МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практичне заняття № 2Методичні вказівки До виконання практичних робіт З дисципліни «Статистика» для студентів ІІ курсу спеціальності5.03050401 «Економіка підприємства» напряму підготовки 030504 «Економіка підприємства»
Розглянуто та схвалено на засіданні циклової комісії „Економіки та бухгалтерського обліку” Протокол № 1 від_31.08.2012 Голова циклової комісії ____________Ковальова Т.І.
Практичне заняття № 1
Тема програми: Статистичне спостереження Тема роботи: Статистичне спостереження Ціль роботи:навчитися за наведеними даними проводити арифметичний контроль, застосовувати логічну та рахункову перевірку, робити висновки Обладнання і матеріали: калькулятори Список використаної літератури: 1. Лугінін О.Є. Статистика. Підручник. 2-ге видання, перероблене та доповнене – К.: Центр учбової літератури, 2007 2. Статистика: Підручник / С.С.Герасименко, А.В.Головач,
Хід роботи Розв’язати задачі 1.Перевірте за допомогою арифметичного (рахункового) контролю дані, одержані від дошкільної дитячої установи: Всього дітей в дитячому садочку — 133, в т.ч.: в старших групах — 37, в середніх групах — 43, в молодших групах — 58. Із загальної кількості дітей: хлопчиків — 72, дівчаток — 66.
2.Перевірте дані про виручку підприємств зв'язку області за обслуговування промисловості, сільського господарства і будівництва і дайте найбільш вірогідне пояснення невідповідності між числами. Виручка — всього, млн. грн. ……………135 в тому числі виручка від обслуговування: промисловості........................................ 80 сільського господарства........................ 40 будівництва …………………………150
3.За наведеними даними квартального звіту торгівельної організації про надходження, продаж і залишки товарів провести арифметичний контроль, застосувавши логічну та рахункову перевірку. (тис.грн.)
4.Провести арифметичний контроль даних про виконання плану випуску продукції:
5.Здійснить попередній контроль даних статистичного дослідження показників діяльності підприємств. Зробіть виправлення.
Практичне заняття № 2
Тема програми: Зведення і групування статистичних даних Тема роботи: Зведення і групування статистичних даних Ціль роботи:навчитися будувати інтервальний варіаційний ряд розподілу, визначати його елементи, групувати дані за ознаками. Обладнання і матеріали: калькулятори Список використаної літератури: 1. Лугінін О.Є. Статистика. Підручник. 2-ге видання, перероблене та доповнене – К.: Центр учбової літератури, 2007 2. Статистика: Підручник / С. С. Герасименко, А. В. Головач,
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|