Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік питань для обговорення

1. Завдання органів юстиції та їх система.

2. Міністерство юстиції України: завдання та основні напрями діяльності.

3. Державна виконавча служба.

4. Поняття, повноваження і система нотаріату в Україні.

5. Права та обов’язки нотаріуса.

Мета:забезпечити вільне володіння студентами знаннями і навичками щодо нотаріальної діяльності в Україні.

План заняття:

1. Міні-лекція. Слайди.

2. Опитування (усне або письмове) з питань:

‒ Міністерство юстиції України: структура, завдання та повноваження;

‒ Державна виконавча служба в системі органів МЮУ;

‒ Поняття, завдання та система органів нотаріату в Україні;

‒ Статус нотаріуса, його права, обов’язки, відповідальність.

3. Тестовий контроль.

Перелік компетенцій:

Студенти повинні знати:

- поняття: органи юстиції, установи юстиції, Міністерство юстиції України, нотаріат;

- багатоаспектність завдань органів та установ юстиції;

- повноваження органів та установ юстиції;

- завдання нотаріату, права й обов’язки нотаріусів.

Студенти повинні вміти:

- аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки;

- працювати з текстами нормативно-правових актів;

- надавати кваліфіковані юридичні консультації.

Інформаційне забезпечення:

1. Судові та правоохоронні органи України [текст] : Навчальний посібник для підготовки до іспитів. – К. : «Центр учбової літератури», 2013, ‒ 202 с.

2. Закон України «Про Державну виконавчу службу» від 24.03.98 р.

3. Закон України «Про виконавче провадження» від 21.04.99 р.

4. Закон України «Про нотаріат» вiд 02.09.1993 р.

5. Указ Президента України № 395/2011 від 06.04.2011 р. «Про затвердження Положення про Міністерство юстиції України».

6. Наказ Міністерства юстиції України № 1053/5 від 07.11.2007 р. «Про затвердження Регламенту Міністерства юстиції України.

7. Наказ Міністерства юстиції України № 1707/5 від 23.06.2011 р. «Про затвердження положень про територіальні органи Міністерства юстиції України».

8. Наказ Міністерства юстиції України від 22.02.2012 р №296/5 «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України».

9. Постанова Кабінету Міністрів України від 31.08.2011 р. № 923 «Про затвердження Положення про Вищу кваліфікаційну комісію нотаріату».

Контактне заняття 11. Адвокатура в Україні(2 години)

Питання для обговорення

1. Поняття та організаційні форми адвокатської діяльності.

2. Принципи адвокатської діяльності.

3. основні напрями адвокатської діяльності.

4. Права та обов’язки адвоката, відповідальність адвокатів.

5. Гарантії адвокатської діяльності.

Мета:забезпечити набуття студентами практичних навичок щодо створення адвокатських бюро та адвокатських об’єднань і захисту осіб, чиї права порушено.

План заняття:

1. Міні-лекція. Слайди.

2. Опитування (усне або письмове, бліц-опитування, опитування ланцюжком) з питань:

‒ поняття і сутність інституту адвокатури. Види адвокатської діяльності;

‒ принципи та організаційні форми діяльності адвокатури;

‒ гарантії адвокатської діяльності;

‒ професійні права та обов’язки адвоката, відповідальність адвокатів.

3. Комплексна аудиторна контрольна робота.

Перелік компетенцій:

Студенти повинні знати:

‒ поняттями: адвокатура, адвокат, адвокатська діяльність, адвокатське самоврядування, договір про надання правової допомоги, захист, інші види правової допомоги, клієнт, конфлікт інтересів, представництво, гарантії адвокатської діяльності;

‒ завдання адвокатури;

‒ права та обов’язки адвоката;

‒ особливості різних організаційних форм адвокатської діяльності.

Студенти повинні вміти:

- аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки;

- працювати з текстами нормативно-правових актів;

- надавати кваліфіковані юридичні консультації;

- належно відстоювати правову позицію суб’єкта, чиї права порушено.

Інформаційне забезпечення:

1. Судові та правоохоронні органи України [текст] : Навчальний посібник для підготовки до іспитів. – К. : «Центр учбової літератури», 2013, ‒ 202 с.

2. Констиутція України.

3. Закон України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» 05.07.2012 р.

 

Плани навчальної роботи студентів заочної форми навчання в міжсесійний період

Студенти заочної форми навчання виконують індивідуальне завдання з дисципліни «Організація судових та правоохоронних органів» у міжсесійний період шляхом:

‒ самостійного опрацювання інформаційних джерел (визначених для кожної теми окремо);

‒ підготовки виступів на контактних заняттях, планом яких передбачено обговорення наукових доповідей (презентацій) студентів;

‒ опрацювання судових рішень, висновків Конституційного Суду України та оформлення їх згідно вимог, передбачених планами контактних занять;

‒ обов’язкового написання реферату за такими темами:

1. Аналіз вітчизняного законодавства, що регулює діяльність правоохоронних органів.

2. Правоохоронні органи зарубіжних країн: види, структура, функції.

3. Напрями правоохоронної діяльності та їх характеристика.

4. Правоохоронні органи України: види та напрями діяльності.

5. Характеристика Закону України “Про судоустрій та статус суддів”.

6. Судова реформа в Україні: сучасність та перспективи.

7. Принципи судочинства: поняття, характеристика та їх втілення в діяльності судів.

8. Суди загальної юрисдикції: їх система та повноваження.

9. Статус суддів за законодавством України.

10. Суд присяжних в зарубіжних країнах та перспективи його становлення в Україні.

11. Виникнення і розвиток інституту народних засідателів в Україні та в зарубіжних країнах.

12. Світовий досвід розвитку інституту конституційного контролю.

13. Органи конституційного нагляду в Україні та зарубіжних країнах: порівняльна характеристика.

14. Роль Конституційного Суду України в забезпеченні прав і свобод людини і громадянина.

15. Конституційне провадження: поняття та особливості.

16. Характеристика законодавства про прокуратуру України.

17. Роль прокуратури в системі правоохоронних органів.

18. Статус органів прокуратури в зарубіжних країнах: порівняльна характеристика.

19. Підтримання державного обвинувачення як функція прокуратури.

20. Представництво інтересів громадянина або держави у суді як одна із функцій прокуратури.

21. Діяльність міліції та дотримання прав людини.

22. Характеристика законодавства, що регулює діяльність міліції.

23. Завдання та повноваження Служби безпеки України, її місце в системі правоохоронних органів.

24. Підрозділи міліції: види та характеристика діяльності.

25. Роль органів державної податкової міліції в системі правоохоронних органів.

26. Пенітенціарні установи України: завдання та повноваження.

27. Органи юстиції: характеристика діяльності.

28. Установи юстиції: їх види та повноваження.

29. Поняття та завдання нотаріату в Україні.

30. Статус нотаріуса в Україні.

31. Організація адвокатури в Україні та значення діяльності адвокатів для захисту прав і свобод людини і громадянина.

32. Статус адвоката в Україні.

33. Військова служба правопорядку в Збройних Силах України: завдання, функції, взаємодія з іншими правоохоронними органами держави.

34. Міністерство внутрішніх справ України: роль та місце в системі правоохоронних органів.

35. Втілення принципу спеціалізації в будові судової системи в Україні та в зарубіжних країнах.

36. Роль апарату суду в організації його роботи.

Вибір теми здійснюється студентом відповідно до його порядкового номера у списках групи (наприклад, якщо студент 3-ій по списку у групі, то він може вибрати для себе такі теми рефератів: 3, 13, 23, 33).

Виконання та належне оформлення (відповідно до вимог) індивідуального завдання оцінюється в 10 балів. Захист індивідуального завдання відбувається прилюдно під час проведення «Дня заочника», є обов’язковим та оцінюється в 10 балів.

Завдання на виконання індивідуальної роботи щорічно оновлюються і розміщуються на сайті ДВНЗ КНЕУ та доводяться до відома студентів при проведенні вступних лекцій.

Крім того, студент на власний розсуд може обрати додатковий вид індивідуальної роботи, яка оцінюється у 5 балів, зокрема:

1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій з тем, передбачених для вивчення на контактних заняттях.

2. Аналітичний звіт про власні наукові дослідження з тем курсу.

3. Підготовка презентації за одною із тем курсу.

4. Виконання завдань в рамках дослідницьких проектів кафедри (факультету).

Якщо студент не обирає додатковий вид індивідуальної роботи, він може взяти участь в обговоренні в он-лайн режимі рефератів свої колег; активна участь в обговоренні, висловлення власних аргументованих думок та оцінювання рефератів свої колег оцінюється у 5 балів.

Мета самостійної роботи студентів заочної форми навчання полягає у поглибленні теоретичних і практичних знань, отриманих в процесі вивчення науки, самостійного опрацювання законодавчих і нормативних актів, навчальної, спеціальної літератури, узагальнення зібраної інформації та обґрунтування зроблених висновків, а також описання одержаних результатів.



Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  3. IX. ДОКУМЕНТАЦІЯ З КАДРОВО-КОНТРАКТНИХ ПИТАНЬ
  4. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  5. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  6. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  7. VIІІ. ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ З КОЖНОГО МОДУЛЯ І ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ
  8. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  9. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.
  10. Бесіда, обговорення казки
  11. Бланк питань
  12. Брифінги з проблемних питань прав людини для парламентарів




Переглядів: 368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контактне заняття 1. Предмет, завдання, система, та основні поняття курсу “Організація судових та правоохоронних органів” (2 години) | Графіки індивідуально-консультативної роботи (за формами навчання)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.