МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підготовки до семінарських занять1. Надайте мету та основні принципи зовнішньоекономічної діяльності. 2. Охарактеризуйте основні напрямки зовнішньоекономічної політики. 3. Покажіть зовнішньоекономічні зв’язки України. 4. Визначте динаміку експорту та імпорту торгівлі у нашій державі. 5. Розгляньте ситуацію з експортом продукції на прикладі насіння соняшника і соняшникової олії (можете навести інший подібний приклад). 6. Які основні завдання економічної безпеки Ви знаєте? 7. Назвіть головні складові економічної безпеки. 8. Визначте основні внутрішні загрози безпеці в Україні. 9. Охарактеризуйте головні зовнішні загрози безпеці в Україні. 10. Надайте інформацію щодо кількісних (цифрових) значень показників - індикаторів економічної безпеки. 11. Які основні перешкоди ускладнюють входження України до світової системи господарювання? 12. Які галузі виробництва є пріоритетними у нашій державі. 13. Назвіть переваги України для успішної інтеграції в систему міжнародних економічних відносин. 14. В чому полягають п’ять основних векторів розвитку міжнародної економічної інтеграції нашої держави. 15. Охарактеризуйте зв’язки України з більшістю найважливіших міжнародних організацій. 16. З’ясуйте головні форми міжнародної економічної інтеграції. 17. Визначте проблеми на шляху вступу України до Європейського Союзу. 18. В чому полягають та переваги і недоліки членства нашої держави у Світовій організації торгівлі? 19. Надайте умови появи та розширення міжнародного підприємництва. 20. Які мету та поточні завдання спільних підприємств Ви знаєте?
Тематика рефератів і контрольних робіт 1. Особливості формування інтеграційної стратегії України в епоху глобалізації. 2. Зовнішня торгівля України та її місце у світовій економічній системі. 3. Перспективи інтеграції України до Євросоюзу на сучасному етапі розвитку. 4. Торгівельні орієнтири України на світових ринках. 5. Фінансово-економічні фактори впливу на становище міжнародної позиції України. Тести (обрати єдину правильну відповідь та занести у таблицю) 1. Масштаби і структуру зовнішньої торгівлі визначають: а) зовнішньоекономічне сальдо; б) обсяги експорту; в) обсяги імпорту; г) величина валютних надходжень і характер платіжного балансу.
2. Особливість зовнішньоекономічних угод України: а) орієнтація на Європейський Союз; б) спрямованість на країни ЄЕП; в) їх коротко- і середньостроковий характер; г) багатовекторність.
3. Коливання коньюктури світових ринків призводить до: а) критичного становища виробництва; б) орієнтації на зовнішній ринок; в) зменшення експортних операцій; г) падіння обсягів виробництва.
4. Основний суб’єкт економічної безпеки: а) підприємства; б) держави; в) партії; г) громадські організації.
5. Рівень економічної безпеки оцінюється: а) експертами; б) кількісними значеннями показників-індикаторів; в) в результаті моніторингу; г) Радою національної безпеки і оборони.
6. Повноправним членом світової системи господарювання Україна: а) прагне стати; б) являється; в) стане при вступі до ЄС; г) стане в результаті вступу у СОТ.
7. Економіка України: а) конкурентоздатна; б) має низьку конкурентоздатність; в) аграрного спрямування; г) низьких технологічних укладів.
8. Україна в результаті вступу до СОТ: а) стала надійним об’єктом для інвестицій; б) отримала можливість відстоювати власні інтереси; в) збільшила експортні поставки; г) правильні відповіді у варіантах а) і б).
9. У різних країнах міжнародне підприємництво: а) спирається на власну законодавчу базу; б) має свої особливості; в) є заручником політики держави; г) має свою ступінь незалежності.
10. В Україні спільні підприємства почали створювати: а) після прийняття Конституції; б) в період фінансово-економічної кризи; в) після 90-х років XX століття; г) у другій половині 80-х років у складі СРСР.
Читайте також:
|
||||||||
|