МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА 4. ХАРАКТЕРИСТИКА ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУЗавдання для індивідуальної роботи студентів і підготовки До семінарських занять 1. Надайте і роз’ясніть визначення потенціалу та економічного потенціалу країни. 2. Які складові входять до економічного потенціалу? 3. Охарактеризуйте цільову та ресурсну ефективність використання економічного потенціалу. 4. Доведіть, що матеріальні ресурси є базою виробництва. 5. Роз’ясніть потенціал мінеральних ресурсів України. 6. Надайте інформацію щодо нафтових і газових родовищ. 7. В чому полягає унікальність земельних ресурсів держави. 8. Визначте ситуацію з водними та рекреаційними ресурсами. 9. Які основні складові трудового потенціалу держави Ви знаєте? 10. Надайте ситуацію з народонаселенням у державі. 11. Який вихід Ви бачите в ситуації зменшення трудових ресурсів в Україні? 12. З’ясуйте ситуацію в промисловості України на початок 80-х років XX століття. 13. Назвіть чотири основні етапи у розвитку виробничого сектора нашої держави. 14. Охарактеризуйте помилки під час формування макроекономічної політики в Україні. 15. Проведіть аналіз структури промислового комплексу. 16. Визначте тенденції розвитку науково-технічного потенціалу національної економіки. 17. З’ясуйте ступінь інноваційності суб’єктів господарської діяльності. 18. Які шляхи інноваційного розвитку держави Ви бачите? 19. Охарактеризуйте проблеми зовнішньоекономічних зв’язків України на сучасному етапі. 20. Назовіть найбільш потужних торговельних партнерів України і напрямки торгівлі.
Тематика рефератів і контрольних робіт 1. Особливості розвитку трудового потенціалу України в умовах переходу до інноваційної моделі економіки. 2. Розвиток експортного потенціалу України в сучасних світогосподарських процесах. 3. Економічний потенціал країни, його суть і тенденції розвитку. 4. Концептуальні засади формування та використання ресурсного потенціалу у процесі господарського розвитку. 5. Людський потенціал: економічний зміст, структура та характеристики. Тести (обрати єдину правильну відповідь та занести у таблицю) 1. Найчастіше динаміку розвитку країн аналізують шляхом зіставлення рівнів зростання: а) валових внутрішніх продуктів; б) обсягів інвестицій; в) рівня життя населення; г) експортних можливостей.
2. Для кількісної оцінки використання економічного потенціалу країни приймається система показників з двох підсистем: а) кількості ресурсів та ефективності їх використання; б) порівняння з потенціалами розвинутих і трансформаційних країн; в) цільової і ресурсної ефективності; г) наявності ресурсів і ступеня їх освоєння.
3. Імпортну залежність Україна відчуває в поставках: а) нафти і газу; б) залізної руди; в) деяких руд кольорових металів; г) правильні відповіді у варіантах а) і в).
4. Україна володіє: а) потужною електронною промисловістю; б) сучасними інноваційними технологіями; в) унікальними запасами чорнозему; г) розробками в галузі біотехнологій.
5. Зменшення приросту трудових ресурсів зумовлює: а) скорочення обсягів виробництва; б) впровадження трудозберігаючих технологій; в) необхідність використання праці людей пенсійного віку; г) працю в понадурочний час.
6. Україна станом на початок 80-х років ХХ ст. вважалася: а) індустріально відсталою; б) аграрною республікою; в) індустріальною складовою СРСР; г) продовольчою базою для населення Радянського Союзу.
7. Частка сировинних галузей в економіці: а) недостатня; б) залишається високою; в) значно знизилася; г) відповідає потребам країни.
8. Частка сфери послуг в Україні: а) більша ніж в країнах ЄС; б) недостатня; в) задовольняє потреби населення; г) в останні роки значно зросла.
9. Проблема працевлаштування осіб з вищою освітою в останні роки: а) загострилася; б) вирішується успішно; в) особливо гостра для фахівців інженерних спеціальностей; г) має наслідком зниження наукового потенціалу.
10. В Європі Україна за своїм економічним потенціалом: а) посідає останні місця; б) не грає суттєвої ролі; в) займає визначальне місце; г) входить до першої шістки. Читайте також:
|
||||||||
|