МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВИДІВ САМОСТІЙНОЇ (ІНДИВІДУАЛЬНОЇ) НАУКОВОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВз дисципліни “ Організація судових і правоохоронних органів ” Вибіркова складова включає виконання одного із запропонованих завдань, що оцінюється максимально в 5 балів: · пошук, підбір та аналітичний огляд наукових публікацій та нормативно-правової бази за заданою тематикою; · участь в студентських наукових конференціях; · участь у науковому студентському гуртку · підготовку презентації (за визначеною темою)
Мета вибіркової складової: напрацювання студентами навичок підбору необхідного матеріалу, його аналізу та вибору необхідної інформації для розкриття теми. Крім того, метою написання аналітичного огляду є більш глибоке ознайомлення з теоретичним матеріалом курсу, отримання навичок самостійної роботи з літературними та нормативно-правовими джерелами джерелами. Для написання аналітичного огляду необхідно намагатися використовувати якомога ширше коло літературнита нормативних джерел. Теми аналітичних оглядів визначаються за погодженням між студентом та лектором або викладачем, який веде практичні (семінарські) заняття з курсу. Аналітичні огляди повинні робитися за темами, які відповідають розділам лекційного курсу. Аналітичний огляд – це викладення результатів огляду багатьох літературних та нормативно-правових джерел та власної думки щодо стану проблеми, яка аналізується. Задачею цього огляду є упорядкування певної інформації, що стосується теми аналітичного огляду.
Письмова робота має відповідати наступним вимогам: Оформлення роботи: · загальний обсяг всієї роботи не має перевищувати 15 друкованих аркушів, · поля верхнє, нижнє – 2 см, справа – 1,5 см, зліва – 2,5 см; · шрифт – 14 Times New Roman, інтервал – 1,5; · наявність нумерації сторінок; · титульна сторінка.
Письмова робота повинна містити: · план, вступ, основну частину, висновки, список використаної літератури; · аналіз зазначеної теми, який включатиме розгляд проблематики даної теми роботи, пропозиції, висновки, наукові точки зору, власні думки, статистичні дані, порівняльний аналіз; · посилання на використані джерела; · приклади згідно теми роботи (практичного характеру). Оцінювання вибіркових завдань: Оцінюються роботи в 0; 3; 4; 5 балів. Зазначена максимальна кількість балів виставляється при дотриманні вищезазначених вимог. Враховується повнота, якість змісту роботи, самостійність виконання, оформлення, якість презентації роботи під час індивідуально-консультативної роботи викладача. Зміст роботи повинен відповідати запропонованим темам.
5.Порядок поточного і підсумкового оцінювання знань з дисципліни. Читайте також:
|
||||||||
|