Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підготовки до семінарських занять

1. Проаналізуйте причини економічної доцільності народонаселення на різних територіях в окремі історичні періоди.

2. рмуванні етнічнооцільності Надайте приклади нерівномірного розвитку країн і народів у різні історичні періоди.

3. Охарактеризуйте зовнішні чинники формування державних утворень.

4. Визначте та прокоментуйте внутрішні чинники формування державних утворень.

5. В чому заключається конкурентна боротьба при формуванні етно-національно-державних утворень?

6. Поясніть зміст поняття «національна ідея».

7. В чому Ви бачите позитивні і негативні риси домінування матеріально-речового виробництва.

8. Назовіть основні риси перехідної економіки.

9. Які типи перехідних економік Ви знаєте?

10. Визначте причини заміни командно-адміністративної економіки України на ринкову.

11. В чому полягає лібералізація економіки?

12. Які суттєві недоліки ринкової економіки, що склалася у нашій країні?

13. Надайте характерні риси сучасного економічного становища в Україні.

14. Назовіть основні завдання держави в галузі економіки на сучасному етапі.

15. Що Ви можете сказати з приводу розбудови економіки знань?

16. Визначте, яким чином вплинули на економіку України різноманіття форм власності, приватизаційні сертифікати тощо.

17. Як відбивається на підприємницькій діяльності наша етнічна своєрідність та менш утилітарна спрямованість православ’я ?

18. Чи впливають на проведення економічних реформ релігійні фактори?

19. Визначте умови, що дають Україні змогу відігравати важливу роль у світовому співтоваристві.

20. Які п’ять потужних центрів сучасного світу можуть мати вплив на Україну?

 

Тематика рефератів та контрольних робіт

1. Сучасна модель економічного розвитку національної економіки.

2. Глобальна місія України і національна модель сталого розвитку.

3. Структурні чинники формування постіндустріальної економіки в Україні.

4. Механізми формування соціально орієнтованої національної економіки в розвинутих країнах.

5. Особливості економіки знань на сучасній фазі розвитку суспільства: теорія і практика розбудови в Україні.

 

Тести

(обрати єдину правильну відповідь та занести у таблицю)

1. Розселення людей відбувалося з метою:

а) рівномірного охоплення людьми територій;

б) економічної доцільності, збереження мов і культур;

в) уникнення епідемій;

г) вибору найбільш сприятливих кліматичних умов.

 

2. Протягом існування людства розвиток країн і народів:

а) прискорений;

б) хвилеподібний;

в) нерівномірний;

г) відсутній.

 

3. Чинники формування державних утворень поділяються на:

а) зовнішні;

б) внутрішні;

в) об’єктивні і суб’єктивні;

г) правильна відповідь у варіантах а) і б).

 

4. Національна економіка повинна об’єднувати людей:

а) при розбудові держави;

б) у культурному розвитку;

в) у конкурентній боротьбі;

г) при вирішенні соціальних питань.

 

5. Ринкова економіка має тенденцію:

а) вдосконалення;

б) лібералізації;

в) постійного ускладнення;

г) переходу до соціалістичної формації.

 

6. Заміна командно-адміністративної економіки на ринкову в Україні розпочалась:

а) після розпаду СРСР;

б) як результат прагнення ввійти в ЄС;

в) через багатопартійність;

г) як наслідок приватизації основних засобів.

 

7. Лібералізація економіки передбачає:

а) можливість займатися підприємництвом;

б) створення малих підприємств;

в) вибори керівників виробничих структур;

г) зменшення впливу держави на економічне життя.

 

8. Для ефективного економічного розвитку країни потрібні:

а) іноземні інвестиції;

б) реформи;

в) співпраця із світовим співтовариством;

г) використання досвіду минулої системи.

 

9. Економічні закони в країнах:

а) універсальні;

б) індивідуальні;

в) неконкретні;

г) носять тільки теоретичний характер.

 

10. Модель управління довгостроковим розвитком національної економіки на сучасному етапі:

а) потребує розробки і впровадження;

б) не сумісна з ринковою економікою;

в) поступається короткостроковим програмам;

г) є надбанням командно-адміністративної економіки.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  5. Авдання для домашньої підготовки.
  6. Базовий рівень підготовки.
  7. Базовий рівень підготовки.
  8. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  9. Види індивідуальних занять
  10. Види навчальних занять.
  11. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  12. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять




Переглядів: 480

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фактори зростання національної економіки | Відповіді

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.