справ України; - розкривати структуру органів внутрішніх справ, знати повноваження її структурних елементів; - орієнтуватися в структурі міліції, розкривати завдання її підрозділів; - аналізувати законодавство, що визначає правовий статус МВС України та міліції. Сформувати компетенції: ‒ знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел; ‒ знаходити та аналізувати інформації про зарубіжний досвід функціонування міліцейських (поліцейських) структур; ‒ формування дослідницьких навичок та умінь; ‒ формування критичного мислення і здатності генерувати креативні ідеї для вирішення важливих проблеми на інноваційній основі; ‒ працювати в команді, ‒ здатність до критики, самокритики, дискусії; ‒ здатність до навчання. План заняття. 1.Проведення бліц-опитування (усного або письмового) з питань: ‒ поняття та система органів внутрішніх справ України; ‒ Міністерство внутрішніх справ України: поняття та завдання; ‒ Структура Міністерства внутрішніх справ України; ‒ Міліція: поняття та завдання; ‒ структура міліції; ‒ кадрове забезпечення міліції; ‒ внутрішні війська Міністерства внутрішніх справ України. 2. Вирішення ситуаційних задач (з метою опанування матеріалу щодо прав та обов’язків міліції). 3. Заслуховування попередньо підготовлених доповідей за темами «Організація діяльності поліції в зарубіжних країнах»; «Огляд міжнародно-правових актів, що регулюють діяльність поліції». Інформаційне забезпечення: 1. Конституція України. 2. Кримінальний кодекс України від 5.04.2001 р. 3. Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12. 1984 р. 4. Кримінальний процесуальний кодекс України від 13.04.2012 р. 5. Міжнародно-правові акти, що регулюють діяльність поліції. 6. Закон України «Про оперативно-розшукову діяльність» вiд 18.02.1992 р. 7. Закон України «Про міліцію» від 20.12.1990 р. 8. Закон України «Про загальну структуру і чисельність Міністерства внутрішніх справ України» від 10.01. 2002 р. 9. Закон України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю» від 30.06.1993 р. 10. Закон України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 07.04.2011 р. 11. Закон України «Про попереднє ув’язнення» від 30.06.1993 р., 12. Закон України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» від 01.12. 1994 р. 13. Указ Президента України від 06.04.2011 р. №383/2011р. «Про затвердження Положення про Міністерство внутрішніх справ України». Тема. Служба безпеки України (тема вивчається самостійно) Питання розглядаються разом з темою «Органи внутрішніх справ» 1. Поняття, завдання та принципи діяльності Служби безпеки України. 2. Система органів Служби безпеки України. 3. Права та обов’язки працівників Служби безпеки України. 4. Контроль за діяльністю Служби безпеки України. Заняття 9 Податкова міліція та інші правоохоронні органи(2 години) (семінар-розгорнута бесіда) Завдання. Сформувати вміння: - виокремлювати різні правоохоронні органи; - розуміти завдання правоохоронних органів, що розглядаються; - розуміти специфіку правового статусу окремих правоохоронних органів; - знати повноваження працівників правоохоронних органів. Сформувати компетенції: ‒ знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел; ‒ працювати з текстами нормативно-правових актів; ‒ дослідницьких навиків та умінь; ‒ критично мислити й генерувати креативні ідеї для вирішення важливих проблем на інноваційній основі. План заняття. 1. Опитування (усне або письмове) з питань: ‒ податкова міліція: поняття, завдання, повноваження; ‒ Державна прикордонна служба: структура, завдання та повноваження; ‒ Управління державної охорони: поняття, завдання. Органи і посадові особи щодо яких здійснюється державна охорона. Повноваження військовослужбовців Управління державної охорони; ‒ Військова служба правопорядку в Збройних Силах України: завдання, основні напрями діяльності, повноваження; ‒ Кримінально-виконавча система України. Державна пенітенціарна служба України. Види органів та установ виконання покарань, їх завдання, повноваження. Інформаційне забезпечення: 1. Податковий кодекс країни від 2 грудня 2010 року. 2. Кримінально-виконавчий кодекс України від 11 липня 2003 року. 3. Закону України «Про Державну кримінально-виконавчу службу України» від 23 червня 2005 року. 4. Закон України «Про Державну прикордонну службу» вiд 03.04.2003 р. 5. Закон України «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб» вiд 04.03.1998 р. 6. Закон України «Про Військову службу правопорядку у Збройних Силах України» вiд 07.03.2002 р. 7. Закон України «Про міліцію». 8. Указ Президента України від 06.04.2011 р.№394/2011 «Про затвердження Положення про державну пенітенціарну службу України». Заняття 10 Органи досудового слідства і дізнання(2 години) – семінар-розгорнута бесіда Завдання. Сформувати вміння: - вільно володіти поняттями: досудове розслідування, досудове слідство, дізнання; підслідність; - мати уявлення про роботу органів досудового розслідування і дізнання; - розуміти їх завдання, повноваження представників зазначених органів. Сформувати компетенції: - володіти правовою термінологією; - аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки; - працювати з текстами нормативно-правових актів; - надавати кваліфіковані юридичні консультації. План заняття: 1. Усне опитування з питань: ‒ досудове розслідування: поняття та його форми; ‒ органи досудового слідства в Україні: завдання та повноваження; ‒ завдання та повноваження органів дізнання в Україні. 2. Проведення 10-тихвилинної контрольної роботи (до якої включатимуться питання як з даної, так і з попередніх тем) Інформаційне забезпечення: 1. Конституція України. 2. Кримінальний процесуальний кодекс України від 13.04.2012 р. 3. Закон України «Про оперативно-розшукову діяльність» вiд 18.02.1992 р. 4. Закон України «Про забезпечення безпеки осіб, які беруть участь у кримінальному судочинстві». 5. Закон України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю» від 30.06.1993 р. 6. Закон України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 07.04.2011 р. 7. Закон України «Про попереднє ув’язнення» від 30.06.1993 р. Заняття 11. Органи юстиції України. Нотаріат(4 години) – семінар-розгорнута бесіда Завдання. Сформувати вміння: - вільно оперувати поняттями: органи юстиції, установи юстиції, Міністерство юстиції України, нотаріат - розуміти багатоаспектність завдань органів та установ юстиції; - розкривати повноваження органів та установ юстиції; - розкривати завдання нотаріату, права й обов’язки нотаріусів. Сформувати компетенції: - володіти правовою термінологією; - аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки; - працювати з текстами нормативно-правових актів; - надавати кваліфіковані юридичні консультації. План заняття: 1. Опитуваня (усне або письмове) з питань: ‒ Міністерство юстиції України: структура, завдання та повноваження; ‒ Державна виконавча служба в системі органів МЮУ; ‒ Поняття, завдання та система органів нотаріату в Україні; ‒ Статус нотаріуса, його права, обов’язки, відповідальність. 2. Розгорнута бесіда про роль нотаріату в Україні. 3. Тестовий контроль. Інформаційне забезпечення: 1. Судові та правоохоронні органи України [текст] : Навчальний посібник для підготовки до іспитів. – К. : «Центр учбової літератури», 2013, ‒ 202 с. 2. Закон України «Про Державну виконавчу службу» від 24.03.98 р. 3. Закон України «Про виконавче провадження» від 21.04.99 р. 4. Закон України «Про нотаріат» вiд 02.09.1993 р. 5. Указ Президента України № 395/2011 від 06.04.2011 р. «Про затвердження Положення про Міністерство юстиції України». 6. Наказ Міністерства юстиції України № 1053/5 від 07.11.2007 р. «Про затвердження Регламенту Міністерства юстиції України. 7. Наказ Міністерства юстиції України № 1707/5 від 23.06.2011 р. «Про затвердження положень про територіальні органи Міністерства юстиції України». 8. Наказ Міністерства юстиції України від 22.02.2012 р №296/5 «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України». 9. Постанова Кабінету Міністрів України від 31.08.2011 р. № 923 «Про затвердження Положення про Вищу кваліфікаційну комісію нотаріату».
Заняття 12. Адвокатура в Україні(2 години) – семінар-розгорнута бесіда, семінар-дискусія) Завдання. Сформувати вміння: ‒ вільно володіти поняттями: адвокатура, адвокат, адвокатська діяльність, адвокатське самоврядування, договір про надання правової допомоги, захист, інші види правової допомоги, клієнт, конфлікт інтересів, представництво, гарантії адвокатської діяльності; ‒ розкривати завдання адвокатури; ‒ розкривати права і обов’язки адвоката; ‒ розкривати особливості різних організаційних форм адвокатської діяльності. Сформувати компетенції: - володіти правовою термінологією; - аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки; - працювати з текстами нормативно-правових актів; - надавати кваліфіковані юридичні консультації; - належно відстоювати правову позицію суб’єкта, чиї права порушено. План заняття: 1.Опитуваня (усне або письмове, бліц-опитування, опитування ланцюжком) з питань: ‒ поняття і сутність інституту адвокатури. Види адвокатської діяльності; ‒ принципи та організаційні форми діяльності адвокатури; ‒ гарантії адвокатської діяльності; ‒ професійні права та обов’язки адвоката, відповідальність адвокатів. Інформаційне забезпечення: 1. Судові та правоохоронні органи України [текст] : Навчальний посібник для підготовки до іспитів. – К. : «Центр учбової літератури», 2013, ‒ 202 с. 2. Конституція України. 3. Закон України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» 05.07.2012 р. Плани контактних занять для студентів заочної форми навчання Контактні заняття проводяться тільки для студентів заочної форми навчання. Заняття проводяться з використанням інноваційних технологій, які дозволяють активізувати навчальний процес вивчення науки «Організація судових та правоохоронних органів». Студенти на контактних заняттях повинні мати достатній рівень теоретичної підготовки та зобов’язані опрацювати визначений перелік програмних питань, які розглядаються в окремих темах дисципліни, а також брати активну участь в ділових іграх, мозкових штурмах, круглих столах, в роботі малих груп та на тренінгових заняттях при розгляді проблемних питань, виконанні конкретних завдань тощо.
Читайте також:
|
||||||||
|