Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальні положення

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Національний технічний університет України

«Київський Політехнічний Інститут»

Проходження виробничОЇ ТА ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ практикИ

МЕТОДИЧНІ вказівки

 

Київ 2013

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Національний технічний університет України

«Київський Політехнічний Інститут»

Проходження виробничОЇ ТА

ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ практикИ

Методичні вказівки

для студентів галузі знань 0306 «Менеджмент і адміністрування»

спеціальності 7.03060101 «Менеджмент організацій і адміністрування»

освітньо-кваліфікаційного рівня «cпеціаліст»

 

Рекомендовано Вченою радою

факультету менеджменту та маркетингу НТУУ «КПІ»

КИЇВ

НТУУ «КПІ»


Проходження виробничої і переддипломної практики: методичні вказівки для студентів галузі знань 0306 «Менеджмент і адміністрування» спеціальності 7.03060101 «Менеджмент організацій і адміністрування»,освітньо-кваліфікаційного рівня «Спеціаліст» / Укладачі.: В.В. Дергачова, Т.А. Коцко, Н.І. Ситник, Л.Л. Ведута – К.: НТУУ «КПІ», 2013. – 56 c.

 

Гриф надано Вченою радою

факультету менеджменту та маркетингу НТУУ «КПІ»

(Протокол № 9 від 28 квітня 2013 року

 

Навчально-методичне видання

 

Проходження виробничОЇ та переддипломної практикИ

Методичні вказівки

галузі знань 0306 «Менеджмент і адміністрування»

спеціальності 7.03060101 «Менеджмент організацій і адміністрування» освітньо-кваліфікаційного рівня «cпеціаліст»

 

Укладачі: Дергачова Вікторія Вікторівна, д.е.н., проф.

Коцко Тарас Аркадійович, к.е.н., доц.

Ситник Наталія Іванівна, к.б.н., доц.

Ведута Людмила Леонідівна, ст. викл.

Відповідальний

Редактор Т.В. Лазоренко, к.е.н., доц.

Рецензент С.В. Войтко, к.е.н., доц.

 

Темплан 2013 р., Редактор Т.В. Лазоренко Комп’ютерний набір Н.І. Ситник

За редакцією укладачів

 

ЗМІСТ

ВСТУП.. 4

1. Загальні положення.. 6

1.1. Термін і тривалість практики. 6

1.2. Підприємства – бази практики. 6

1.3. Документи, необхідні для проходження практики. 7

1.4. Форми контролю виконання завдань практики. 8

2. обов’язки Керівників практики ТА студента-практиканта.. 10

2.1.Обов’язки керівника практики від університету. 10

2.2. Обов’язки керівника практики від підприємства. 12

2.3. Обов’язки студента-практиканта. 13

3. ВИРОбнича практика.. 16

3.1. Мета, завдання і результати виробничої практики. 16

3.2. Зміст програми виробничої практики. 18

4. ПЕреддипломна практика.. 29

4.1. Мета, завдання і результати переддипломної практики. 29

4.2. Зміст переддипломної практики. 31

5. звіт з проходження практики.. 33

5.1. Структура звіту з виробничої практики. 33

5.2. Структура звіту з переддипломної практики. 35

5.3. Вимоги до оформлення звіту. 37

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 41

Додатки.. 42

 


ВСТУП

На сучасному етапі трансформації економічної системи України, яка супроводжується інтенсифікацією процесів розвитку конкурентного середовища, впровадженням сучасних систем менеджменту суб’єктами господарювання різних сфер діяльності, забезпечення підготовки висококваліфікованих фахівців – менеджерів вітчизняними вищими закладами освіти, потребує не лише удосконалення технологій вивчення теоретичного матеріалу, але і раціональної організації самостійної роботи студентів та їх практичної підготовки. В університетах розвинутих країн світу саме практика студента, яка проходить в реальних умовах господарської діяльності, є одним з основних етапів підготовки спеціаліста, який зможе ефективно конкурувати на ринку праці.

З огляду на це, проходження виробничої та переддипломної практик є надзвичайно важливим з точки зору забезпечення ефективності навчального процесу в цілому. Основне завдання, яке має вирішувати практика студента, – це закріплення теоретичних знань, розвиток практичних вмінь і навиків майбутнього фахівця, і що найважливіше – оцінка його можливостей до роботи в реальному господарському середовищі, а відтак і активізація мотивуючих факторів до самоудосконалення та саморозвитку.

Практика студентів є невід’ємною складовою освітньо-професійної програми підготовки студентів факультету менеджменту та маркетингу освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст». Вона становить важливу та обов’язкову ланку в підготовці висококваліфікованих спеціалістів до майбутньої діяльності за фахом.

Виробнича і переддипломна практики студентів-спеціалістів галузі знань 0306 «Менеджмент і адміністрування» спеціальності 7.03060101 «Менеджмент організацій і адміністрування»,здійснюються відповідно до «Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України» [1] та програм нормативних навчальних дисциплін і практик підготовки спеціаліста і магістра [2].

Практична підготовка студента забезпечує закріплення та розвиток теоретичної бази знань, отриманих в процесі навчання, а також набуття, вдосконалення і розширення компетенцій в роботі за обраною спеціальністю. Вона формує первинний досвід професійної діяльності студента, сприяє формуванню професійних умінь і навичок для прийняття самостійних управлінських рішень та розв’язання задач, пов’язаних із управлінням сучасними організаціями в реальних соціально-економічних умовах їх функціонування, дає змогу виявити готовність до роботи в реальних умовах, оцінити свої сильні та слабкі сторони.

У процесі проходження виробничої практики студент на конкретному підприємстві набуває досвіду аналітичного мислення і прийняття управлінських рішень, застосування комплексу підходів, методів та інструментів управління підприємством, формує уміння аналізу його внутрішнього та зовнішнього середовища, розвиває навики організаційного проектування, стратегічного та поточного планування, розробки бізнес-проектів, обґрунтування рішень спрямованих на підвищення ефективності розвитку підприємства.

Переддипломна практика є завершальним етапом підготовки студента до виконання дипломної роботи, під час якої він виконує самостійне наукове дослідження, творчо застосовуючи теоретичні знання, набуті під час навчання, для вирішення прикладних задач управління підприємством. Матеріали практики складають основу дипломного дослідження студента.


Загальні положення


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. I. Загальні положення
  5. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  6. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  7. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  8. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  9. IV. Загальні висновки
  10. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  11. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  12. ORG - Встановити положення в сегменті




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ФІЛОСОФІЯ | Термін і тривалість практики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.