Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підготовки до семінарських занять

1. Охарактеризуйте дослідження меркантилістів та фізіократів щодо моделей національної економіки.

2. Який внесок у розвиток теорії національної економіки зробили А.Сміт та його послідовники?

3. Роз’ясніть зміст соціалістичних ідей і марксизму у ХІХ столітті.

4. Визначте внесок у дослідження системи господарства на державному рівні відомого українського вченого М.Туган-Барановського.

5. Яким був розвиток теорії національної економіки у другій половині ХХ століття?

6. Визначте зміст понять «потреби» та «інтереси».

7. Охарактеризуйте підхід А.Сміта до поєднання інтересів індивідуума і суспільства.

8. Поясніть переваги і недоліки стимулів праці на себе та на державу(суспільство).

9. Роз’ясніть роль стимулів у розвитку підприємництва.

10. В чому полягає роль населення як однієї з рушійних сил розвитку національної економіки?

11. Визначте роль освіти як одного з важливих факторів, що забезпечують конкурентоздатність економіки.

12. Яким чином природні ресурси формують основу господарського розвитку та добробуту населення?

13. Охарактеризуйте основні засоби як матеріально-технічну базу розвитку національної економіки.

14. Поясніть роль інститутів національної економіки як основи економічної системи суспільства.

15. Проведіть аналіз інституційних елементів господарської системи.

16. Надайте інформацію щодо основних інститутів національної економіки.

17. Яка роль інституцій демократії і свободи у сучасному суспільстві?

18. Роз’ясніть суть економічної свободи у національній економіці.

19. Визначте роль національної економіки як економічної категорії.

20. Чому і в яких випадках макроекономічна система повинна бути готовою до змін?

 

Тематика рефератів і контрольних робіт

1. Передумови та ефекти збалансованого розвитку національної економічної системи.

2. Економічні теорії та базисні інститути національної економіки.

3. Моделі національної економіки: теоретичні основи, історичний екскурс та українські реалії.

4. Економічний зміст поняття національної економіки та її структури в умовах економічної нестабільності.

5. Передумови вибору національної моделі соціально-економічного розвитку держави

Тести

(обрати єдину правильну відповідь та занести у таблицю)

1. Формування національної економіки – це :

а) стихійне явище;

б) похідна від політичних подій;

в)тривалий процес;

г) результат діяльності суспільства.

 

2. А.Сміт та його послідовники в основу функціонування національної економіки поклали:

а) макроекономічні процеси;

б) принцип невтручання держави у господарську діяльність;

в) державне регулювання;

г) ідеологію середнього класу.

 

3. І.Вернадський у своїх працях відстоював:

а) ліквідацію кріпосного права;

б) індустріалізацію;

в) економічний лібералізм;

г) правильні всі відповіді.

 

4. Соціалістичні ідеї формуються і розвиваються:

а) у ХІХ столітті ;

б) в епоху Древньої Греції;

в) у середньовіччі;

г) з утворенням Радянського Союзу.

 

5. Дж.М.Кейнс обґрунтував концепцію:

а) імпералістичної економіки;

б) боротьби з монополізмом;

в) подолання економічних криз;

г) державного регулювання національної економіки.

 

6. На основі конкретних потреб з’являються:

а) результати діяльності;

б) нові суспільні формації;

в) інтереси;

г) політичні угрупування.

 

7. Спільний інтерес для всіх працюючих у підприємництві:

а) зростання виробництва;

б) інноваційність продукції;

в) робота на перспективу ;

г) отримання прибутку.

 

8. Природні ресурси у країні формують:

а) експортний потенціал;

б) основу господарського розвитку;

в) сировинну спрямованість економіки;

г) базу для переробних галузей.

 

9. Демократія і свобода є:

а) інституціями сучасного громадянського суспільства;

б) складовими ринкової економіки;

в) основою підприємництва;

г) гарантією економічного зростання.

 

10. Загальною метою економічної макросистеми є:

а) забезпечення випереджаючого розвитку;

б) єдність суспільства;

в) формування державних інститутів;

г) збереження її цілісності за можливих змін навколишнього середовища.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  5. Авдання для домашньої підготовки.
  6. Базовий рівень підготовки.
  7. Базовий рівень підготовки.
  8. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  9. Види індивідуальних занять
  10. Види навчальних занять.
  11. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  12. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відповіді | Відповіді

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.