МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА 3. ТЕОРІЇ СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУТА СОЦІАЛЬНО-РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ Завдання для індивідуальної роботи студентів і Підготовки до семінарських занять 1. Надайте положення класичної політичної економії щодо досягнення суспільного добробуту. 2. Визначте критерії та спрямування досліджень В. Парето щодо суспільного добробуту 3. Яким чином Г. Седжвік поєднував досягнення суспільного добробуту і ефективність виробництва? 4. Охарактеризуйте економічний і неекономічний добробут у дослідженнях А. Пігу. 5. Надайте власне бачення наукового підходу, при якому проблему суспільного добробуту можна вирішити на основі етичних категорій. 6. Вкажіть показники загальновизнаної методики оцінки добробуту суспільства. 7. Яким чином рівень суспільного добробуту залежить від ступеня задоволення потреб? 8. Чи виникають основні суперечності в країні на основі низького рівня добробуту більшої частини суспільства? 9. Чи можливі ринкові відносини і повна рівність населення? 10. Що являє собою соціальна політика держави? 11. Охарактеризуйте своє бачення соціально орієнтованої ринкової економіки. 12. Визначте рівень життя, його основні показники і компоненти. 13. Розкрийте визначення показників “споживчий кошик”, “ мінімальний споживчий кошик” і “якість життя”. 14. Визначте завдання державної політики вирівнювання доходів. 15. Розкрийте завдання соціального страхування. 16. Яким чином державою здійснюється соціальний захист зайнятих? 17. Надайте основні складові державної політики у сфері заробітної плати. 18. Які Ви знаєте соціальні заходи на ринку праці і в чому вони полягають? 19. Надайте власне бачення житлової політики у державі. 20. Які заходи необхідно здійснити для посилення соціальної спрямованості розвитку країни? Тематика рефератів і контрольних робіт 1. Вплив світової фінансово-економічної кризи на соціальну сферу України. 2. Рівень і якість життя населення. 3. Перспективи подолання бідності та зростання добробуту населення України. 4. Вплив соціально-економічного розвитку держави на рівень життя населення. 5. Економічна теорія добробуту: історія становлення та розвитку. Тести (обрати єдину правильну відповідь та занести у таблицю) 1. Згідно класичної політичної економії, досягнення добробуту відбувається на основі: а) технічного прогресу; б) індивідуальних зусиль виробників; в) зростання обсягу національного доходу на одну особу; г) розвитку суспільства.
2. Конкурентні відносини у ринковій економіці приводять до: а) нерівномірного розподілу доходу; б) збільшення ефективності виробництва; в) наростання безробіття; г) створення середнього класу.
3. Представник неокласичної економічної теорії А. Пігу розмежовує добробут: а) індивідуальності і суспільства; б) економічний та неекономічний; в) різних прошарків населення; г) власників і найманої робочої сили.
4. Рівень добробуту суспільства, що розвивається, залежить від: а) ступеня задоволення нових потреб; б) нарощування заощаджень населення; в) збільшення заробітної плати; г) вирішення житлових проблем.
5. Основні суперечності в країні виникають на основі: а) політичної нестабільності; б) необґрунтованих нововведень влади; в) впливу зовнішніх сил; г) низького рівня добробуту більшої частини суспільства.
6. Сучасна модель ринкової економіки передбачає: а) рівень життя згідно з результатами праці; б) розкриття можливостей кожного; в) соціальне вирівнювання; г) можливості ведення бізнесу.
7. Ринок і повна рівність: а) обумовлені сучасними теоріями; б) несумісні; в) є прерогативою державного регулювання; г) існують у розвинутих країнах.
8. Основні напрямки соціальної політики в Україні: а) соціальний захист зайнятих, соціальне страхування; б) заходи на ринку праці і у сфері заробітної плати; в) житлова політика; г) правильні всі відповіді.
9. Основою соціально-економічного розвитку України повинна стати: а) співпраця всіх верств населення; б) модель соціального ринкового господарства; в) ефективність дій Кабінету Міністрів; г) співпраця держави та регіонів.
10. Україна має досягти соціально-економічного зростання в результаті: а) повторення складових економіки розвинутих країн; б) використання світового досвіду; в) допомоги міжнародних фінансових організацій; г) розробки та впровадження власної моделі розвитку. Читайте також:
|
||||||||
|