Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контактне заняття 1. Предмет, завдання, система, та основні поняття курсу “Організація судових та правоохоронних органів” (2 години)

Питання для обговорення:

1. Предмет та завдання курсу “Організація судових та правоохоронних органів”, його система.

2. Поняття судової, правоохоронної та правозахисної діяльності, їх ознаки.

3. Поняття правоохоронних органів та їх види.

4. Взаємозв’язок дисципліни “Організація судових та правоохоронних органів” з іншими юридичними дисциплінами.

5. Правове забезпечення діяльності судових, правоохоронних та правозахисних органів України.

Мета:сформувати у студентів чітке розуміння змісту дисципліни, її сутності, а також системи основних понять, які вивчаються в її межах.

План заняття

1. Вступна міні-лекція, пояснення. Слайди.

2. Усне опитування студентів (опитування ланцюжком, тихе опитування) з питань:

- Предмет та метод навчальної дисципліни «Організація судових та правоохоронних органів».

- Система навчальної дисципліни «Організація судових та правоохоронних органів».

- Поняття судової, правоохоронної та правозахисної діяльності, їх ознаки.

3. Розгорнута бесіда на тему «Місце курсу “Організація судових та правоохоронних органів” серед інших юридичних дисциплін».

4. Обговорення проблеми визначення поняття «правоохоронні органи». Аналіз нормативно-правових актів та наукових джерел з цього питання.

5. З’ясування особливостей спеціальної правоохоронної діяльності.

Перелік компетенцій:

Студенти повинні знати:

- багатоаспектність предмету дисципліни, його змінюваність, прив’язку до реалій суспільного і державного життя;

- складну систему дисципліни, яка включає в себе тематично різні блоки тем;

- зміст і вільно оперувати поняттями: предмет дисципліни «Організація судових і правоохоронних органів», методи дисципліни, правоохоронна діяльність, спеціальна правоохоронна діяльність, судова діяльність, правозахисна діяльність, правоохоронний орган, напрями судової, правоохоронної та правозахисної діяльності;

- напрями судової, правоохоронної та правозахисної діяльності;

- ознаки правоохоронної діяльності.

Студенти повинні вміти:

· робити висновки щодо досліджуваних понять на підставі аналізу нормативно-правових актів;

· розглядати діяльність вивчених органів у взаємозв’язку один з одним

· досліджувати актуальні проблеми з вивченої теми;

· розрізняти правоохоронну, судову, право забезпечувальну та правозахисну види діяльності.

Інформаційне забезпечення:

1. Судові та правоохоронні органи України. Академічний курс. Підручник. Нор В.Т., Анікіна Н.П., Бобечко Н.Р.. Видавництво: К. : Ін Юре. – 2010. – 240 с.

2. Законодавство України про правоохоронні органи і діяльність суду. [текст] : збірник офіційних текстів законів станом на 11 вересня 2012 р. – К. : «Центр учбової літератури», 2012. – 602 с.

3. Конституція України.

4. Закон України «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів» вiд 23.12.1993 р.

5. Закон України «Про основи національної безпеки» від 19.06.2003 р.

6. Закон України «Про демократичний цивільний контроль над Воєнною організацією і правоохоронними органами держави» від 19.06.2003 р.

7. Закон України «Про оперативно-розшукову діяльність» вiд 18.02.1992 р.

8. Закон України «Про міліцію» від 20.12.1990 р.

9. Закон України «Про прокуратуру» від 05.11.1991 р.

10. Закон України «Про Службу безпеки України» вiд 25.03.1992 р.

11. Закон України «Про Державну прикордонну службу» вiд 03.04.2003 р.

12. Закон України «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб» вiд 04.03.1998 р.

13. Закон України «Про Військову службу правопорядку у Збройних Силах України» вiд 07.03.2002 р.

 

Контактне заняття 2. Судова влада і судова система. Принципи правосуддя(2 години).

Питання для обговорення:

1. Система судів загальної юрисдикції.

2. Місцеві суди. Порядок формування, види та повноваження. Голова місцевого суду. Організація діяльності місцевого суду.

3. Апеляційні суди: види, склад, повноваження. Організація роботи апеляційних судів. Голова апеляційного суду.

4. Вищі спеціалізовані суди України: види, склад, повноваження.

5. Верховний Суд України – вищий орган в системі судів загальної юрисдикції.

Мета:сформувати у студентів цілісне уявлення про судову владу і судову систему України.

План заняття

1. Обговорення питання «Судова влада – як одна з гілок влади».

2. Характеристика основних етапів розвитку української судової системи.

3. Виступи студентів із завчасно підготовленими доповідями з питань теми та надання відповідей на запитання своїх колег.

4. Кросворд.

5. Роль «той, хто підводить підсумки».

Перелік компетенцій:

Студенти повинні знати:

· структуру судової влади як складової державної влади;

· етапи становлення судової системи України;

· основні поняття: судова влада, судова система, правосуддя, принципи правосуддя.

Студенти повинні вміти:

· Характеризувати принципи правосуддя і принципи побудови судової системи на основі їх закріплення у відповідних нормативно-правових актах;

· Аналізувати сучасні тенденції реформування судової системи;

· Аналізувати різні підходи науковців і практиків до завдань і наслідків реформування судової влади;

· Вільно орієнтуватись в швидкоплинності змін нормативної бази.

Інформаційне забезпечення:

1. Конституція України.

2. Закон України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 р.

3. Закон України «Про Конституційний Суд України» від 16.10.1996 р.

4. ПВРУ «Про Концепцію судово-правової реформи в Україні» від 28.04.92 р.

5. Кримінальний процесуальний кодекс України від 13.04.2012 р.

6. Цивільний процесуальний кодекс України від 18.03.2004 р.

7. Господарський процесуальний кодекс України від 06.11.91 р.

8. Кодекс адміністративного судочинства України від 06.07.2005 р.

 

Контактне заняття 3. Суди загальної юрисдикції(2 години)

Питання для обговорення

1.Загальні положення про Конституційний Суд України (історія, статус, завдання, принципи).

2. Порядок формування Конституційного Суду України та його повноваження.

3. Форми звернення до Конституційного Суду України.

4. Організація діяльності Конституційного Суду України.

5. Основні проблеми конституційної юрисдикції та напрями їх вирішення.

Мета:сформувати у студентів чітке розуміння судової системи України.

План заняття

1. Проблемна міні-лекція.

2. Повторення самостійно вивченого матеріалу з контролем та повторення з розширенням.

3. Складання схем судів різних юрисдикцій.

4. На підставі складених схем розкриття повноважень судів різних ланок і юрисдикцій, порядку їх утворення, визначення кількості суддів у судах.

5. Опитування (усне або письмове) з питань:

‒ особливості повноважень Вищих спеціалізованих судів та Верховного Суду України;

‒ апарат суду;

‒ Пленум Вищого спеціалізованого суду;

‒ Пленум Верховного Суду України;

‒ Державна судова адміністрація України.

6. Заслуховування завчасно знайденого та опрацьованого прикладу судового рішення місцевого (апеляційного, спеціалізованого та ін.) суду (вирізку або ксерокопію оформити на аркушах паперу формату А4) (приклади повинні бути різними і не повинні співпадати з прикладами інших студентів групи, при цьому всі студенти задають питання до тексту) ‒ обов’язково для кожного студента.

7. Вирішення ситуативних завдань (задач) робота в малих групах.

Перелік компетенцій:

Студенти повинні знати:

- систему судів загальної юрисдикції;

- структуру системи судів загальної юрисдикції;

- принципи, на яких будується система судів загальної юрисдикції.

Студенти повинні вміти:

- визначати місце розташування будь-якого суду;

- вільно розмежовувати компетенцію різних судових інстанцій;

- розрізняти відмінності в обсягах правового регулювання діяльності судів Законом України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 р. та відповідними процесуальними кодексами України;

- опрацьовувати юридичні періодичні видання та бази правових знань.

Інформаційне забезпечення:

1. Конституція України.

2. Закон України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 р.

3. Указ Президента України «Про Апеляційний суд України, Касаційний суд України та Вищий адміністративний суд України» від 1 жовтня 2002 року № 889/2002.

4. Указ Президента України «Про утворення місцевих та апеляційних адміністративних судів, затвердження їх мережі» від 16 листопада 2004 року № 1417/2004.

5. Указ Президента України від 16.05.07 р. № 417/2007 «Про кількісний склад суддів адміністративних судів».

6. Указ Президента України «Питання Мережі місцевих загальних та апеляційних судів» від 20.05.2011 р. № 591/2011.

7. Указ Президента України «Питання мережі господарських судів України» № 811/2010 від 12.08.2010 р.

8. Указ Президента України від 06.04.2011 р. № 380/2011 «Про порядок складення присяги судді особою, вперше призначеною на посаду професійного судді».

9. Наказ Державної судової адміністрації України від 17 січня 2011 року № 10 «Про визначення кількості суддів у господарських судах України»;

10. Наказ Державної судової адміністрації України від 01 лютого 2011 року № 22 «Про визначення кількості суддів у деяких місцевих загальних судах, Апеляційному суді міста Києва».

11. Наказ Державної судової адміністрації України від 05.12.2006 р. № 155 «Про затвердження Інструкції з діловодства в апеляційних і місцевих адміністративних судах».

12. Наказ Голови ВГСУ № 18 від 27.02.2003 р. «Про утворення судових палат у ВГСУ».

13. Наказ Вищого господарського суду України № 56 від 21.04.2011 р. «Про затвердження Інструкції з діловодства у Вищому господарському суді України».

 

Заняття 4. Конституційний Суд України(2 години)

Питання для обговорення

1.Загальні положення про Конституційний Суд України (історія, статус, завдання, принципи).

2. Порядок формування Конституційного Суду України та його повноваження.

3. Форми звернення до Конституційного Суду України.

4. Організація діяльності Конституційного Суду України.

5. Основні проблеми конституційної юрисдикції та напрями їх вирішення.

Мета:сформувати у студентів цілісне уявлення про орган конституційної юрисдикції та його роль у правотворчому процесі.

План заняття

1. Проблемна міні-лекція.

2. Опитування (усне або письмове) з питань:

‒ Конституційний суд в системі судових органів.

‒ Склад та порядок формування Конституційного суду України.

‒ Повноваження суддів Конституційного Суду України.

‒ Голова Конституційного суду та його повноваження.

‒ Конституційне подання та конституційне звернення.

‒ Конституційне провадження

‒ Апарат Конституційного суду України.

3. Обговорення завчасно знайденого та опрацьованого прикладу рішення або висновку Конституційного Суду України. Студенти повинні вміти коротко викласти суть справи (вирізку або ксерокопію оформити на аркушах паперу формату А4) ‒ обов’язково для кожного студента.

Перелік компетенцій:

Студенти повинні знати:

- норми Конституції України, Закону України «Про Конституційний Суд України», інших нормативних актів;

- необхідні нормативно-правові акти для вирішення поставлених питань з теми;

- поняття: завдання Конституційного Суду України, повноваження Конституційного Суду України, форми конституційного звернення; конституційне провадження;

- відмінності між поняттями конституційне подання і конституційне звернення за предметом звернення та за колом суб’єктів звернення.

Студенти повинні вміти:

· знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел;

· критично мислити та генерувати креативні ідеї щодо вирішення важливих проблем на інноваційній основі;

· вільно орієнтуватись в масиві рішень і висновків КСУ;

· аргументувати свою точку зору.

Інформаційне забезпечення:

1. Конституція України.

2. Закон України «Про Конституційний Суд України».

3. Рішення, Висновки Конституційного Суду України.

 

Контактне заняття 5. Статус суддів, народних засідателів та присяжних(2 години)

Питання для обговорення

1. Статус суддів: поняття та загальна характеристика.

2. Гарантії незалежності та недоторканності суддів.

3. Порядок призначення суддів на посади.

4. Порядок обрання суддів на посади безстроково.

5. Порядок звільнення суддів з посад.

6. Статус народних засідателів та присяжних.

7. Органи суддівського самоврядування: види, порядок формування, повноваження.

8. Статус Вищої ради юстиції та її завдання.

9. Порядок формування Вищої ради юстиції.

10. Повноваження Вищої ради юстиції.

11. Організація діяльності Вищої ради юстиції.

Мета:переконатися в оволодінні студентами знань щодо формування суддівського корпусу й участі народу у правосудді.

План Заняття

1. Міні-лекція.

2. Опитування (усне або письмове – повторюємо з контролем, повторюємо з розширенням, ідеальне опитування, зразкова відповідь) з питань:

‒ статус суддів України: поняття та загальна характеристика;

‒ вимоги, що висуваються до кандидатів на посаду судді;

‒ порядок призначення суддів на посаду;

‒ порядок обрання суддів на посаду;

‒ повноваження суддів, повноваження голів судів;

‒ звільнення суддів з посади: підстави та порядок;

‒ відповідальність суддів;

‒ гарантії незалежності та недоторканності суддів;

‒ статус народних засідателів та присяжних;

‒ матеріальне і соціально-побутове забезпечення суддів;

‒ Вища кваліфікаційна комісія суддів України;

‒ Органи суддівського самоврядування

‒ Статус, порядок формування та повноваження Вищої Ради Юстиції.

3. Вирішення ситуаційних задач – робота в малих групах.

Перелік компетенцій:

Студенти повинні знати:

- Поняття статус суддів, визначати та характеризувати його складові

- норми права, вимоги до кандидатів на посаду судді, суддів, народних засідателів, присяжних, особливості їх статусу;

- поняття незалежність та недоторканість суддів, їх зміст;

- історичні передумови виникнення та розвитку інститутів народних засідателів та присяжних в України та зарубіжних країнах.

Студенти повинні вміти:

- працювати з великим масивом нормативно-правових актів;

- працювати з науковими джерелами;

- визначати проблемні питання правового забезпечення статусу суддів;

- формувати особисту точку зору;

- аргументовано висловлювати свою позицію.

Інформаційне забезпечення:

1. Конституція України.

2. Закон України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 р.

3. Кримінальний процесуальний кодекс України від 13.04.2012 р.

4. Цивільний процесуальний кодекс України від 18.03.2004 р.

5. Господарський процесуальний кодекс України.

6. Кодекс адміністративного судочинства України від 06.07.2005 р.

7. Кодекс України про адміністративні правопорушення.

 

Контактне заняття 6. Прокуратура України(2 години)

Питання для обговорення

1. Прокуратура України. Завдання та принципи діяльності.

2. Функції прокуратури, їх характеристика.

3. Система органів прокуратури України.

4. Акти прокурорського реагування.

5. Кадри органів прокуратури.

Мета:забезпечити розуміння студентами практичних аспектів роботи органів прокуратури України.

План заняття

1.Опитування (усне або письмове, тихе опитування, зразкова відповідь) з питань:

‒ роль і місце прокуратури в системі органів державної влади:

‒ система органів прокуратури;

‒ статус Генерального прокурора України;

‒ акти прокурора;

‒ кадрове забезпечення органів прокуратури;

2. Виступи студентів із завчасно підготовленими доповідями щодо функцій органів прокуратури, обговорення цих доповідей у ході дискусії. Ділова гра «Точка зору».

Перелік компетенцій:

Студенти повинні знати:

- статус органів прокуратури в державному механізмі;

- принципи організації та діяльності прокуратури України, їх практичне значення;

- функції прокуратури;

- акти прокурорського реагування, підстави їх внесення, порядок реагування на них.

Студенти повинні вміти:

· знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел;

· критично мислити та генерувати креативні ідеї щодо вирішення важливих проблем на інноваційній основі;

· розуміти тенденції реформування держаних органів.

Інформаційне забезпечення:

1. Розділ 7 Конституції України

2. Кримінальний кодекс України від 5.04.2001 р.

3. Кримінальний процесуальний кодекс України від 13.04.2012 р.

4. Цивільний кодекс України від 16.01. 2003 р.

5. Цивільний процесуальний кодекс України від 18.03.2004 р.

6. Господарський кодекс України від 16.01.2003 р.

7. Господарський процесуальний кодекс України.

8. Кодекс адміністративного судочинства України від 06.07.2005 р.

9. Кодекс України про адміністративні правопорушення.

10. Закон України «Про прокуратуру» від 05.11.1991 р.

11. Закон України «Про Вищу раду юстиції» вiд 15.01.1998 р.

12. Закон України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року.

13. Закон України «Про ратифікацію Конвенції про відмивання, пошук, арешт та конфіскацію доходів, одержаних злочинним шляхом» від 17.12.97 р.

14. Закон України «Про попереднє ув’язнення» від 30 червня 1993 року.

15. Постанова Верховної Ради України «Про затвердження Дисциплінарного статуту прокуратури України» від 6.11.91 р.

16. Постанова Верховної Ради України від 6.11.91р. № 1795-XII «Про затвердження Положення про класні чини працівників органів прокуратури України».

17. Указ Президента України від 12.02.2000 р. «Про вдосконалення координації діяльності правоохоронних органів по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю».

18. Наказ Генерального прокурора України № 35 «Про затвердження Регламенту Генеральної прокуратури України» від 12.04.2012 р.

19. Наказ Генерального прокурора України № 1/1гн «Про координацію діяльності правоохоронних органів по боротьбі із злочинністю та корупцією» від 4 травня 2012 року.

 

Контактне заняття 7. Органи внутрішніх справ. Служба безпеки України(2 години)

Питання для обговорення:

1. Система органів внутрішніх справ України.

2. Міністерство внутрішніх справ України: завдання, структура та повноваження.

3. Міліція: поняття та завдання.

4. Структура міліції, завдання її підрозділів.

5. Права та обов’язки міліції.

6. Порядок застосування заходів фізичного впливу, спеціальних засобів та вогнепальної зброї міліцією. Гарантії озброєного працівника міліції.

7. Внутрішні війська Міністерства внутрішніх справ України.

8. Поняття та завдання Служби безпеки України.

9. Структура Служби безпеки України.

10. Повноваження Служби безпеки України.

11. Контроль за діяльністю органів Служби безпеки України.

Мета:забезпечити орієнтування студентів у системі внутрішніх справ України, Служби безпеки України та можливість застосовувати ними набуті знання у практичній діяльності.

План заняття.

1.Міні-лекція. Розповідь. Пояснення.

2. Проведення бліц-опитування (усного або письмового), а також застосування методу «Так, чи НІ» з питань:

‒ поняття та система органів внутрішніх справ України;

‒ Міністерство внутрішніх справ України: поняття та завдання;

‒ Структура Міністерства внутрішніх справ України;

‒ Міліція: поняття та завдання;

‒ структура міліції;

‒ кадрове забезпечення міліції;

‒ внутрішні війська Міністерства внутрішніх справ України.

3. Вирішення ситуаційних задач (з метою опанування матеріалу щодо прав та обов’язків міліції). Свої приклади.

4. Заслуховування попередньо підготовлених доповідей за темами «Організація діяльності поліції в зарубіжних країнах»; «Огляд міжнародно-правових актів, що регулюють діяльність поліції».

5. Обговорення самостійно вивченого матеріалу щодо діяльності в Україні Служби безпеки України.

Перелік компетенцій:

Студенти повинні знати:

- поняття: органи внутрішніх справ; міліція; оперативно-розшукова діяльність; Міністерство внутрішніх справ України;

- структуру органів внутрішніх справ, повноваження її структурних елементів;

- структуру міліції, завдання її підрозділів;

- законодавство, що визначає правовий статус МВС України та міліції.

Студенти повинні вміти:

‒ знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел;

‒ знаходити та аналізувати інформацію про зарубіжний досвід функціонування міліцейських (поліцейських) структур;

‒ досліджувати актуальні проблеми з теми;

‒ критично мислити і генерувати креативні ідеї для вирішення важливих проблеми на інноваційній основі;

‒ працювати в команді,

‒ критикувати, дискутувати.

‒ аргументовано висловлювати свої думки та переконання.

Інформаційне забезпечення:

1. Конституція України.

2. Кримінальний кодекс України від 5.04.2001 р.

3. Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12. 1984 р.

4. Кримінальний процесуальний кодекс України від 13.04.2012 р.

5. Міжнародно-правові акти, що регулюють діяльність поліції.

6. Закон України «Про оперативно-розшукову діяльність» вiд 18.02.1992 р.

7. Закон України «Про міліцію» від 20.12.1990 р.

8. Закон України «Про загальну структуру і чисельність Міністерства внутрішніх справ України» від 10.01. 2002 р.

9. Закон України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю» від 30.06.1993 р.

10. Закон України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 07.04.2011 р.

11. Закон України «Про попереднє ув’язнення» від 30.06.1993 р.,

12. Закон України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» від 01.12. 1994 р.

13. Указ Президента України від 06.04.2011 р. №383/2011р. «Про затвердження Положення про Міністерство внутрішніх справ України».

 

Контактне заняття 8. Податкова міліція та інші правоохоронні органи(2 години)

Питання для обговорення

1. Податкова міліція: завдання, функції та повноваження. Розмежування повноважень податкової міліції і податкової служби.

2. Державна прикордонна служба: структура, завдання та повноваження.

3. Управління державної охорони: поняття, завдання та повноваження.

4. Військова служба правопорядку в Збройних Силах України: поняття, основні напрями діяльності.

5.Органи виконання покарань: види, завдання та повноваження.

Мета:забезпечити можливість використання студентами набуті знання на практиці.

План заняття

1. Міні-лекція. Розповідь. Слайди. Відео.

2. Розгорнута бесіда – опитування (усне) з питань:

‒ податкова міліція: поняття, завдання, повноваження;

‒ Державна прикордонна служба: структура, завдання та повноваження;

‒ Управління державної охорони: поняття, завдання. Органи і посадові особи щодо яких здійснюється державна охорона. Повноваження військовослужбовців Управління державної охорони;

‒ Військова служба правопорядку в Збройних Силах України: завдання, основні напрями діяльності, повноваження;

‒ Кримінально-виконавча система України. Державна пенітенціарна служба України. Види органів та установ виконання покарань, їх завдання, повноваження.

3. Тестування.

Перелік компетенцій:

Студенти повинні знати:

- Систему правоохоронних органів;

- завдання правоохоронних органів, що розглядаються;

- специфіку правового статусу окремих правоохоронних органів;

- повноваження працівників правоохоронних органів.

Студенти повинні вміти:

‒ знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел;

‒ працювати з текстами нормативно-правових актів;

‒ досліджувати актуальні проблеми діяльності правоохоронних органів;

‒ критично мислити й генерувати креативні ідеї для вирішення важливих проблем на інноваційній основі.

Інформаційне забезпечення:

1. Податковий кодекс країни від 2 грудня 2010 року.

2. Кримінально-виконавчий кодекс України від 11 липня 2003 року.

3. Закону України «Про Державну кримінально-виконавчу службу України» від 23 червня 2005 року.

4. Закон України «Про Державну прикордонну службу» вiд 03.04.2003 р.

5. Закон України «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб» вiд 04.03.1998 р.

6. Закон України «Про Військову службу правопорядку у Збройних Силах України» вiд 07.03.2002 р.

7. Закон України «Про міліцію».

8. Указ Президента України від 06.04.2011 р.№394/2011 «Про затвердження Положення про державну пенітенціарну службу України».

Контактне заняття 9. Органи досудового розслідування і дізнання(2 години)

Питання для обговорення:

1. Поняття досудового розслідування та його форми.

2. Система органів досудового розслідування в Україні та їх завдання. Розмежування повноважень органів досудового розслідування. Статус слідчого.

3. Органи дізнання в Україні, їх види та завдання. Статус дізнавача.

Мета:сформувати у студентів практичні навички щодо діяльності органів досудового розслідування.

План заняття:

1. Міні-лекція. Пояснення. Слайди.

2. Усне опитування з питань:

‒ досудове розслідування: поняття та його форми;

‒ органи досудового слідства в Україні: завдання та повноваження;

‒ завдання та повноваження органів дізнання в Україні.

3. Проведення 10-тихвилинної контрольної роботи (до якої включатимуться питання як з даної, так і з попередніх тем)

Перелік компетенцій:

Студенти повинні знати:

- поняттями: досудове розслідування, досудове слідство, дізнання; підслідність;

- систему органів досудового розслідування і дізнання;

- їх завдання, повноваження представників зазначених органів.

Студенти повинні вміти:

- аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки;

- працювати з текстами нормативно-правових актів;

- надавати кваліфіковані юридичні консультації.

Інформаційне забезпечення:

1. Конституція України.

2. Кримінальний процесуальний кодекс України від 13.04.2012 р.

3. Закон України «Про оперативно-розшукову діяльність» вiд 18.02.1992 р.

4. Закон України «Про забезпечення безпеки осіб, які беруть участь у кримінальному судочинстві».

5. Закон України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю» від 30.06.1993 р.

6. Закон України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 07.04.2011 р.

7. Закон України «Про попереднє ув’язнення» від 30.06.1993 р.

Контактне заняття 10. Органи юстиції України. Нотаріат(2 години)


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Мета вивчення курсу.
  4. II. Навчальні цілі заняття
  5. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  6. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  7. II. Основні засоби
  8. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  9. II. Поняття соціального процесу.
  10. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  11. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  12. III. Основні обов'язки робітників та службовців




Переглядів: 783

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема Вища рада юстиції (тема вивчається самостійно). | Перелік питань для обговорення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.053 сек.